Good Luck!

donderdag 5 maart 2009 om 13:34
quote:mamax schreef op 05 maart 2009 @ 13:31:
Mooi klavertje 4 Bam!
Star, wij vonden het ook heel fijn dat we hebben gezien dat ze alles nog geprobeerd hebben, maar toch is het gek dat nog 800 andere mensen dat hebben bekeken.
Lijkt mij ook erg dubbel, maar voor het verwerkingsproces, ook wel weer heel goed.
Ik vind zoiezo ook heel raar, dat iemand dat gaat staan te filmen.
Mooi klavertje 4 Bam!
Star, wij vonden het ook heel fijn dat we hebben gezien dat ze alles nog geprobeerd hebben, maar toch is het gek dat nog 800 andere mensen dat hebben bekeken.
Lijkt mij ook erg dubbel, maar voor het verwerkingsproces, ook wel weer heel goed.
Ik vind zoiezo ook heel raar, dat iemand dat gaat staan te filmen.

donderdag 5 maart 2009 om 13:46
ow heb ik over heen gelezen denk ik.
Ze had eerste nacht niet al te best geslapen, nu gaat het wel.
Ze is dinsdag en gisteren hier even geweest en morgen komt ze gezellig eten.
Bammeis had het liefst hier gebleven, zei ze gister ook weer.
Ze kan nog niet heel goed wennen, maar het is ook pas een paar dagen!
Ze ligt al overhoop met 1 leiding ( daar had ik ook al mot mee aan de foon )
Ze kan het gelukkig wel met alle huisgenootjes vinden ( al is dat nog erg kort om te zeggen ), dus da's voor nu wel positief
Ze had eerste nacht niet al te best geslapen, nu gaat het wel.
Ze is dinsdag en gisteren hier even geweest en morgen komt ze gezellig eten.
Bammeis had het liefst hier gebleven, zei ze gister ook weer.
Ze kan nog niet heel goed wennen, maar het is ook pas een paar dagen!
Ze ligt al overhoop met 1 leiding ( daar had ik ook al mot mee aan de foon )
Ze kan het gelukkig wel met alle huisgenootjes vinden ( al is dat nog erg kort om te zeggen ), dus da's voor nu wel positief
donderdag 5 maart 2009 om 13:46
Gezellig klavertje
Mamax, wat naar van je opa, en sneu voor opa! Dat is gek hè, dat je dan op die leeftijd zo aan je einde komt. Sterkte daar voor jullie.
Tsss, Laurens kijkt de biba boerderij. Wat is dat stom zeg, gaat over winden laten. Moet zeggen dat hier ook de hele dag gewind wordt ( ) maar dit vind ik wel erg onsmakelijk.
Goeie van Lianne, die put Julian helemaal uit dus, top!
Mamax, wat naar van je opa, en sneu voor opa! Dat is gek hè, dat je dan op die leeftijd zo aan je einde komt. Sterkte daar voor jullie.
Tsss, Laurens kijkt de biba boerderij. Wat is dat stom zeg, gaat over winden laten. Moet zeggen dat hier ook de hele dag gewind wordt ( ) maar dit vind ik wel erg onsmakelijk.
Goeie van Lianne, die put Julian helemaal uit dus, top!