Napraattopic deel 98

28-04-2018 21:50 3123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Enn schreef:
23-05-2018 20:05
Is er weer iemand met een excell sheet vol met informatie over forummers opgedoken ofzo? Wat is er aan de hand? Het mod topic explodeert.
:idee:

Ik werd vroeger de archivaris genoemd op een bepaald forum.
Pipistrello schreef:
23-05-2018 21:10
Oudjes hebben vaak wat meer moeite met veranderingen hé :there:
Kudt
Ik denk dat mijn volgende Nick anoniem2018052319181 wordt, dat lijkt me lachen.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Ibelize schreef:
23-05-2018 21:11
:idee:

Ik werd vroeger de archivaris genoemd op een bepaald forum.
Serieus? Heb jij daar zaken bijgehouden door het vast te leggen? Of bedoel je het anders?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
23-05-2018 21:28
Serieus? Heb jij daar zaken bijgehouden door het vast te leggen? Of bedoel je het anders?
Bepaalde zaken bijhouden/vastleggen is altijd handig. Maar een excelletje is me nooit te binnen geschoten. :hyper:
neweve schreef:
23-05-2018 21:27
Ik denk dat mijn volgende Nick anoniem2018052319181 wordt, dat lijkt me lachen.

Die is er al.
Solomio schreef:
23-05-2018 19:20
Ik loep mezelf soms. Op een bepaalde leeftijd wordt het geheugen toch wat minder en zo blijf ik een beetje op de hoogte van wat ik zoal meemaak.
:HA:
Had je dat 2 jaar geleden ook al? Want ik ben er laatst achter gekomen, dat ik slechts 2 jaar jonger ben dan jij en voeg me dus af of ik me zorgen moet gaan maken.
Ibelize schreef:
23-05-2018 21:32
Bepaalde zaken bijhouden/vastleggen is altijd handig. Maar een excelletje is me nooit te binnen geschoten. :hyper:
Oh het is echt nog nooit in mij opgekomen, waarom deed/doe je dat eigenlijk?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ibelize schreef:
23-05-2018 21:32
Echt?
Ik ben er te onnozel voor.
Wat 'n hoop onbekende nicks komen er voorbij op het modtopic om anoniem te gaan.
redbulletje schreef:
23-05-2018 22:05
Wat 'n hoop onbekende nicks komen er voorbij op het modtopic om anoniem te gaan.
Ja hè?
Ik vind het ook wel weer vermakelijk deze massahysterie.
Man o man wat een hysterie zeg!
Verdwijnen al die mensen ook van het forum of komen ze morgen weer terug onder een nieuwe nick?
Jonari schreef:
23-05-2018 22:10
Ja hè?
Ik vind het ook wel weer vermakelijk deze massahysterie.
Ik ook :proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
redbulletje schreef:
23-05-2018 22:05

Dat viel mij ook op. Kun je nagaan hoeveel mensen er stilletjes meelezen.
Solomio schreef:
23-05-2018 20:50
Die kent Yas natuurlijk allemaal al.
Sterker nog: die heeft ze zelf gemaakt denk ik.
:rofl:
RikM schreef:
23-05-2018 22:22
Dat viel mij ook op. Kun je nagaan hoeveel mensen er stilletjes meelezen.
Maar als ze alleen lezen en niet schrijven, is er toch ook niets wat gewist hoeft te worden....

Massahysterie allemaal
charlottew88 schreef:
23-05-2018 22:19
Ik ook :proud:
Wij blijven sowieso toch?
Ik ga morgen een aantal accounts aanmaken en direct laten anonimiseren. Gewoon omdat t kan. :biggrin:
Ibelize schreef:
23-05-2018 22:29
Ik ga morgen een aantal accounts aanmaken en direct laten anonimiseren. Gewoon omdat t kan. :biggrin:
Als jij daar blij van wordt, gewoon doen.
Ik snap die fascinatie van jou niet helemaal.
Wat kan jou het verder schelen.
Geen zorgen maken, ik ga niet op anoniem! :jump:
Life is short. Eat dessert first.
Jonari schreef:
23-05-2018 22:33
Als jij daar blij van wordt, gewoon doen.
Ik snap die fascinatie van jou niet helemaal.
Wat kan jou het verder schelen.
Waar heb jij het nou over met je fascinatie? Ben jij door mij gefascineerd soms? :sarcastic:
Ik vind het wel fijn om de boel op te schonen, en ben te lui om een nieuw emailadres aan te maken voor een nieuwe nick. Voordeel nu ( itt overmorgen) is dat je je nick gewoon kan houden, hoewel ik twijfel of het een hoofdletter was :facepalm:
Ben eerder met het max- gebeuren ( geen idee meer wat dat inhield) ook overgegaan op iets andets ( of moest dat toen?).
doornroosje9 schreef:
23-05-2018 22:36
Gelukkig maar zeg. Waar zou het met de wereld heen moeten als jij daar ook aan mee zou doen :cry:
doornroosje9 schreef:
23-05-2018 22:36
:high5:
Ik ook niet.
Voornu schreef:
23-05-2018 22:39
Ik vind het wel fijn om de boel op te schonen, en ben te lui om een nieuw emailadres aan te maken voor een nieuwe nick. Voordeel nu ( itt overmorgen) is dat je je nick gewoon kan houden, hoewel ik twijfel of het een hoofdletter was :facepalm:
Ben eerder met het max- gebeuren ( geen idee meer wat dat inhield) ook overgegaan op iets andets ( of moest dat toen?).

Pfff. Wie was jij hiervoor dan?

Sorry als ik gefascineerd overkom maar vind t onderhands vermoeiend allemaal. Echt waar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven