Wat is te bloot?
dinsdag 29 mei 2018 om 20:42
Een heel forum vol met vrouwen, ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie mening.
Hoe bloot vinden jullie dat je kan gaan met dit weer als twintiger? Ik merk dat mijn vriendinnen vinden dat een stuk meer kan dan ik, dus ik werd benieuwd wat andere nou vonden. Zeker omdat sommige mannen juist wel eens ongepast hebben gereageerd op een jurk waarvan mijn vriendinnen zeiden “Dat valt hartstikke mee, gewoon aandoen!”.
Dus wat voorbeeldjes en ik ben wel benieuwd naar jullie mening:
Dit is in mijn ogen heel kort bijvoorbeeld, maar, dat is ook de enige reden waarom ik zoiets niet zou dragen:

Ik geloof dat het decolleté voor zich spreekt:

En dit is bijvoorbeeld ook niet veel om het lijf maar wel een leuk outfitje als je weg smelt:
Hoe bloot vinden jullie dat je kan gaan met dit weer als twintiger? Ik merk dat mijn vriendinnen vinden dat een stuk meer kan dan ik, dus ik werd benieuwd wat andere nou vonden. Zeker omdat sommige mannen juist wel eens ongepast hebben gereageerd op een jurk waarvan mijn vriendinnen zeiden “Dat valt hartstikke mee, gewoon aandoen!”.
Dus wat voorbeeldjes en ik ben wel benieuwd naar jullie mening:
Dit is in mijn ogen heel kort bijvoorbeeld, maar, dat is ook de enige reden waarom ik zoiets niet zou dragen:

Ik geloof dat het decolleté voor zich spreekt:

En dit is bijvoorbeeld ook niet veel om het lijf maar wel een leuk outfitje als je weg smelt:
dinsdag 29 mei 2018 om 20:46
Die bovenste vind ik echt te kort! Leuk als je je fietssleutel laat vallen haha.
Lijkt meer een topje ipv jurk. En deco niet voor iedereen geschikt
Dat witte ding spreekt qua deco idd voor zich!
En die onderste.... niet mijn smaak maar kan wel (tenzij aan de achterkant het randje van je bil zichtbaar is).
En die onderste.... niet mijn smaak maar kan wel (tenzij aan de achterkant het randje van je bil zichtbaar is).
dinsdag 29 mei 2018 om 20:48
Nee, voor werk idd totaal niet geschikt. Tenzij je horizontaal werkt, dan wel weer leuk!Lucifer2018 schreef: ↑29-05-2018 20:44
Maar zelf zou ik dat niet naar mijn werk aandoen. Of uberhaupt ..met mijn dikke reet.
dinsdag 29 mei 2018 om 20:48
Dat bovenste heeft een broekje, dus dat is buk proof!Stefke schreef: ↑29-05-2018 20:46Die bovenste vind ik echt te kort! Leuk als je je fietssleutel laat vallen haha.
dinsdag 29 mei 2018 om 20:49
Als jij je er maar goed in voelt. En het ligt aan de situatie natuurlijk, werk of naar het strand is nogal een verschil.
Zou die eerste wel aan kunnen trekken op hete vakantiedag of zo, die andere twee niet, bij diep decolleté voel ik me niet prettig.
Zou die eerste wel aan kunnen trekken op hete vakantiedag of zo, die andere twee niet, bij diep decolleté voel ik me niet prettig.
anoniem_355537 wijzigde dit bericht op 29-05-2018 20:50
3.43% gewijzigd
.
dinsdag 29 mei 2018 om 20:51
oh haha ik dacht dat het met een broekje was, die eerste, maar rokje is echt te kort inderdaad!Stefke schreef: ↑29-05-2018 20:46Die bovenste vind ik echt te kort! Leuk als je je fietssleutel laat vallen haha.
.
dinsdag 29 mei 2018 om 20:54
Hij was als playsuit (zo noem je die dingen toch?) bedoelt.OKcomputer schreef: ↑29-05-2018 20:51oh haha ik dacht dat het met een broekje was, die eerste, maar rokje is echt te kort inderdaad!
Ik heb er eentje, die ik normaal in de winter draag met een donkere panty, en een jasje enzo. En eigenlijk kan hij ook met dit weer. Maar Oeh, dat is opeens veel beenhuid dan.
dinsdag 29 mei 2018 om 20:58
Niet alle vrouwen, wees gerust.
TO: trek aan wat je aan wilt, zolang jij het leuk vindt. Mensen vinden van alles van elkaar, dus daar hoef je het niet om te laten. Op je werk of bij een crematie of doop zou ik iets anders aantrekken, voor de rest zal het me wat wat andere mensen aanhebben.
anoniem_328039 wijzigde dit bericht op 29-05-2018 20:59
0.09% gewijzigd
dinsdag 29 mei 2018 om 21:07