Centraal Moderatortopic
vrijdag 29 december 2017 om 17:48
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden en de huisregels
http://www.viva.nl/algemene-voorwaarden ... els-forum/
Mededelingen van het Viva forum
http://forum.viva.nl/overig/moderator-m ... ges/181358
Beleidsmededelingen
http://forum.viva.nl/overig/beleidsmede ... ges/132231
Hoofdletters aanvragen
http://forum.viva.nl/overig/meldpunt-ho ... ges/172276
Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/389527
Bantopic
http://forum.viva.nl/overig/bantopic/li ... 7#16543967
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-98/list_messages/409246
Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233
Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603
Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden en de huisregels
http://www.viva.nl/algemene-voorwaarden ... els-forum/
Mededelingen van het Viva forum
http://forum.viva.nl/overig/moderator-m ... ges/181358
Beleidsmededelingen
http://forum.viva.nl/overig/beleidsmede ... ges/132231
Hoofdletters aanvragen
http://forum.viva.nl/overig/meldpunt-ho ... ges/172276
Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/389527
Bantopic
http://forum.viva.nl/overig/bantopic/li ... 7#16543967
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-98/list_messages/409246
Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233
Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603
Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 28 mei 2018 om 10:03
Ik heb het even in het topic gezet. Je kunt mijn bericht even quoten en daar de links uit halen

maandag 28 mei 2018 om 10:08
Dankjewel. Volgens mij was het de vorige keren een kleine handeling.ModeratorViva schreef: ↑28-05-2018 00:19We gaan je vraag/probleem doorgeven aan de technische dienst. Hopelijk kan er snel iets aan gedaan worden, maar dat is natuurlijk altijd afwachten!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum

maandag 28 mei 2018 om 10:46
De links zelf had je een paar dagen geleden al van mij gehad.
Maar gelukkig heeft Kyloren het nóg een keer gedaan. Dank Kyloren. Nu lijkt het weer wat

maandag 28 mei 2018 om 11:08
Topic '[Korte enquête] Boodschappen doen in online supermarkt!' is verwijderd ivm een onderzoekje.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
maandag 28 mei 2018 om 11:09

maandag 28 mei 2018 om 11:41
Het is geen bug, dus ik kom hier even klagen.
Mods, ik vind de MTV reclame die tussen de posts staat bijzonder irritant.
Wanneer ik rustig zit te scrollen en te lezen, soms over ergerlijke of verdrietige zaken, wil ik niet gebombardeerd worden met wasbordjes, billen in closeup en overdadig gestifte pruilmondjes.
Ik ben niet preuts (dacht ik
) maar ik heb niet op elk moment van de dag zin in zo'n opdringerig bewegend bombardement.
Ik ben vast niet de enige die er zo over denkt.
Kunnen jullie hier iets mee ?
Wanneer ik rustig zit te scrollen en te lezen, soms over ergerlijke of verdrietige zaken, wil ik niet gebombardeerd worden met wasbordjes, billen in closeup en overdadig gestifte pruilmondjes.
Ik ben niet preuts (dacht ik

nounou
maandag 28 mei 2018 om 11:45
Ik zou adblocker installerenzazamaenade schreef: ↑28-05-2018 11:41Het is geen bug, dus ik kom hier even klagen.
Ik ben niet preuts (dacht ik) maar ik heb niet op elk moment van de dag zin in zo'n opdringerig bewegend bombardement.

maandag 28 mei 2018 om 11:59
Klopt. En ik schreef reeds dat ik geprobeerd had ze te gebruiken, dat het echter niet lukte. En jou had ik ook al bedankt toen.Pipistrello schreef: ↑28-05-2018 10:46De links zelf had je een paar dagen geleden al van mij gehad.
Maar gelukkig heeft Kyloren het nóg een keer gedaan. Dank Kyloren. Nu lijkt het weer wat![]()
Nu tevreden?

maandag 28 mei 2018 om 12:04
BeertjeTroetel schreef: ↑28-05-2018 11:59Klopt. En ik schreef reeds dat ik geprobeerd had ze te gebruiken, dat het echter niet lukte. En jou had ik ook al bedankt toen.
Nu tevreden?
Doe niet zo raar zeg.
Je vroeg hoe je aan die links kwam en ik zeg alleen dat je die al had.

maandag 28 mei 2018 om 12:34
Huh? What happend?Pipistrello schreef: ↑28-05-2018 12:04Doe niet zo raar zeg.
Je vroeg hoe je aan die links kwam en ik zeg alleen dat je die al had.
Ik bedoelde mijn bericht kei positief.
maandag 28 mei 2018 om 13:10
Hi yette,yette schreef: ↑27-05-2018 07:25Over dat anonimiseren na twee jaar ... kunnen er uitzonderingen gemaakt worden?
Mylene Valerie bijvoorbeeld? Deze maand is het alweer twee jaar geleden dat ze overleed. Ik zou het afschuwelijk vinden als ze nu niet meer genoemd wordt bij haar berichten. Ze heeft hier zoveel nagelaten. Wie kooktips zoekt via Google, komt vaak hier bij berichten van MV terecht. Ikzelf word daar altijd blij van. En ontroerd. Haar naam hoort hier.
Daarin kunnen inderdaad uitzonderingen gemaakt worden, zeker bij personen die voor velen belangrijk zijn.
Hoe zien jullie dit dan voor je? Zou haar nick dan dus wel of niet zichtbaar moeten zijn, en wel of niet loepbaar?
Als jullie je ideeën daarover op de mail willen zetten naar communitymanager@viva.nl; dank!
Vriendelijke groet,
Community Manager Viva Forum
maandag 28 mei 2018 om 13:15
Hi zazamaenade,zazamaenade schreef: ↑28-05-2018 11:41Het is geen bug, dus ik kom hier even klagen.
Ik ben niet preuts (dacht ik) maar ik heb niet op elk moment van de dag zin in zo'n opdringerig bewegend bombardement.
We kunnen daar helaas niet zoveel aan doen, maar we gaan het (laten) doorgeven aan de desbetreffende afdeling.
Vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
maandag 28 mei 2018 om 16:30
CommunityManagerViva schreef: ↑28-05-2018 13:10Hi yette,
Daarin kunnen inderdaad uitzonderingen gemaakt worden, zeker bij personen die voor velen belangrijk zijn.
Hoe zien jullie dit dan voor je? Zou haar nick dan dus wel of niet zichtbaar moeten zijn, en wel of niet loepbaar?
Als jullie je ideeën daarover op de mail willen zetten naar communitymanager@viva.nl; dank!
Vriendelijke groet,
Community Manager Viva Forum
Ik vind eerlijk gezegd dat deze vraag en het besluit bij haar nabestaanden hoort te liggen, bij haar moeder.
Niet bij forummers.
Er staat hier ook een hoop gevoelige informatie van Mylène, daar kan je toch niet een groep forummers over mee laten denken of dit onder haar naam tot in de eeuwigheid blijft staan of niet?
maandag 28 mei 2018 om 16:51

maandag 28 mei 2018 om 17:00
Dit vind ik ook.consuelabananahammok schreef: ↑28-05-2018 16:30Ik vind eerlijk gezegd dat deze vraag en het besluit bij haar nabestaanden hoort te liggen, bij haar moeder.
Niet bij forummers.
Er staat hier ook een hoop gevoelige informatie van Mylène, daar kan je toch niet een groep forummers over mee laten denken of dit onder haar naam tot in de eeuwigheid blijft staan of niet?
maandag 28 mei 2018 om 17:49
Goed punt! Even contact met haar moeder zoeken.consuelabananahammok schreef: ↑28-05-2018 16:30Ik vind eerlijk gezegd dat deze vraag en het besluit bij haar nabestaanden hoort te liggen, bij haar moeder.
Niet bij forummers.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 28 mei 2018 om 17:50
snoopy12345 schreef: ↑28-05-2018 17:46kan er wat aan dat filmpje van de ns gedaan worden? Bij elke topic wat ik open wordt deze weer opnieuw opgestart, ga ik naar de volgende pagina: weer dat filmpje. Iets met overdaad.
Ja, het forum wordt er erg langzaam van, dat valt ook erg op aan deze reclame.
Zo gauw het hapert weet ik : daar komt de NS weer.
Niet een gewenste associatie met de NS, lijkt me. Ik ben zelf een tamelijk tevreden NS-klant, namelijk

zazamaenade wijzigde dit bericht op 28-05-2018 17:50
0.50% gewijzigd
nounou

maandag 28 mei 2018 om 17:50
snoopy12345 schreef: ↑28-05-2018 17:46kan er wat aan dat filmpje van de ns gedaan worden? Bij elke topic wat ik open wordt deze weer opnieuw opgestart, ga ik naar de volgende pagina: weer dat filmpje. Iets met overdaad.
Addblocker helpt.

maandag 28 mei 2018 om 17:53
Niet iedereen heeft of wil dat.
Ik vind klagen over té overheersende reclame heel legitiem, ook al helpt het misschien niet

nounou