Mode & Beauty alle pijlers

Wat is te bloot?

29-05-2018 20:42 141 berichten
Een heel forum vol met vrouwen, ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie mening. :P

Hoe bloot vinden jullie dat je kan gaan met dit weer als twintiger? Ik merk dat mijn vriendinnen vinden dat een stuk meer kan dan ik, dus ik werd benieuwd wat andere nou vonden. Zeker omdat sommige mannen juist wel eens ongepast hebben gereageerd op een jurk waarvan mijn vriendinnen zeiden “Dat valt hartstikke mee, gewoon aandoen!”.

Dus wat voorbeeldjes en ik ben wel benieuwd naar jullie mening:

Dit is in mijn ogen heel kort bijvoorbeeld, maar, dat is ook de enige reden waarom ik zoiets niet zou dragen:
Afbeelding

Ik geloof dat het decolleté voor zich spreekt:
Afbeelding

En dit is bijvoorbeeld ook niet veel om het lijf maar wel een leuk outfitje als je weg smelt:
Afbeelding
Lekker boeiend.

Ik vind dat je moet aantrekken wat je wil. En mannen moet hun bek houden.

Maar zelf zou ik dat niet naar mijn werk aandoen. Of uberhaupt ..met mijn dikke reet.
Alle reacties Link kopieren
Die bovenste vind ik echt te kort! Leuk als je je fietssleutel laat vallen haha.
Lijkt meer een topje ipv jurk. En deco niet voor iedereen geschikt

Dat witte ding spreekt qua deco idd voor zich!

En die onderste.... niet mijn smaak maar kan wel (tenzij aan de achterkant het randje van je bil zichtbaar is).
Je zou moeten dragen waar je je lekker bij voelt. Hoe moeilijk kan het zijn?
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Lucifer2018 schreef:
29-05-2018 20:44

Maar zelf zou ik dat niet naar mijn werk aandoen. Of uberhaupt ..met mijn dikke reet.
Nee, voor werk idd totaal niet geschikt. Tenzij je horizontaal werkt, dan wel weer leuk!
Stefke schreef:
29-05-2018 20:46
Die bovenste vind ik echt te kort! Leuk als je je fietssleutel laat vallen haha.

En die onderste.... niet mijn smaak maar kan wel (tenzij aan de achterkant het randje van je bil zichtbaar is).
Dat bovenste heeft een broekje, dus dat is buk proof!
Ik vind het alledrie te bloot
1 en 2 leuk voor op de wallen, setje 3 prima voor het strand of festival.
ik geef mn bek ook maar een douw
Als jij je er maar goed in voelt. En het ligt aan de situatie natuurlijk, werk of naar het strand is nogal een verschil.

Zou die eerste wel aan kunnen trekken op hete vakantiedag of zo, die andere twee niet, bij diep decolleté voel ik me niet prettig.
anoniem_355537 wijzigde dit bericht op 29-05-2018 20:50
3.43% gewijzigd
.
Stefke schreef:
29-05-2018 20:48
Nee, voor werk idd totaal niet geschikt. Tenzij je horizontaal werkt, dan wel weer leuk!
Nee op mijn werk draag ik werkschoenen en een kortgeknipte broek op het moment. Contrast moet er wezen he. :$
Stefke schreef:

oh haha ik dacht dat het met een broekje was, die eerste, maar rokje is echt te kort inderdaad!
.
Wat stom van mij.

Note to self: vrouwen zoeken bevestiging. Vrouwen zoeken bevestiging. Vrouwen zoeken bevestiging. Vrouwen zoeken bevestiging. Vrouwen zoeken bevestiging.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
OKcomputer schreef:
29-05-2018 20:51
oh haha ik dacht dat het met een broekje was, die eerste, maar rokje is echt te kort inderdaad!
Hij was als playsuit (zo noem je die dingen toch?) bedoelt. :proud:

Ik heb er eentje, die ik normaal in de winter draag met een donkere panty, en een jasje enzo. En eigenlijk kan hij ook met dit weer. Maar Oeh, dat is opeens veel beenhuid dan. :$
Ik vind alle bovenstaande voorbeelden trashy. Ben 27 jaar en echt niet preuts.
1 en 3 kunnen naar het strand, 2 naar een pool party in Miami, en 3 kan ook nog wel op een festival. Maar in alle andere gevallen zou ik het niet dragen.
Op vakantie aan zee kan je dat aan.

Naar het werk vermoedelijk niet.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Vanzai schreef:
29-05-2018 20:53
Wat stom van mij.

Note to self: vrouwen zoeken bevestiging. Vrouwen zoeken bevestiging. Vrouwen zoeken bevestiging. Vrouwen zoeken bevestiging. Vrouwen zoeken bevestiging.
Niet alle vrouwen, wees gerust.

TO: trek aan wat je aan wilt, zolang jij het leuk vindt. Mensen vinden van alles van elkaar, dus daar hoef je het niet om te laten. Op je werk of bij een crematie of doop zou ik iets anders aantrekken, voor de rest zal het me wat wat andere mensen aanhebben.
anoniem_328039 wijzigde dit bericht op 29-05-2018 20:59
0.09% gewijzigd
Kokoro schreef:
29-05-2018 20:58
Ik vind alle bovenstaande voorbeelden trashy. Ben 27 jaar en echt niet preuts.
Dat ben ik met je eens, geen van allen zijn stijlvol.
Stefke schreef:

Je ziet het niet door haar haar maar ze heeft ook een fiks deco.
Vanzai schreef:
29-05-2018 20:53
Wat stom van mij.

Zoek effe verkoeling, helpt helder denken
Ik vind het alledrie te bloot. Ik ben 25, maar ik zou dit echt niet aantrekken. Ook niet als ik dat figuur zou hebben (i wish.. :D).
Je ligt toch ook in je bikini op het strand? Gewoon aantrekken als je het leuk vindt. Niks mis met een beetje bloot.
Een van de jurkjes, die witte, doet aan Marilyn Monroe denken. Maar zij was heel erg op erotisch effect uit. Dat was haar beroep: sexy vrouw spelen als amusement voor het publiek. Je kan haar niet zomaar nadoen omdat zij er ook zo bijliep.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Stefke schreef:
29-05-2018 20:48
:rofl:
Ik vind het leuk, al die leuke meiden in dit soort outfits. Als het maar in de juiste maat is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven