Vanavond date bellen
woensdag 30 mei 2018 om 18:37
Ha viva dames,
Heb even wat advies nodig, vanavond ga ik mijn date bellen. Hij benauwd mij momenteel een beetje, maar vind hem leuk genoeg dus wil dit graag bespreken.
Luchtig, niet al te zwaar. We hebben elkaar pas 2 keer gezien, hij knuffelt me buiten, zoent, wilde arm in arm lopen op de tweede date e.d. Had al aangegeven dat ik dit nog wat ongemakkelijk vind.
Hij appt ook erg veel, als ik niet reageer heb ik zo 4 appjes van hem. Nooit claimend, altijd wel over iets. Alleen krijgt mijn gevoel niet echt ruimte om te groeien. Hij appt als hij wakker is gelijk, als hij naar bed gaat, tussendoor ook erg vaak. Als ik terug reageer appt hij binnen 2 seconden weer terug.
Terwijl als ik super verliefd ben ik dit wel leuk vind. Hij is in elk geval duidelijk dat hij me leuk vindt.
Hoe kan ik overbrengen dat ik wat ruimte nodig heb, zonder dat dit onzekerheid bij hem teweeg brengt of dat hij zich terugtrekt in zijn gevoelens?
Ben soms zelf nogal direct of onhandig als het op dit gebied aankomt en maak dan weleens verkeerde keuzes waardoor ik iemand juist afstoot.
Dat wil ik niet, het is echt een leuke man, lief, aantrekkelijk en wil hem echt beter leren kennen. Alleen even in een iets rustiger tempo..
Ben benieuwd hoe jullie dit zouden aanpakken.
Heb even wat advies nodig, vanavond ga ik mijn date bellen. Hij benauwd mij momenteel een beetje, maar vind hem leuk genoeg dus wil dit graag bespreken.
Luchtig, niet al te zwaar. We hebben elkaar pas 2 keer gezien, hij knuffelt me buiten, zoent, wilde arm in arm lopen op de tweede date e.d. Had al aangegeven dat ik dit nog wat ongemakkelijk vind.
Hij appt ook erg veel, als ik niet reageer heb ik zo 4 appjes van hem. Nooit claimend, altijd wel over iets. Alleen krijgt mijn gevoel niet echt ruimte om te groeien. Hij appt als hij wakker is gelijk, als hij naar bed gaat, tussendoor ook erg vaak. Als ik terug reageer appt hij binnen 2 seconden weer terug.
Terwijl als ik super verliefd ben ik dit wel leuk vind. Hij is in elk geval duidelijk dat hij me leuk vindt.
Hoe kan ik overbrengen dat ik wat ruimte nodig heb, zonder dat dit onzekerheid bij hem teweeg brengt of dat hij zich terugtrekt in zijn gevoelens?
Ben soms zelf nogal direct of onhandig als het op dit gebied aankomt en maak dan weleens verkeerde keuzes waardoor ik iemand juist afstoot.
Dat wil ik niet, het is echt een leuke man, lief, aantrekkelijk en wil hem echt beter leren kennen. Alleen even in een iets rustiger tempo..
Ben benieuwd hoe jullie dit zouden aanpakken.
woensdag 30 mei 2018 om 19:16
Het gaat niet alleen over appen, het gaat ook handjes vasthouden, kusjes en praten over hoe leuk je elkaar wel niet vindt...dat mag ook allemaal niet...Het is een date geen speelafspraak in het Lineaushof. .Toverspiegel schreef: ↑30-05-2018 19:13Lieve date,
ik geloof dat er 2 soorten mensen zijn: zij die heel veel appen en dat graag doen. En zij die soms de hele dag hun telefoon niet checken en niet perse veel berichtjes willen sturen. Ik hoor bij die laatste categorie.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 30 mei 2018 om 19:20
Ik gelukkig wel, ken het van mijn vorige relatie. Alleen ging dat net even wat rustiger in het begin.
Daarnaast is het internet daten, meteen vlam in de pan dat komt bij mij vrijwel niet voor.
woensdag 30 mei 2018 om 19:26
Goed verwoord.viva-amber schreef: ↑30-05-2018 19:01Nu ga je hem vragen om zich anders te gedragen terwijl de twijfel iets is waar jijzelf mee hebt te dealen.
Dus òf accepteren en hopen dat jij ook wat gaat voelen voor hem, òf nu al uitvoegen. Met lichtsignalen.
woensdag 30 mei 2018 om 19:34
En hij mag van de boodschap ook niet onzeker worden...waarom mag dat niet? Jij bepaalt toch niet wat hij voelt?
Net als die verliefdheid.....je hebt het niet heel erg in de hand. Jij hebt zeker niet in de hand wat hij voelt. Daar ga je niet over. Je kan hooguit je eigen grenzen stellen....eerlijk gezegd denk ik ook dat jullie er te verschillend in zitten.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 30 mei 2018 om 19:40
Hier bestaat dat ook hoor. Ik zou gewoon zeggen dat het iets rustiger mag. Als hij daar heel overspannen of verongelijkt op reageert is dat een teken dat het mss geen goede match is. Reageert hij relaxed en normaal, dan wakkert dat hopelijk je verliefdheid aan.
woensdag 30 mei 2018 om 19:41
Ik snap je laatste zin niet, denk je dat ik dat insinueerde?viva-amber schreef: ↑30-05-2018 19:16Het gaat niet alleen over appen, het gaat ook handjes vasthouden, kusjes en praten over hoe leuk je elkaar wel niet vindt...dat mag ook allemaal niet...Het is een date geen speelafspraak in het Lineaushof. .
De bedoeling van mijn berichtje was om het bespreekbaar te maken. Ik heb ook gelezen dat er nog meer bij stond, maar als je dat allemaal moet benoemen bij je introductie, dan wordt die eerste zin al meteen héél ingewikkeld.
woensdag 30 mei 2018 om 19:42
Ja zo simpel is het. Alleen omdat jij in de beschreven situatie zit kunnen wij heel makkelijk dit soort dingen roepen. We kennen je tenslotte niet. Maar omdat je het zo kant-en-klaar omschrijft hebben wij er wel begrip voor, want zo gaat er niks van terechtkomen natuurlijk. Hij moet even op zn plek gezet worden en jij bent de enige die dat kan doen.
woensdag 30 mei 2018 om 20:01
Het gaat om de 3de date....wanneer die jongen niets meer mag wat bij daten hoort dan is het geen date.Toverspiegel schreef: ↑30-05-2018 19:41Ik snap je laatste zin niet, denk je dat ik dat insinueerde?
De bedoeling van mijn berichtje was om het bespreekbaar te maken. Ik heb ook gelezen dat er nog meer bij stond, maar als je dat allemaal moet benoemen bij je introductie, dan wordt die eerste zin al meteen héél ingewikkeld.
Wanneer je dit allemaal niet wil dan leg je het probleem toch niet bij een ander neer....dan neem je toch eens even goed je eigen motieven en gevoelens onder de loep.
Het is de derde date en zij krijgt wel de kriebels van die jongen maar niet op de juiste plek.
woensdag 30 mei 2018 om 20:02
Doe even normaal zeg!Meesterkees schreef: ↑30-05-2018 19:42Ja zo simpel is het. Alleen omdat jij in de beschreven situatie zit kunnen wij heel makkelijk dit soort dingen roepen. We kennen je tenslotte niet. Maar omdat je het zo kant-en-klaar omschrijft hebben wij er wel begrip voor, want zo gaat er niks van terechtkomen natuurlijk. Hij moet even op zn plek gezet worden en jij bent de enige die dat kan doen.
woensdag 30 mei 2018 om 20:03
Hij moet helemaal niks! Zal even helemaal mooi worden zeg.Meesterkees schreef: ↑30-05-2018 19:42Hij moet even op zn plek gezet worden en jij bent de enige die dat kan doen.
TO vindt haar date leuk maar zit niet de de verliefdheidsstand waarin haar date waarschijnlijk zit. Het is gewoon de vraag of de date een tandje minder kàn doen.
woensdag 30 mei 2018 om 20:04
viva-amber schreef: ↑30-05-2018 20:01Het is de derde date en zij krijgt wel de kriebels van die jongen maar niet op de juiste plek.
woensdag 30 mei 2018 om 20:06
Dat zeg ik, hij moet even op zn plek worden gezet...
woensdag 30 mei 2018 om 20:07
Ik snap niet waarom je schreeuwt. Waarom is mijn reactie zo frustrerend om te lezen?
woensdag 30 mei 2018 om 20:09
We hebben net gebeld en heb het niet besproken. Wist door dit topic helemaal niet meer wat handig was, dus eigenlijk suf voor mijzelf dat ik hem heb geopend 
Zaterdag hebben we een leuke actieve date staan, als mijn gevoel dan zo blijft dan houdt het op en bespreek ik het zaterdag.
Hoop dat het veranderd, want het is echt een leukerd.
Zaterdag hebben we een leuke actieve date staan, als mijn gevoel dan zo blijft dan houdt het op en bespreek ik het zaterdag.
woensdag 30 mei 2018 om 20:13
woensdag 30 mei 2018 om 20:14
Als het echt een leukerd is dan moet je gewoon zelf niet zo dramatisch doen.ywtje schreef: ↑30-05-2018 20:09We hebben net gebeld en heb het niet besproken. Wist door dit topic helemaal niet meer wat handig was, dus eigenlijk suf voor mijzelf dat ik hem heb geopend
En anders is hij niet leuk genoeg
woensdag 30 mei 2018 om 20:15
Dat is geen schreeuwen hoor....DIT WEL AAAAHHHHHMeesterkees schreef: ↑30-05-2018 20:07Ik snap niet waarom je schreeuwt. Waarom is mijn reactie zo frustrerend om te lezen?
Iemand die je niet leuk genoeg vindt op zijn plek zetten omdat jezelf niet verliefd bent....beetje sneu gedrag. Over frustraties gesproken.
woensdag 30 mei 2018 om 20:16
Wat is in jouw ogen dramatisch?
Ben wel benieuwd. Gevoel is niet te sturen toch. Baal er van dat het zo is, eindelijk een leuke vent die laat blijken mij echt super te vinden en dan krijg ik het benauwd.
Doe dat niet voor m'n lol
woensdag 30 mei 2018 om 20:35
+1
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.