Rare vraag?
vrijdag 18 mei 2018 om 09:43
Hallo allemaal,
Ik heb sinds een paar maanden een relatie met een leuke lieve meid. Alles gaat goed en ik heb niks te klagen, maar toch is er laatst iets gebeurd waarover ik de mening van anderen wil horen.
We lagen in bed een beetje te knuffelen en kroelen en ze vroeg of ik haar wou masseren, we slapen beide naakt dus na eem tijdje masseren kreeg ik wel zin in meer, maar zij had op dat momemt geen zin en wou alleen een massage.
Na een tijdje wou ik stoppen en vroeg ze of ik nog ff haar billen extra wou doen.
Nou vooruit ik ga nog ff verder, maar mijn zin werd natuurlijk hierdoor niet minder.
Dus na nog een tijdje door te zijn gegaan stopte ik em ging naast haar liggen. Nog steeds opgewonden en wist dat ik zo niet goed in slaap zou kunnen komen. Dus ik vroeg haar of zij, aangezien ze geen zin in gewone sex had, missvhien met de hamd wou (mee) helpen.
Nou dat was volgens haar de meest onbeschofte en achterlijke vraag ooit. En dat het alleen al in me opkwam!
Mijn vorige vriemdin deed hier nooit moeilijk over, dus ben ik nu zo raar en was mijn ex zo makkelijk? Of reageert ze gewoon veel te overdreven?
Ik heb sinds een paar maanden een relatie met een leuke lieve meid. Alles gaat goed en ik heb niks te klagen, maar toch is er laatst iets gebeurd waarover ik de mening van anderen wil horen.
We lagen in bed een beetje te knuffelen en kroelen en ze vroeg of ik haar wou masseren, we slapen beide naakt dus na eem tijdje masseren kreeg ik wel zin in meer, maar zij had op dat momemt geen zin en wou alleen een massage.
Na een tijdje wou ik stoppen en vroeg ze of ik nog ff haar billen extra wou doen.
Nou vooruit ik ga nog ff verder, maar mijn zin werd natuurlijk hierdoor niet minder.
Dus na nog een tijdje door te zijn gegaan stopte ik em ging naast haar liggen. Nog steeds opgewonden en wist dat ik zo niet goed in slaap zou kunnen komen. Dus ik vroeg haar of zij, aangezien ze geen zin in gewone sex had, missvhien met de hamd wou (mee) helpen.
Nou dat was volgens haar de meest onbeschofte en achterlijke vraag ooit. En dat het alleen al in me opkwam!
Mijn vorige vriemdin deed hier nooit moeilijk over, dus ben ik nu zo raar en was mijn ex zo makkelijk? Of reageert ze gewoon veel te overdreven?

zaterdag 19 mei 2018 om 09:44
Kan jij niet met de partner van TO ruilenPaulapaula schreef: ↑18-05-2018 19:51Nou ja zeg hey. Bij mij is het andersom . Hij masseert mij en ik raak in een stemming om over te gaan in sex, maar hij heeft daar geen zin in !?!
Als hij al zin ergens in heeft is het in zichzelf trekken, het liefst zonder dat ik "help".
![]()

zaterdag 19 mei 2018 om 09:49
Nee. Klinkt als een dramaqueen als je zegt dat er niks aan de hand is.Mannetje78 schreef: ↑18-05-2018 11:05Nee ze heeft nergens last van, maar vind het fijn om gemasseerd te worden. Waar ik niet altijd even veel zin in heb maar dan wel doe voor haar.
Mij masseert ze nooit. Volgens haar heeft ze het verdient omdat ze andere dingen voor mij doet zoals koken en het huishouden, dus in mijn ogen creëert ze zelf een voor wat hoort wat situatie.
Ze heeft trouwens geen werk dus wel wat meer tijd voor het huishouden.
Maar dan nog... zo'n rare vraag is zoiets toch niet? Als het nou een normale vriendin is... maar je partner?
zondag 20 mei 2018 om 22:30
Jezus wat vreselijk! !!!, wat een gigantische afknapper die vrouw!.Mannetje78 schreef: ↑18-05-2018 11:05
Mij masseert ze nooit. Volgens haar heeft ze het verdient omdat ze andere dingen voor mij doet zoals koken en het huishouden
Als ze jou niet wil bevredigen mag ze ten alle tijden nee zeggen. Maar dat je haar moet masseren omdat ze het verdient omdat ze het huishouden doet slaat nergens op.
Jij ligt de hele dag op de bank??
maandag 21 mei 2018 om 23:03
Nee ik werk full time.
We wonen ook nog niet samen, maar ze is wel bijna elke dag bij mij.ik denk dat we 4-5 nachten per week bij elkaar slapen.
Heb het er vandaag nog met haar over gehad, gewoon masseren zou ze wel willen, maar bevredigen dus niet omdat ze dan geen zin in sex heeft en dat dan een seksuele handeling is.
Misschien ligt het wel aan mij en denk ik er te makkelijk over, maar ik zie het probleem echt niet
Kleine moeite, groor plezier toch haha
We wonen ook nog niet samen, maar ze is wel bijna elke dag bij mij.ik denk dat we 4-5 nachten per week bij elkaar slapen.
Heb het er vandaag nog met haar over gehad, gewoon masseren zou ze wel willen, maar bevredigen dus niet omdat ze dan geen zin in sex heeft en dat dan een seksuele handeling is.
Misschien ligt het wel aan mij en denk ik er te makkelijk over, maar ik zie het probleem echt niet

dinsdag 22 mei 2018 om 16:49
Nee, je vroeg of het een rare vraag is. Ik vind het geen rare of onbeschofte vraag.Mannetje78 schreef: ↑21-05-2018 23:03Nee ik werk full time.
Maar dat wil niet zeggen dat ze er dan maar mee in moet stemmen omdat het zo'n kleine moeite is. Het is een normale vraag, maar het is precies dat; een vraag. Het antwoord kan dan dus ook Nee zijn. Daar hoeft ze geen hele toestand van te maken, maar je moet dan wel accepteren dat iemand niet altijd in de stemming is om een ander af te trekken.
woensdag 23 mei 2018 om 11:09
LizBakker schreef: ↑22-05-2018 16:49Nee, je vroeg of het een rare vraag is. Ik vind het geen rare of onbeschofte vraag.
Maar dat wil niet zeggen dat ze er dan maar mee in moet stemmen omdat het zo'n kleine moeite is. Het is een normale vraag, maar het is precies dat; een vraag. Het antwoord kan dan dus ook Nee zijn. Daar hoeft ze geen hele toestand van te maken, maar je moet dan wel accepteren dat iemand niet altijd in de stemming is om een ander af te trekken.
Dit idd. Al zou ik het persoonlijk ook wel een beetje irritant vinden als je al hebt aangegeven niet in de stemming te zijn. Ben je lekker relaxed door de massage, mag je meteen weer aan het werk. Dat is ook de reden dat mijn man mij niet masseert, ik val in slaap terwijl hij dan juist meer wil. Helaas..
ghost79 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 11:18
22.53% gewijzigd
woensdag 23 mei 2018 om 11:14
Mannetje78 schreef: ↑18-05-2018 11:05Nee ze heeft nergens last van, maar vind het fijn om gemasseerd te worden. Waar ik niet altijd even veel zin in heb maar dan wel doe voor haar.
Mij masseert ze nooit. Volgens haar heeft ze het verdient omdat ze andere dingen voor mij doet zoals koken en het huishouden, dus in mijn ogen creëert ze zelf een voor wat hoort wat situatie.
Ze heeft trouwens geen werk dus wel wat meer tijd voor het huishouden.
Maar dan nog... zo'n rare vraag is zoiets toch niet? Als het nou een normale vriendin is... maar je partner?