Mode & Beauty alle pijlers

Wat is te bloot?

29-05-2018 20:42 141 berichten
Een heel forum vol met vrouwen, ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie mening. :P

Hoe bloot vinden jullie dat je kan gaan met dit weer als twintiger? Ik merk dat mijn vriendinnen vinden dat een stuk meer kan dan ik, dus ik werd benieuwd wat andere nou vonden. Zeker omdat sommige mannen juist wel eens ongepast hebben gereageerd op een jurk waarvan mijn vriendinnen zeiden “Dat valt hartstikke mee, gewoon aandoen!”.

Dus wat voorbeeldjes en ik ben wel benieuwd naar jullie mening:

Dit is in mijn ogen heel kort bijvoorbeeld, maar, dat is ook de enige reden waarom ik zoiets niet zou dragen:
Afbeelding

Ik geloof dat het decolleté voor zich spreekt:
Afbeelding

En dit is bijvoorbeeld ook niet veel om het lijf maar wel een leuk outfitje als je weg smelt:
Afbeelding
Bblientje schreef:
29-05-2018 21:07
Je ligt toch ook in je bikini op het strand? Gewoon aantrekken als je het leuk vindt. Niks mis met een beetje bloot.
Ik heb het niet meegemaakt. Maar topless zonnen schijnt zelfs mainstream geweest te zijn. :P
Alle reacties Link kopieren
Als je daar het lichaam voor hebt, zie ik geen enkel probleem , doen! ;-D
Draag waar je je goed in voelt, al vind ik persoonlijk; ofwel ietsje te bloot aan de bovenkant, of ietsje te bloot aan de onderkant, maar niet tegelijkertijd. En ik vind het ook wel afhangen van de gelegenheid, naar het zwembad of strand trek je toch andere dingen aan dan naar een bruiloft ofzo.

Los daarvan; je krijgt het heus niet koeler van tien cm meer of minder stof. Je kunt veel beter kijken naar het soort stof. Linnen is met dit weer een stuk comfortabeler dan polyester en een losse wijde broek of rok kan, ondanks dat ie lang is, koeler zijn dan een korte strakke rok waarbij je je benen niet van elkaar krijgt.

Het gaat niet om de kwantiteit (nouja..) maar om de kwaliteit.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Ik plak 'm gewoon nog een keer:
Afbeelding

Oftewel: er zullen altijd mensen over je oordelen.
Verder eens met vrouwjagersma.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Ik vind het alledrie te bloot, de jurkjes zijn prima als nachthemd maar niet voor over straat. Ook al is het warm, dan kun je je nog best fatsoenlijk aankleden.
Voor vrijetijd prima, zolang het je goed past.

Voor naar je werk, welk werk dan ook, echt niet doen.
Als man zijnde sluit ik me aan....trek aan waar jij je goed in voelt. Het doet er niet toe hoe anderen er naar kijken. Soms zie ik vrouwen voorbijkomen waarvan ik denk; nou nou, zou ik het leuk vinden als mijn vriendin dat zou dragen? En daarna, och, heb ik wat moois gezien, en ga weer verder met de orde van de dag. Doe gewoon aan waar je je goed in voelt....
Ik vind dit ook leuk voor die jonge meiden! Eerlijk gezegd verbaas ik me over het 'te bloot' gehalte hier. Als je een goed lijf hebt en jong bent, staat alles leuk. Op een gegeven moment ben je dusdanig op leeftijd dat al dat korte en blote niet meer kan op straat, maar zo begin twintig vind ik het enig.

TO, trek aan wat je wil. Mannen roepen toch wel (houdt op een gegeven moment ook op. Gelukkig) en je moet gewoon dragen waar jij je prettig in voelt. Niets zo saai als eenheidsworst-kleding.
Het-groepje schreef:
29-05-2018 21:09
Ik vind het leuk, al die leuke meiden in dit soort outfits. Als het maar in de juiste maat is.

:high5:

Zag het pas ook nog weer. Jurkje maat 38, meisje maat 42.....
Voor vrije tijd kunnen ze allemaal, zeker als jonge twintiger. Je merkt vanzelf wanneer je Je er niet meer goed in voelt.
anoniem_228429 wijzigde dit bericht op 29-05-2018 21:27
1.65% gewijzigd
MinkeDeWit schreef:
29-05-2018 21:15
Voor vrije tijd kunnen ze allemaal, zeker als jonge twintiger. Je merkt vanzelf wanneer je Je er niet meer gordijn voelt.

Tegen die tijd moet je misschien over een bloemetjesjurk gaan nadenken ;-D
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Jong en goed figuur: doen! Boven de 30 en/of niet het juiste figuur: kies iets anders. Bijvoorbeeld met grote borsten worden die decolleté’s wel een beetje té. Met korte dikke beentjes zou ik het ook niet aantrekken.

Dan heb ik het trouwens wel over je vrije tijd, naar je werkt vind ik het echt niet kunnen.
Ik zat er eerder deze week ook al mee. Heb best wat luchtige bloesjes met een wat lagere halslijn/vhals die als je staat of zit alles netjes bedekt maar zodra je iets bukt je dus een inkijk hebt waardoor je soms m'n hele beha kan zien. Voel me daar best ongemakkelijk over en draag die bloesjes daardoor een stuk minder. Maar dan zie ik weer mensen in bikini topje of met de beha duidelijk zichtbaar en dan denk waarom draag ik die bloesjes niet gewoon?

Die outfits in de OP vind ik wel erg leuk maar zouden voor mij dus een no go zijn.
anoniem_647dc71738af4 wijzigde dit bericht op 29-05-2018 21:27
8.48% gewijzigd
pamelacourson schreef:
29-05-2018 21:19
Jong en goed figuur: doen! Boven de 30 en/of niet het juiste figuur: kies iets anders. Bijvoorbeeld met grote borsten worden die decolleté’s wel een beetje té. Met korte dikke beentjes zou ik het ook niet aantrekken.

Dan heb ik het trouwens wel over je vrije tijd, naar je werkt vind ik het echt niet kunnen.
Ik had er vrije tijds kleding bij moeten zetten denk ik. Geen haar op mijn hoofd die in zoiets zou gaan werken. :proud:
Overigens vind ik het ook prima als je dit aantrekt als je maat 48 hebt, of wanneer je 60 bent. Jouw lijf, jouw keuze.
Ik heb een prachtige dochter van 25 met een perfect figuur, maar als ze die 2 jurkjes aan zou trekken zou ik er wel iets van zeggen. Gelukkig heeft ze stijl, dus dit zal ze nooit aantrekken.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ceylon schreef:
29-05-2018 21:19
Tegen die tijd moet je misschien over een bloemetjesjurk gaan nadenken ;-D
:proud: Autocorrect.
TsumTsum schreef:
29-05-2018 21:23
Ik zat er eerder deze week ook al mee. Heb best wat luchtige bloesjes met een wat lagere halslijn/vhals die als je staat of zit alles netjes bedekt maar zodra je iets bukt je dus een inkijk hebt waardoor je soms m'n hele beha kan zien. Voel me daar best ongemakkelijk over en draag die bloesjes daardoor een stuk minder. Maar dan zie ik weer mensen in bikini topje of met de beha duidelijk zichtbaar en dan denk waarom draag ik die bloesjes niet gewoon?

Die outfits in de OP vind ik wel erg leuk maar zouden voor mij dus een no go zijn.
Die BH is ook een mooi voorbeeld. Maar daarom heb ik tegenwoordig dus gewoon een effen zwarte en witte BH liggen. Wat iemand eerder al zei.. in bikini zie je zoveel meer. :biggrin:

Ik heb een heel leuk kanten topje bijvoorbeeld. Mijn witte BH zie je er amper onder en met dit weer is dat zoveel frisser dan nog een extra hemdje eronder.
Madeliefjees schreef:
29-05-2018 21:28
Ik heb een prachtige dochter van 25 met een perfect figuur, maar als ze die 2 jurkjes aan zou trekken zou ik er wel iets van zeggen. Gelukkig heeft ze stijl, dus dit zal ze nooit aantrekken.
Ik zeg altijd tegen mijn vriendinnen dat ik de andere kant op ren als ik mijn ouders tegen kom.

Maar mijn pa vind rode nagellak al hoerig. Dus tja. :cencored:
Outfit 1. Draag ik liever iets langer.
Outfit 2. Wat een stom decolleté, verder erg leuk jurkje.
Outfit 3. Draag ik wel voor een dag naar het strand.
Madeliefjees schreef:
29-05-2018 21:28
Het hebben van stijl is een subjectief begrip gelukkig. Net als perfectie.
Voor naar t strand, of vrienden, bezoek ofzo oké.
Maar op je werk NEE
Gaat ie weer.

Los van het werk (waar vaak een geschreven of ongeschreven dresscode geldt), is kleding te bloot als jij het te bloot vindt.
In je vrije tijd mag je aan wat je wil, fuck de mening van anderen.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Ik vind trouwens niet dat alleen slanke meiden zoiets aan zouden moeten kunnen. Er zijn ook genoeg andere leuke voorbeelden:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
‘Zouden moeten kunnen’? Huh? Is er dan een instantie in NL waar je je aankopen moet laten goedkeuren voordat je ze mag dragen? :@@:
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven