Napraattopic deel 98
zaterdag 28 april 2018 om 21:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 22 mei 2018 om 22:01
Dat is mijn volgende blauwdruk. Ik snap niet dat je iets doet wat je niet minstens plezier geeft. Ga dan wat anders doen.shifty schreef: ↑22-05-2018 21:58Maar jij gaat er dan van uit dat er überhaupt iemand aan de andere kant van de lijn zit die het een hol interesseert of er correct geforumd wordt? Dat Viva/Sanoma bezig is met een constructief goed lopend forum? Dat ze een beleid hebben wat gericht is op een inhoudelijk goed forum?
Ik zie aan de andere kant echt geen gesprekspartner. Het is niet alsof Viva/Sanoma nou inhoudelijk überhaupt iets vindt van het forum. Er zit daar elke dag een andere stageloper die iets moet doen met meldingen. Er is geen beleid wat gericht is op een duurzaam, toekomstbestendig, eerlijk en inhoudelijk forum. Als zij het al geen hol interesseert, wat heeft het dan voor zin om er iets van te vinden of om in gesprek te gaan?
En ik kan me ook niet voorstellen dat je je werk gewoon niet goed doet. Je jezelf niet wil verbeteren, verdiepen, verscherpen.
Ik vind dat zo onvoorstelbaar, dus blijf ik met mijn kop tegen de muur lopen.

dinsdag 22 mei 2018 om 22:05
Liebelle plebs

Woef, miauw!
Met een vriendelijk pootje van rakker en een likje van snoetje.

Woef, miauw!
Met een vriendelijk pootje van rakker en een likje van snoetje.
enn wijzigde dit bericht op 22-05-2018 22:06
28.97% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

dinsdag 22 mei 2018 om 22:05
Zo surveilleerde ik laatst bij het vmbo-tl examen Duits. Zit daar een leerling heel driftig te wiebelen en naar mij te zwaaien. Ik dacht: “Zenuwen slaan op de blaas”. Kom ik bij hem, begint hij als een gek een stukje tekst te omcirkelen met uitroeptekens. En ik lees een stukje over Fanta. Iets over het “Orginalrezept von 1940” en “...bringen wir das Gefühl der guten alten Zeit zurück”. Probeer dan maar eens het lachen in te houden. Ik denk dat hij wel slaagt voor Duitsvrouwjagersma schreef: ↑22-05-2018 21:57Dit haat ik zo. Ik maakte afgelopen week voor de grap Nederlands vmbo-tl, man, wat een slecht examen was dat. Of mijn Nederlands is nog niet op mavo-niveau, dat kan ook.

dinsdag 22 mei 2018 om 22:07
Hahahaha, dat herken ik.
Tegenwoordig heb ik dat niet meer maar in de tijd dat ik zoveel op Maatschappij postte praatte ik ook vaak in Maatschappij-opmerkingen. Ik zei ook vaak "Eensch" bijvoorbeeld en dat snapte dan niemand.
Am Yisrael Chai!

Nah op die huisdierenpijler wel, op die mafklapper pijler kwam ik toen al niet.
Het heeft een reden waarom ik actueel hier mijd.
enn wijzigde dit bericht op 22-05-2018 22:08
0.00% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

dinsdag 22 mei 2018 om 22:09
Ik doe het nog steeds. De uitdrukkingen van vroeger op maatschappij gebruiken. “Jij Grote Denker”.fashionvictim schreef: ↑22-05-2018 22:07Hahahaha, dat herken ik.
Tegenwoordig heb ik dat niet meer maar in de tijd dat ik zoveel op Maatschappij postte praatte ik ook vaak in Maatschappij-opmerkingen. Ik zei ook vaak "Eensch" bijvoorbeeld en dat snapte dan niemand.
Geen bijzonderheden
dinsdag 22 mei 2018 om 22:09
dinsdag 22 mei 2018 om 22:10
Dat je via je puber " weggewaaid dakraam " of " droeftoeter " of , " roeptoeteren " terughoorde : ook zo bizar. Had een vriendje dus een forummende moeder ( of pa, weet jij veel ) en dacht zo'n koter " nou, da's origineel , dat ga ik voortaan ook zeggen " .fashionvictim schreef: ↑22-05-2018 22:07Hahahaha, dat herken ik.
blijfgewoonbianca wijzigde dit bericht op 22-05-2018 22:11
2.17% gewijzigd
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Ik heb het omgedraaid. Uitdrukkingen die we op het werk zeggen waar hier iedereen gelijk van gaat stuiteren.fashionvictim schreef: ↑22-05-2018 22:07Hahahaha, dat herken ik.
Ik vind het problematischer dat ik forumuitdrukkingen in real life gebruik.
Probeer 'weggewaaid dakraam' maar eens uit te leggen nadat je het ongeluk hardop gezegd hebt
Tjezus, wat vals