true love

23-05-2018 22:42 22 berichten
.
anoniem_311791 wijzigde dit bericht op 06-08-2018 00:47
99.47% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Toen je dit schreef, onder invloed van drugs ?

Drugs zijn geen true love hoor.
Drugs zijn substitute for true love.
Zo geel als een kanariepiet
.
anoniem_311791 wijzigde dit bericht op 06-08-2018 00:48
99.60% gewijzigd
geen invloed van drugs nu. Was aan het terugdenken naar mensen of zaken die echt heel erg veel van betekenis waren maar wel van voorbijgaande glorie. En benieuwd naar de ervaringen van anderen.
ik geloof niet in one true love, ik denk dat je er meerdere kan hebben
en ook in andere vormen

en voor de rest ei , geen drugs
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
nee maar jij bent mamsvan :hyper:
https://youtu.be/zsmUOdmm02A
Mn eerste keer xtc was zo fucking lekker dat ik tegelijkertijd teleurgesteld was dat ik dat gevoel nooit op een natuurlijke wijze zou kunnen bereiken.

Ook de volgende keren xtc kwamen niet in de buurt van die eerste keer.

Qua liefde ben ik bang dat mijn 'true love' gevlogen is omdat ik te jong was om te herkennen hoe bijzonder het was dat we hadden. Wat dat betreft lijkt liefde op xtc: het werd nooit meer zo mooi en bojzonder als de eerste keer.

Met xtc ben ik lang geleden gestopt.. liefhebben stop ik hopelijk nooit mee.
Ik vergelijk liefde niet met drugs, maar dat nummer schoot gelijk in mijn hoofd
Ongetwijfeld, ook al zijn er geen stimelerende middelen voorhandig, de enige echte bestaat, alleen nu maar te hopen dat je die niet tegenkomt, voorkomt een bak teleurstelling, of onterechte hoop. Kan zelf wel lachen om deze bijdrage, inmiddels......Nee joh, iets als bijvoorbeeld je eerste jeugdliefde, die draagt bij, en daar kan je met tevredenheid en liefde op terugkijken, daarna gaat het alleen maar bergafwaarts......
hmm als ik dat nummer en die clip zie voel ik wel gelijk de teleurstelling van het gevoel van ware liefde en daarna de ervaring dat het niet zo is. Het sprookje wat je bedacht had, wat later in duigen viel.
.
anoniem_311791 wijzigde dit bericht op 06-08-2018 00:49
99.50% gewijzigd
Ik geloofde ook nooit in true love, helaas toch voor de bijl gegaan.
Sommige mensen vinden vaag gelul, aandacht en drama de enige echte true love. Toch TO?
djengaz schreef:
23-05-2018 23:00
castor, ik hoop het niet.

Ik heb m'n eerste liefde op latere leeftijd ervaren en verloren. One true love en nog steeds maar niet meer aanwezig want wat ik 'one true love' vond was het niet.

nu gelukkig met geen sprookje.

Ik denk dat ik de mythe van 'one true love' ervaren en verloren heb moeten hebben om echte tevredenheid in het contact met een voor mij bijzondere andere/naaste te kunnen ervaren.
Ik was jong, en gun haar het allerbeste toe, oprecht...ze is inmiddels iemand die ik alleen spreek als er heftige dingen in ons leven gebeuren, en dat is ok....The one true love heb ik ook verloren, mede door eigen toedoen, helaas. Maar dessalnietemin: ik geloof nog steeds in iets magisch....de toekomst zal het uitwijzen....en verder: je hebt helemaal gelijk, ik ben het met je eens.
Ware liefde, in de zin van een sprookje, bestaat niet.
Toen ik een paar jaar geleden nog een tiener was.... Toen heb ik meerdere keren gedacht one true love te hebben gevonden... :rofl:
Toen ik 17 was en dolverliefd.
Hem later toen we ouder waren opgezocht was zelfde gevoel als toen. Maar we waren anders .

Nu nog herinner ik me onze gesprekken vooral die echt over van alles en nog wat gingen terwijl ik me zo warm en veilig voelde. Kan het niet eens beschrijven. En dagdromen en verliefd al door elkaar aan te kijken.
Hoop het ooit weer mee te maken met iemand.

Qua drugs toen ik zoveel spacecake at dat ik daarna uren lang als baby geslapen heb.
Mijn One true Love en ik gaan samen wonen. We kennen elkaar al heeeel lang en hebben eerder samen gewoond. We waren enorm jong en zijn uit elkaar gegaan om elkaar de ruimte te geven in dromen waar maken. (carrière enz) Samen gewoond met een man van de vrije liefde ;-) erg veel van geleerd en veel geëxperimenteerd. Onsjes en korte liefdes gehad. Samen gewoond met een eikel ;-) We gaan samen oud worden hopen we maar wel met een bepaalde vrijheid en openheid.

Drugs zijn niet mijn ding
you go girl
Veel geleerd van drugs? Echt?! :wtf:
djengaz schreef:
23-05-2018 22:49
nee maar jij bent mamsvan :hyper:
toen ik mijn bericht typte zei ik tegen mezelf ja maar jij bent mamsvan :rofl:
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Hazewindhonden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven