De ergernis

05-03-2009 17:16 194 berichten
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk, het krijgen van kinderen is een aanslag op het lichaam van de vrouw. En 3 maanden voordat de oudste geboren werd, dat is nu bijna 9 jaar geleden, heb ik dat leuke figuurtje wat mijn vrouw toen had, voor het laatst gezien. Navraag hoe lang zo’n herstelperiode duurt levert een nors gesnauw op en de mededeling dat ze er mee bezig is. Alle delen van Mevr. Bakker hebben we in huis, en noodgedwongen moet ik me deze kost laten welgevallen.

We hebben al aardig wat discussies over diëten achter de rug, volgens mij is afvallen alleen mogelijk wanneer je veel beweegt en bewust eet. We hebben een homtrainer, buikspierapparaten en alle delen van een loop programma op Mp3, gevolg is dat ik zelf sportiever geworden ben, ik loop nu 10 km, maar helaas mijn vrouw kijkt er niet naar om.

Ik erger me kappot, en ga al 2 jaar niet meer naar het strand omdat ik geen zin heb om naast een pad in het zand te zitten.

Zijn er mensen die nog tips hebben? Hoe krijg ik het ze beweging? Hoe kan ik dit subtiel aanpakken?

En kom nou aub niet met: “er is meer dan alleen het figuurtje”…….. zo kortzichtig ben ik nou ook weer niet, ik heb het gevoel dat de ergernis me zo langzamerhand mijn huwelijk gaat kosten.
quote:Lancel0t schreef op 05 maart 2009 @ 17:16:

Ik erger me kappot, en ga al 2 jaar niet meer naar het strand omdat ik geen zin heb om naast een pad in het zand te zitten.

Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
hahaha ! verveelde je je of ben je een S.M.'er ? Sterkte - je zal het nodig hebben .

By the way ; dat jij ondanks je 10 kilometer ook niet meer zo goddelijke bent / nog net zo veel haar hebt / je ballen net zo strak in het zakkie hangen ...... daar ga ik het niet eens over hebben .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Mijn enige tip is voor je vrouw: Run Forest, run.
Dus jij hebt je speciaal aangemeldt om je de oren te laten wassen?
En omdat jij haar een pad vindt houdt zij haar kniee"en weer tegen elkaar , wed ik ? ( scheelt je wel voorbehoedsmiddelen )
Tja, als het niet vanuit haar komt gebeurt er gewoon niet. Jij kunt er wel je 'projectje' van maken, maar dat gaat je toch niet lukken als ze het zelf niet zo belangrijk vindt.

Als je je huwelijk een beetje leuk wilt houden zou ik maar gewoon wennen aan haar figuur. Ik vind overigens dat je niet erg respectvol praat over je vrouw... Als mijn vriend mij 'een pad in het zand' zou noemen, al is het maar anoniem op een forum, zou hij echt een probleem hebben.
Zeg Lancelot, heb jij het topic van je vrouw ook gezien?

Help, mijn man is een HORK?
Hoeveel maten scheelt het ? Of hoeveel kilo ?

Je vindt haar totaal niet meer aantrekkelijk ?

Nog wel lief ?
Ik kan me je ergernis wel indenken. Ik denk dat de oplossing rigoureus en hard moet zijn: òf je vrouw valt af, òf je zoekt er eentje die er nog wel normaal uitziet. Soms moet je de vrouwtjes dwingen, hè, anders worden het luie padden. Sterkte!
troll
Niet bepaald de reacties die ik verwacht had, jammer.
hahahaha wat had je dan verwacht?
en als jouw vrouw zich nu heerlijk voelt zoals ze is?
quote:Lancel0t schreef op 05 maart 2009 @ 17:28:

Niet bepaald de reacties die ik verwacht had, jammer.

vraag je vrouw of ze hier een account wil aanmaken en dan vragen of ze jouw topic wil lezen.

Wedden dat ze binnen 't uur haar koffers heeft gepakt?
pffffff ongelofelijk, misschien zit je ons gewoon in de maling te nemen, maar zo niet. Probeer je eigen buik eens een paar keer flink op te blazen, blijf hier een paar maanden mee lopen. Daarna mag je een voetbal eruit persen.

En daarna kijken hoe snel je weer je eigen figuurtje terug krijgt.

Niet bepaald de reacties die ik verwacht had, jammer.Goh, ik denk dat het júist de reacties zijn die je had verwacht. Lekker rellen over je padderige vrouw, geweldig toch om zo'n kippenhok op stang te jagen? Je moet maar zo denken, Lotje, iedere lul krijgt de vrouw die hij verdient. Toedels!

Niet bepaald de reacties die ik verwacht had, jammer.Welke dan wel, Lancel0t? Waar wil je over praten?
O, je wil het subtiel aanpakken ? Dan is vragen hoelang de herstelperiode duurt niet echt subtiel .... eigenlijk meer een steek onder water .

Het is je goed recht om volle vrouwen niet aantrekkelijk te vinden . Net zoals het het goed recht is van je vrouw om vol te zijn . Lijkt me wel belangrijk om uit te vinden of ze zich gek lijnt voor jou of voor zichzelf . En wat jij belangrijker vindt ; een vrolijke vrouw , die zich hoe dan ook kan koesteren in de liefde van haar man , of een vrouw die zich gek gaat lijnen en bezorgd is of het " genoeg " is om de liefde van haar man vast te houden .

Zou het kunnen dat het een heel verschil zou maken als je zou zeggen dat je het wel erg jammer vindt maar evengoed veel van haar houdt ? Of zou je daar geen ene reet van menen ?
Het woord pad is mischien niet zo gelukkig gekozen, maar dat is het eerste woord dat bij me opkomt. Ik heb het gevoel dat een aantal felle reacties komt doordat sommigen zich aangesproken voelen, hiervoor mijn excuus.
Waarom zou iemand zich nou weer aangesproken moeten voelen om zich aan jouw woordkeuze te ergeren? Ik vind het zeer onsympathiek als een man zijn vrouw aanduidt als pad. Daar hoef ik zelf dan niet dik voor te zijn, hoor.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Bedankt Lansje...had ik effe nodig!
quote:Lancel0t schreef op 05 maart 2009 @ 17:32:

Het woord pad is mischien niet zo gelukkig gekozen, maar dat is het eerste woord dat bij me opkomt. Ik het het gevoel dat een aantal felle reacties komt doordat sommigen zich aangesproken voelen, hiervoor mijn excuus.

met zo'n botte eikel als jou zou ik ook niet eens mijn best doen om wat overtollige kilootjes kwijt te raken als ik mezelf daar goed bij voel.

Het beste wat jij kunt doen is de scheiding aanvragen, want uit je posts blijkt niets van liefde voor je vrouw, alleen maar walging.

Volgens mij ontbreekt 't bij jou aan ruggegraat als je dit op een vrouwenforum moet bespreken en dit niet eens direct naar je vrouw kunt. Dus scheiding & therapie voor jou! Krijg eerst maar 'ns respect voor de moeder van je kinderen.
Wil ze niet met jou samen sporten ? Gezellig tennissen ofzo . Of zou je je dan ook doodschamen voor dat dikke gedrocht ?
quote:Lancel0t schreef op 05 maart 2009 @ 17:32:

Het woord pad is mischien niet zo gelukkig gekozen, maar dat is het eerste woord dat bij me opkomt. Ik heb het gevoel dat een aantal felle reacties komt doordat sommigen zich aangesproken voelen, hiervoor mijn excuus.Niet zo vilein. Nooit je gesprekspartner eerst in het gezicht slaan en dan verwachten dat hij of zij een goede boom met je opzet. Arrogantie is geen aantrekkelijke eigenschap.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven