Stamcafe XXXII
donderdag 31 mei 2018 om 17:05
Hij lost het ook zelf op. Ik heb hem gezegd wat ik ga doen als het inderdaad zo is. Inclusief de redenen (die hij meer dan logisch vond).
Als ze er vanavond wat over zeggen, zeg ik hetzelfde.
Dankjewel!
donderdag 31 mei 2018 om 20:39
Vermaak genoeg in Berlijn! Ik vind het een heerlijke stad!Watervrouw333 schreef: ↑31-05-2018 20:36Heb ik zomaar bedacht dat de artiest van afgelopen week ook maar even in Berlijn bekeken moet worden![]()
Concertkaartje+treinretour+hotel zijn geregeld, nu overig vermaak nog![]()
donderdag 31 mei 2018 om 20:39
donderdag 31 mei 2018 om 21:02
Fruitje. Gedoe is inderdaad niet fijn. Wat ik wel fijn vind om lezen is hoe je er in gaat staan: een jaar geleden zou je dat volgens mij anders aangepakt hebben. Maar dit is de betere houding imho.
Halloootjes! Deze dag is eindelijk werk-klaar! Waar ik dacht om even mijn neus te laten zien, kreeg ik het niet voor elkaar om er stiekem tussenuit te piepen en mijn snor te drukken. Phewwwww. Blij dat ik thuis ben! (En de mannekes zijn ook blij dat ik er weer ben. Ik wordt 'besprongen' om om ter meeste knuffels te krijgen).
Halloootjes! Deze dag is eindelijk werk-klaar! Waar ik dacht om even mijn neus te laten zien, kreeg ik het niet voor elkaar om er stiekem tussenuit te piepen en mijn snor te drukken. Phewwwww. Blij dat ik thuis ben! (En de mannekes zijn ook blij dat ik er weer ben. Ik wordt 'besprongen' om om ter meeste knuffels te krijgen).
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 1 juni 2018 om 13:23
Ik heb vakantie!
Voelt nog niet helemaal zo want ik zit nog op een mail te wachten dat een collega gisterenmiddag iets ontvangen heeft waardoor hij verder kan met een gezamelijk project... maar toch. Vandaag en morgen wassen, schoonmaken, inpakken en dan zondagochtend héél vroeg op op weg naar het tropische eiland waar man al een week aan het werk is. Zin in!
Aza, heb je een leuke avond gehad gisteren? Alsnog gefeliciteerd met vriend!
Voelt nog niet helemaal zo want ik zit nog op een mail te wachten dat een collega gisterenmiddag iets ontvangen heeft waardoor hij verder kan met een gezamelijk project... maar toch. Vandaag en morgen wassen, schoonmaken, inpakken en dan zondagochtend héél vroeg op op weg naar het tropische eiland waar man al een week aan het werk is. Zin in!
The owls are not what they seem
zaterdag 2 juni 2018 om 17:58
Fijn om lezen. Is het goed gekomen met die tas? En nog gefeliciteerd met vriend!
oudblond wijzigde dit bericht op 02-06-2018 17:59
4.62% gewijzigd
zaterdag 2 juni 2018 om 17:59
Wat leuk Lady! Man zien en toch eerst ook tijd voor jezelf. Lekker struinen, eten en 'het grote' niets. Het lijkt me ook wel wat!LadyL0101 schreef: ↑01-06-2018 13:23Ik heb vakantie!![]()
zondag 3 juni 2018 om 16:44
zondag 3 juni 2018 om 16:48
Ik ben het weekend druk bezig met niets doen
Nou ja wel een ministapje gemaakt met de eeuwige voorjaarsopruiming en een mentale stap met een paar dingen op marktplaats zetten. Benieuwd wat er eerder gebeurt: die dingen de deur uit of ik op mini-stedentrip.
Net besloten dat de boodschappen morgen vanuit het werk ook wel kunnen, dus ik ga eventjes verder met niks
Nou ja wel een ministapje gemaakt met de eeuwige voorjaarsopruiming en een mentale stap met een paar dingen op marktplaats zetten. Benieuwd wat er eerder gebeurt: die dingen de deur uit of ik op mini-stedentrip.
Net besloten dat de boodschappen morgen vanuit het werk ook wel kunnen, dus ik ga eventjes verder met niks
maandag 4 juni 2018 om 11:16
Tas: Ik heb uiteindelijk mijn eigen handtas leeggehaald en die gebruikt. Helemaal goedgekomen dus.
Vriend vond het helemaal geweldig. Vooraan gestaan bij zijn (en mijn) favo bands en handtekeningen van zijn favo band.
Z'n cadeau kon niet beter
maandag 4 juni 2018 om 11:43
Goedemorgen Stammers,
Al gesport en nu lekker een bakkie leut
As donderdag een begrafenis van een tante van man
Heb een jurk besteld en hoop met smart dat hij op tijd binnen is ..
https://www.bonprix.nl/product/shirtjur ... ocialMedia
Al gesport en nu lekker een bakkie leut
As donderdag een begrafenis van een tante van man
Heb een jurk besteld en hoop met smart dat hij op tijd binnen is ..
https://www.bonprix.nl/product/shirtjur ... ocialMedia
dinsdag 5 juni 2018 om 12:18
Goedemiddag!
Tip: de bulger/humus/falafel salade van de AH is niet te vreten
Echt niet! Heel muf en zuur.
Soms mis ik mijn oude werkplek toch wel een beetje. Daar zaten veel tentjes in de buurt met goede broodjes en wan tan soepjes. Ach, toastje kaas dan maar.
Fijne dag Stammers!
Tip: de bulger/humus/falafel salade van de AH is niet te vreten
Soms mis ik mijn oude werkplek toch wel een beetje. Daar zaten veel tentjes in de buurt met goede broodjes en wan tan soepjes. Ach, toastje kaas dan maar.
Fijne dag Stammers!