Stamcafe XXXII

25-03-2018 21:08 1374 berichten
Klein stapje van Grand Canyon naar Brussel. Kleine wereldstad las ik ergens :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
X
anoniem_360662 wijzigde dit bericht op 31-05-2018 09:00
0.00% gewijzigd
X
anoniem_360662 wijzigde dit bericht op 31-05-2018 09:01
0.00% gewijzigd
Vervelend Dolfje, door de warmte?
Ik heb gisteravond nog gesport, was in de zaal van de geoepsles nog lekker koel en goed te doen. De rest van de sportschool was een kokende sauna.

Ik zit heerlijk buiten met een bak koffie, de vogels fluiten en de lavendel geurt :flirting:
Zennnnnnn

Middelste zoon is ziek thuis, heeft erg last van hooikoorts, de medicijnen helpen maar minimaal. Iemand nog een tip?
Hmmm 2x bad gateway.. :frusty:
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.
Ik weet niet of het door de warmte komt, we hebben al dagen de ventilator aan in de slaapkamer. Kan ook komen omdat ik gisteravond tot 22.00 uur gewerkt heb. Ben dan sowieso onrustig. Ondanks nog even op ons terras twee drankjes met man gedronken te hebben.

Hier zijn ze nu de ramen aan het wassen. En het begint te onweren en regenen. Zal je net zien. En ik wil/ moet zo naar de sportschool en boodschappen doen. Moet op tijd eten want moet om 17.00 werken.

Lillybit je zou eens medical taping kunnen proberen voor de hooikoorts. Ik ken verschillende mensen en een kind die er erg baat bij hebben. Doen ze bij de fysio.
Echt waar, met tape? Ik ga gelijk de fysio bellen!
Kan dat joh? Dat lijkt me echt handig.
Heb er voor het eerst écht extreem last van.
Ja ik hoorde van iemand dat je eigenlijk er mee moet beginnen voor het hooikoortsseizoen begint maar maar het valt te proberen toch? Ik weet en snap ook niet precies hoe het werkt een paar stukken tape op je rug..
Wat vervelend van die pijnlijke voeten Dolfje!
Ik ken ook iemand voor wie dat tapen heel veel miserie opgelost heeft! Zeker naar kijken Lilly. Dat arme joch.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ja en het ging zo goed vanaf januari tot dus een week of 6 geleden. Heb toch 4 dagen in Rome kunnen wandelen en we hebben toen echt wel de 20.000-30.000 stappen per dag aangetikt.
En het is niet dat ik verschrikkelijke pijn heb maar het is wel aanwezig.

Heb vanmorgen gestreken,bed verschoond, was gedaan, gesport en net het halve huis gestofzuigd. Dadelijk vast koken en dan douchen en dan moet ik gaan werken. Ik zweet ervan en ondanks de regen en onweer van vanmorgen is het nu toch weer 23 graden binnen.
Dreum en ik zitten gevangen in het tuincentrum. Buiten gaat het helemaal loos O_O
Lillybit schreef:
31-05-2018 14:22
Dreum en ik zitten gevangen in het tuincentrum. Buiten gaat het helemaal loos O_O
OH O_O

Hier was het vanmorgen héél even en nu weer droog. Gelukkig.
Azarole schreef:
31-05-2018 14:23
OH O_O

Hier was het vanmorgen héél even en nu weer droog. Gelukkig.
Het was hier om te stikken zo benauwd.
Hier nu ook inderdaad.
Hier is het ook droog en lijkt het lichter te worden.
Lijkt me balen Dolfje!

Ik zou vandaag eigenljk bij een vriendin gaan eten, maar ik heb er zo geen zin in.
Daarnaast heb ik ook helemaal geen zin om naar Vriend te gaan vanavond (gedoe met schoonouders)
Heb jij gedoe met schoonouders Aza of je vriend? En zijn zij daar dan ook?

Ik ga eens even in bad, raar zo midden op de dag vind ik dat altijd maar ja ik heb gesport en gepoetst.
Hij heeft gedoe, maar eigenlijk door mij en broer.
Hij staat achter mij, maar goed. Vriend woont ook nog thuis, door omstandigheden, en is druk op zoek naar een huis voor zichzelf. Dus helaas, zullen ze er zijn.
Schoonouders kennende (in dit geval voornamelijk schoonmoeder, schoonvader vindt het allemaal wel best), doen ze vanavond over niks aan de hand is.
Dat is niet leuk Aza, wat hebben ze te vinden van jou en je broertje dan?

Ik ben thuis tussen de buien door. :yes:
Heb een superleuke bamboe lampenkap gekocht voor onder de bamboe overkapping en nog wat leuke frutsels.
Broertje zou morgen mee eten met ons, alleen vindt schoonmoeder dat te laat.
Nu heb ik gezegd: prima, eten jullie maar samen, eet ik met broerlief wel. Vriend vindt dat niet leuk, want hij is jarig en wil ons er juist bij hebben.
Azarole schreef:
31-05-2018 15:20
Broertje zou morgen mee eten met ons, alleen vindt schoonmoeder dat te laat.
Nu heb ik gezegd: prima, eten jullie maar samen, eet ik met broerlief wel. Vriend vindt dat niet leuk, want hij is jarig en wil ons er juist bij hebben.
Te laat voor wie?
Lillybit schreef:
31-05-2018 15:32
Te laat voor wie?
Voor haar denk ik? Vriend was zo pissed off dat hij niet heel veel info er over doorgeeft.
Azarole schreef:
31-05-2018 15:35
Voor haar denk ik? Vriend was zo pissed off dat hij niet heel veel info er over doorgeeft.
Heel vreemd.
Nou ja Ja, dan lekker morgen ofzo samen met vriend uit eten ofzo?
Lillybit schreef:
31-05-2018 15:57
Heel vreemd.
Nou ja Ja, dan lekker morgen ofzo samen met vriend uit eten ofzo?
18.20 is te laat. (Ze eten vaker zo laat).
Vriend zou koken voor het hele gezin, maar ik krijg nu ook geen reactie op m'n appje wat nu precies de bedoeling is morgen.
Sowieso is m'n schoonmoeder een beetje.... Trekt zusje voor op vriend, heel extreem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven