Napraattopic deel 98

28-04-2018 21:50 3123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
yasmijn schreef:
23-05-2018 18:41
Sommige resultaten zijn mogelijk verwijderd op grond van Europese wetgeving inzake gegevensbescherming. Meer informatie.

Dit zie je op Google. Dus ze zijn hier ook verplicht om al je posts weg te halen indien gewenst?
Das wel knap kut dan als zelfs google al niet meer volledig zal zijn.
yasmijn schreef:
Sommige resultaten zijn mogelijk verwijderd op grond van Europese wetgeving inzake gegevensbescherming. Meer informatie.

Dit zie je op Google. Dus ze zijn hier ook verplicht om al je posts weg te halen indien gewenst?
Volgens mij wel. Anders zijn ze in overtreding.
Head* schreef:
23-05-2018 17:57
En van die geile plastic broekpijpen aan?
Waadpak hè.
Damned if I don’t
Nou, nou, nou, wat een paniek weer.

En de paniek van het nieuwe forum, nu inmiddels al ruim een jaar, was nog niet eens opgelost.
Lollig wel.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Elfje112 schreef:
23-05-2018 18:49
Volgens mij wel. Anders zijn ze in overtreding.
Wat een paniek dan als iedereen zijn bijdrages verwijderd wil hebben :lol:
Geen bijzonderheden
Solomio schreef:
23-05-2018 18:50
Nou, nou, nou, wat een paniek weer.

En de paniek van het nieuwe forum, nu inmiddels al ruim een jaar, was nog niet eens opgelost.
Lollig wel.
Ik lach me wild :proud:
Geen bijzonderheden
Wel sneu hoor. Al die mensen die de illusie hebben dat iemand ze ooit zou willen loepen.
En ondertussen is iedereen er nog ;-)
yette schreef:
23-05-2018 18:54
Wel sneu hoor. Al die mensen die de illusie hebben dat iemand ze ooit zou willen loepen.
Hahaha, grootheidswaanzin! ;-D
yette schreef:
:rofl:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
[quote=Nouschi post_id=28547185 time=1527093692 user_id=50111]
Oe

Oh ja, kan niet quoten.
yasmijn schreef:

Het "recht om vergeten te worden" geldt ook voor Google, dus als je daar een verzoek indient zullen ze e.e.a. moeten verwijderen. Ze zullen overigens niet alles verwijderen, alleen privacygevoelige dingen.
yette schreef:
:HA: Al werd o.a. door de bespreek-de-barbie-foto-rommel wel verleidelijk om te :sherlock:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik loep mezelf soms. Op een bepaalde leeftijd wordt het geheugen toch wat minder en zo blijf ik een beetje op de hoogte van wat ik zoal meemaak.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Zo Lemminkje is terug. Was toch al tijd voor mijn nickwissel.
Solomio schreef:
23-05-2018 19:20
Ik loep mezelf soms. Op een bepaalde leeftijd wordt het geheugen toch wat minder en zo blijf ik een beetje op de hoogte van wat ik zoal meemaak.
:rofl:
Kan iemand alsjeblieft uitleggen waarom er zo veel forummers op anoniem gaan? :)
@BahcoBarbie
Viva heeft aangekondigd dat bij anonimiseren voortaan de forumnaam blijft staan. Daarom laten veel forummers zich nog snel even op de oude manier anonimiseren.
anoniem_307731 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 20:05
30.35% gewijzigd
Is er weer iemand met een excell sheet vol met informatie over forummers opgedoken ofzo? Wat is er aan de hand? Het mod topic explodeert.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
RikM schreef:
23-05-2018 20:04
@BahcoBarbie
Viva heeft aangekondigd dat bij anonimiseren voortaan de forumnaam blijft staan. Daarom laten veel forummers zich nog snel even op de oude manier anonimiseren.
Maar dan blijft de nieuwe forumnaam toch nét zo hard staan?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
RikM schreef:
23-05-2018 20:04
@BahcoBarbie

:daisy: Dankjewel. Weet jij waar die aankondiging staat?
@Enn
Voorheen werd je forumnaam dan veranderd in "anoniemXXXXXX". Dan doen ze straks niet meer.
BahcoBarbie schreef:
23-05-2018 20:07
:daisy: Dankjewel. Weet jij waar die aankondiging staat?

overig/gdpr-avg-op-het-viva-forum/list_messages/410888
Enn schreef:
23-05-2018 20:05
Is er weer iemand met een excell sheet vol met informatie over forummers opgedoken ofzo? Wat is er aan de hand? Het mod topic explodeert.

ik heb mij wel eens afgevraagd of er mensen zijn die het bijhouden wat we allemaal zeggen.
BahcoBarbie schreef:
23-05-2018 20:09
ik heb mij wel eens afgevraagd of er mensen zijn die het bijhouden wat we allemaal zeggen.
Ooit is er iemand geweest die dat beweerde en toen onstond er ook paniek.
Nadat men aankondigde dat er onder elk topic knoppen met een directe link naar bijvoorbeeld Facebook zouden worden geplaatst ontstond er ook een grote uittocht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven