Vanavond date bellen
woensdag 30 mei 2018 om 18:37
Ha viva dames,
Heb even wat advies nodig, vanavond ga ik mijn date bellen. Hij benauwd mij momenteel een beetje, maar vind hem leuk genoeg dus wil dit graag bespreken.
Luchtig, niet al te zwaar. We hebben elkaar pas 2 keer gezien, hij knuffelt me buiten, zoent, wilde arm in arm lopen op de tweede date e.d. Had al aangegeven dat ik dit nog wat ongemakkelijk vind.
Hij appt ook erg veel, als ik niet reageer heb ik zo 4 appjes van hem. Nooit claimend, altijd wel over iets. Alleen krijgt mijn gevoel niet echt ruimte om te groeien. Hij appt als hij wakker is gelijk, als hij naar bed gaat, tussendoor ook erg vaak. Als ik terug reageer appt hij binnen 2 seconden weer terug.
Terwijl als ik super verliefd ben ik dit wel leuk vind. Hij is in elk geval duidelijk dat hij me leuk vindt.
Hoe kan ik overbrengen dat ik wat ruimte nodig heb, zonder dat dit onzekerheid bij hem teweeg brengt of dat hij zich terugtrekt in zijn gevoelens?
Ben soms zelf nogal direct of onhandig als het op dit gebied aankomt en maak dan weleens verkeerde keuzes waardoor ik iemand juist afstoot.
Dat wil ik niet, het is echt een leuke man, lief, aantrekkelijk en wil hem echt beter leren kennen. Alleen even in een iets rustiger tempo..
Ben benieuwd hoe jullie dit zouden aanpakken.
Heb even wat advies nodig, vanavond ga ik mijn date bellen. Hij benauwd mij momenteel een beetje, maar vind hem leuk genoeg dus wil dit graag bespreken.
Luchtig, niet al te zwaar. We hebben elkaar pas 2 keer gezien, hij knuffelt me buiten, zoent, wilde arm in arm lopen op de tweede date e.d. Had al aangegeven dat ik dit nog wat ongemakkelijk vind.
Hij appt ook erg veel, als ik niet reageer heb ik zo 4 appjes van hem. Nooit claimend, altijd wel over iets. Alleen krijgt mijn gevoel niet echt ruimte om te groeien. Hij appt als hij wakker is gelijk, als hij naar bed gaat, tussendoor ook erg vaak. Als ik terug reageer appt hij binnen 2 seconden weer terug.
Terwijl als ik super verliefd ben ik dit wel leuk vind. Hij is in elk geval duidelijk dat hij me leuk vindt.
Hoe kan ik overbrengen dat ik wat ruimte nodig heb, zonder dat dit onzekerheid bij hem teweeg brengt of dat hij zich terugtrekt in zijn gevoelens?
Ben soms zelf nogal direct of onhandig als het op dit gebied aankomt en maak dan weleens verkeerde keuzes waardoor ik iemand juist afstoot.
Dat wil ik niet, het is echt een leuke man, lief, aantrekkelijk en wil hem echt beter leren kennen. Alleen even in een iets rustiger tempo..
Ben benieuwd hoe jullie dit zouden aanpakken.
woensdag 30 mei 2018 om 18:40
Is het echt zo simpel... Vind dat echt spannend.
woensdag 30 mei 2018 om 18:44
Omdat als ik het niet doe het sowieso geen kans van slagen heeft, klap er totaal dicht van..Lucifer2018 schreef: ↑30-05-2018 18:41OMG. Waarom zou je na date 2 zo'n gesprek over de telefoon willen voeren.![]()
Gewoon volgende date meteen benoemen als je niet iets prettig vind of maakt het gewoon meteen uit.
woensdag 30 mei 2018 om 18:44
woensdag 30 mei 2018 om 18:47
Sorry hoor maar dit is echt raar. Misschien moet je nog niet daten.
En je kan gewoon kiezen om zelf maar 1 of 2x te appen op een dag. Dan valt het kwartje bij hem vanzelf wel. Mocht hij er iets over zeggen kan je aangeven geen apper te zijn.
Verder zie ik geen probleem anders dan dat jij dus dichtklapt om niks. Wat dat dan ook precies is.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 30-05-2018 18:48
37.13% gewijzigd
woensdag 30 mei 2018 om 18:48
Kan je nader toelichten wat maakt dat dit raar is? Misschien heeft het inderdaad te maken met iets van mijzelf, wat ik niet zieLucifer2018 schreef: ↑30-05-2018 18:47Sorry hoor maar dit is echt raar. Misschien moet je nog niet daten.
woensdag 30 mei 2018 om 18:51
Hij zegt het ook meermaals he.. Hoe leuk hij mij vindt. Dat hij het wel naar iets vast toe ziet gaan e.d.
Dus tja, ik ga van zijn dingen uit. Vind het vleiend maar na 2 dates wat vroeg allemaal.
Ga mij dan afvragen hoe oprecht het is.
woensdag 30 mei 2018 om 18:52
Zaterdag. Ik reageer inderdaad nu trager. Dan krijg ik alsnog veel appjes haha.Pipistrello schreef: ↑30-05-2018 18:50Wanneer zie je hem weer?
Ik zou het volhouden (en in de tussentijd de apps niet gelijk lezen/reageren) en ter sprake brengen op de date.
Niet telefonisch in ieder geval.
woensdag 30 mei 2018 om 18:56
woensdag 30 mei 2018 om 19:01
Dit zegt eigenlijk alles: 'als ik super verliefd ben ik dit wel leuk vind'
Je legt het nu bij hem neer: hij doet, dit hij doet dat maar uiteindelijk ligt het aan jouw gebrek aan gevoel voor hem en dat is het enige waarop hij geen invloed heeft. Nu ga je hem vragen om zich anders te gedragen terwijl de twijfel iets is waar jijzelf mee hebt te dealen.
Je legt het nu bij hem neer: hij doet, dit hij doet dat maar uiteindelijk ligt het aan jouw gebrek aan gevoel voor hem en dat is het enige waarop hij geen invloed heeft. Nu ga je hem vragen om zich anders te gedragen terwijl de twijfel iets is waar jijzelf mee hebt te dealen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 30 mei 2018 om 19:06
Nou meid, als ie eenmaal in je slipje is geweest zal je erachter komen of het oprecht is of niet.
woensdag 30 mei 2018 om 19:09
Je vindt hem gewoon niet leuk.
Het waren maar twee dates dat is niet de moeite om er een veranderproject van te maken. Ik hoop dat hij een beetje eigenwaarde heeft dan pikt hij het gewoon niet en stopt hij het daten.
Het waren maar twee dates dat is niet de moeite om er een veranderproject van te maken. Ik hoop dat hij een beetje eigenwaarde heeft dan pikt hij het gewoon niet en stopt hij het daten.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 30 mei 2018 om 19:13
Mooi, je hebt hierin denk ik wel gelijkviva-amber schreef: ↑30-05-2018 19:01Dit zegt eigenlijk alles: 'als ik super verliefd ben ik dit wel leuk vind'