Tips Efteling kids 1,5 en 3,5 jaar

29-05-2018 19:24 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er tips voor de Efteling voor kids van 1,5 en 3,5 jaar? Eten? Attracties? Of andere tips?
die in kaatsheuvel is wel leuk.
rozamunda schreef:
29-05-2018 19:27
die in kaatsheuvel is wel leuk.

:rofl:
Bolletjes met hagelslag en worst/ham.
Ijsje kopen natuurlijk.
Bij de meeste supers kan je al gesneden appeltjes kopen. Lijkt me wel een must voor jou. Hoef je dat zelf niet te doen.
Lucifer2018 schreef:
29-05-2018 19:31
Bij de meeste supers kan je al gesneden appeltjes kopen. Lijkt me wel een must voor jou. Hoef je dat zelf niet te doen.
Hoezo een must?
Buitenleven10 schreef:
29-05-2018 19:38
Hoezo een must?
Lees je OP even. :-D
Een opvouwbare bolderkar is superhandig! Vind ik 😊 passen ze allebei tegelijk in of de kleinste kan er een dutje in doen. Spulletjes zoals eten drinken etc. kunnen erbij hoppakee.
Je kan bij bepaalde attracties babyswitch doen. Handig met de kinderwagen/als jullie in een achtbaan willen waar de kleintjes niet in mogen.

Mijn zoontje was net geen 1 toen we laatst gingen en vond vooral de speeltuin erg leuk. Maar we zijn ook in Volk van Laaf en Sprookjesbos geweest. De fakir vond hij fascinerend. Verder Droomvlucht, het Carnavalding, de Caroussel. Genoeg te doen voor die ukkies.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Moeten ze alleen of is er begeleiding bij?
Alleen jammer dat ze er beide geen herinnering aan houden. Tenzij je het zelf heel leuk vindt in de Efteling zou ik wachten tot een jaar of vijf/zes.
I wanna live my life with the volume full!
ze mogen op die leeftijd nog niet het spookkasteel in, dus ik zou het zonde vinden van mijn geld.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Eidde schreef:
29-05-2018 19:52
Alleen jammer dat ze er beide geen herinnering aan houden. Tenzij je het zelf heel leuk vindt in de Efteling zou ik wachten tot een jaar of vijf/zes.
En omdat ze voor de achtbanen nog te klein zijn, zou je ook een ander sprookjes bos kunnen overwegen.
Volgens mij is er 1 in Enkhuizen en 1 in Valkenburg.

Maar dat is geen Efteling natuurlijk.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Ik begrijp niet zo goed waarom je zulke kleine kinderen mee zou willen nemen? Ik snap dat ze het fascinerend vinden, maar op die leeftijd is een ‘gewone’ speeltuin toch ook ruimschoots genoeg entertainment? Het lijkt me vooral veel gedoe, alleen leuk voor de ouders en nogal duur? Maar goed, dat was niet het uitgangspunt, maar toch nieuwsgierig, omdat ik me altijd verwonder over zulke jonge bezoekers in zo’n duur park.
Sprookjesbos en carnavalfestival is zo’n beetje het enige waar ze op die leeftijd echt iets aan hebben.
Die van mij wilden ook wel eens eten, misschien is dat voor jouw kinderen ook iets om rekening mee te houden. Biefstuk gaat niet, want die kun je nergens bakken, maar broodjes zijn bijvoorbeeld een optie.
Anders kijk je even op de site :lightbulb:
Wat denk je van het sprookjesbos, carnaval, monsieur canibale , speeltuin.
Eten pannenkoeken of poffertjes . Zo moeilijk is het allemaal niet he je wandelt gewoon lekker door het park.
Ben je er zelf nooit geweest ?
anoniem_353291 wijzigde dit bericht op 29-05-2018 19:57
0.38% gewijzigd
Sprookjeswonderland.

Maar daar moet je ze ook inderdaad voeden .. jeetje wat moeilijk.
Ze mogen daar wel bijna overal in en bij. Scheelt je wel die kopzorgen.
Luistervink schreef:
29-05-2018 19:54
Ik begrijp niet zo goed waarom je zulke kleine kinderen mee zou willen nemen? Ik snap dat ze het fascinerend vinden, maar op die leeftijd is een ‘gewone’ speeltuin toch ook ruimschoots genoeg entertainment? Het lijkt me vooral veel gedoe, alleen leuk voor de ouders en nogal duur? Maar goed, dat was niet het uitgangspunt, maar toch nieuwsgierig, omdat ik me altijd verwonder over zulke jonge bezoekers in zo’n duur park.
In ons geval vinden man en ik het leuk en gingen we met mijn moeder en broertje van 15. Voor hem alleen was ik idd niet gegaan, maar ik wilde eindelijk eens in De Baron :lol:
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Wij waren laatst in Disneyland en ik zag daar serieus mensen met een minibabytje in een draagzak, daar snapte ik echt niks van!

Maar 3.5 jaar vind ik een prima leeftijd voor de Efteling hoor! 1.5 een beetje jong maar wat geeft het. Je kunt toch ook samen van het moment genieten ook al herinneren zij zich er later niet zoveel meer van..
Neem een slot voor je kinderwagen mee en zet hem op slot bij elke attractie waar je ingaat.

Voor het eten zou ik naar Polleskeuken gaan. Daar kun je pannenkoeken eten en is het restaurant al een attractie opzich.

Ik zou ook kijken naar sprookjeswonderland in Enkhuizen. Een overzichtelijk park wat goed te belopen is.
vrouwjagersma schreef:
29-05-2018 19:55
Die van mij wilden ook wel eens eten, misschien is dat voor jouw kinderen ook iets om rekening mee te houden. Biefstuk gaat niet, want die kun je nergens bakken, maar broodjes zijn bijvoorbeeld een optie.
Oh, nou snap ik ineens waarom mijn kinderen altijd zo sjaggerijnig terugkwamen van de Efteling :facepalm:
Luistervink schreef:
29-05-2018 19:54
Ik begrijp niet zo goed waarom je zulke kleine kinderen mee zou willen nemen?
Misschien omdat ouders zelf wel eens iets leukers willen doen dan de speeltuin-om-de-hoek en geen oppas willen/kunnen regelen?
Doe ze plateauzooltjes aan zodat ze in meer attracties mogen.
Sprookjesbos, Land van Laaf, Droomvlucht, Symbolica, traptreintjes, Den oude Tuffer (oudste laten sturen) Carnaval Festival, kleuterspeeltuin, Gondoletta’s, Stoomtrein, Fata morgana, Walvisdraaimolen, Anton Piekplein en de stoomcarroussel.

Eigenlijk de hele Efteling, behalve de achtbanen, maar ik ben dan ook Efteling verslaafd.

Maar toch zou ik op die leeftijd naar Plopsaland gaan, vonden ze hier toen veel leuker, herkenbaarder.
lovedobby wijzigde dit bericht op 29-05-2018 20:04
13.47% gewijzigd
Such a beautiful place to be with Friends.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven