Mode & Beauty alle pijlers

Wat is te bloot?

29-05-2018 20:42 141 berichten
Een heel forum vol met vrouwen, ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie mening. :P

Hoe bloot vinden jullie dat je kan gaan met dit weer als twintiger? Ik merk dat mijn vriendinnen vinden dat een stuk meer kan dan ik, dus ik werd benieuwd wat andere nou vonden. Zeker omdat sommige mannen juist wel eens ongepast hebben gereageerd op een jurk waarvan mijn vriendinnen zeiden “Dat valt hartstikke mee, gewoon aandoen!”.

Dus wat voorbeeldjes en ik ben wel benieuwd naar jullie mening:

Dit is in mijn ogen heel kort bijvoorbeeld, maar, dat is ook de enige reden waarom ik zoiets niet zou dragen:
Afbeelding

Ik geloof dat het decolleté voor zich spreekt:
Afbeelding

En dit is bijvoorbeeld ook niet veel om het lijf maar wel een leuk outfitje als je weg smelt:
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Bblientje schreef:
04-06-2018 19:09
Wat brutaal van hem om het meisje op haar kledingkeuze aan te spreken. Hij moet maar leren zichzelf te beheersen, niks mis met even kijken maar ik denk dat deze man inderdaad loopt te kwijlen als een hond en daarom voor viezerik uit wordt gemaakt.
Zeer onaantrekkelijk dit type man.
Echt kostelijk hoe je met jouw denkbeelden een hele normale situatie omtovert tot eentje waarin je een willekeurige man tot ouwe viezerik maakt.

Hoeveel positiefs brengt je dit in je leven? In het algemeen, bedoel ik.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Vanzai schreef:
04-06-2018 19:42
Echt kostelijk hoe je met jouw denkbeelden een hele normale situatie omtovert tot eentje waarin een willekeurige man tot ouwe viezerik maakt.

Hoeveel positiefs brengt je dit in je leven? In het algemeen, bedoel ik.
Zo een normale situatie is het volgensmij helemaal niet.
Ik heb althans nog nooit meegemaakt dat een man voor viezerik wordt uitgemaakt omdat hij even kijkt naar een mooie griet. Je moet het dan wel heel bont maken en ongegeneerd je ogen de kost moeten hebben gegeven. Ik vind het ongepast om wie dan ook aan te zitten gapen en uitgebreid en openlijk op te zitten vreten met je ogen.
En mensen de les lezen over wat ze al dan niet aan zouden moeten trekken is ook niet normaal.
Iedereen heeft het recht om aan te trekken wat ze maar willen en helemaal in hun vrije tijd.
Als het een jong meisje was is het ook de taak van haar ouders. En als het een volwassen vrouw is moet ze kunnen dragen wat ze wil. Als een man tegen mij zegt dat hij zich ongemakkelijk voelt omdat ik een kort rokje draag vind ik het maar een weirdo. Dan ben je wel erg weinig gewend.
DulceLoco schreef:
04-06-2018 19:58
Als het een jong meisje was is het ook de taak van haar ouders. En als het een volwassen vrouw is moet ze kunnen dragen wat ze wil. Als een man tegen mij zegt dat hij zich ongemakkelijk voelt omdat ik een kort rokje draag vind ik het maar een weirdo. Dan ben je wel erg weinig gewend.
Inderdaad. Rare kwiebus.
DulceLoco schreef:
04-06-2018 19:58
Hij zegt dat niet, hij voelt zich ongemakkelijk omdat door er zo bij te lopen het andere mannen wellicht op ideeën brengt waardoor die vrouwen/meiden hetzelfde overkomt als zijn vrouw en dochter.
Bblientje schreef:
04-06-2018 19:54
Zo een normale situatie is het volgensmij helemaal niet.
Ik heb althans nog nooit meegemaakt dat een man voor viezerik wordt uitgemaakt omdat hij even kijkt naar een mooie griet. Je moet het dan wel heel bont maken en ongegeneerd je ogen de kost moeten hebben gegeven. Ik vind het ongepast om wie dan ook aan te zitten gapen en uitgebreid en openlijk op te zitten vreten met je ogen.
En mensen de les lezen over wat ze al dan niet aan zouden moeten trekken is ook niet normaal.
Iedereen heeft het recht om aan te trekken wat ze maar willen en helemaal in hun vrije tijd.
Jij maakte er zelf een verhaal van waarin je die man een ouwe viezerik kon noemen hoor.
TsumTsum schreef:
04-06-2018 20:32
Hij zegt dat niet, hij voelt zich ongemakkelijk omdat door er zo bij te lopen het andere mannen wellicht op ideeën brengt waardoor die vrouwen/meiden hetzelfde overkomt als zijn vrouw en dochter.
Ik merk echt 0,0 verschil of ik in een kort rokje loop of een jeans. Gesis, roepen, geflirt, gesmeek. Dat doen ze toch wel. Alsof een aanrander of verkrachter een excuus nodig heeft. En het is uiteindelijk niet de taak van een wildvreemde man om een meisje op dit punt te onderwijzen. Ik kan me voorstellen dat het creepy kan overkomen, puur omdat het over de sociaal wenselijke grenzen stapt, hoe goed bedoeld ook. Je kan zo'n meisje toch niet beschermen, en van een puber hoef je al helemaal niet te verwachten dat ze zal gaan luisteren naar een wildvreemde man. Het is beschermend bedoeld, maar nogmaals: niet zijn taak. Hij kan niet iedere tiener die het verschil tussen sexy/slutty nog niet weet redden van de enge mannen daarbuiten.
Girrrrlpower! Of in meer lettergrepen ik doe wat ik zelf wil en ik bepaal zelf wel wie daar iets van mag zeggen

Ik vind het nogal puberachtig, zo'n opstelling. Maar dat ben ik.
Vanzai schreef:
04-06-2018 20:37
Jij maakte er zelf een verhaal van waarin je die man een ouwe viezerik kon noemen hoor.
Waar heb ik hem zo genoemd dan? Volgens mij ben jij de enige die hem als ouwe viezerik betiteld hoor schat..
DulceLoco schreef:
04-06-2018 20:38
Het is beschermend bedoeld, maar nogmaals: niet zijn taak. Hij kan niet iedere tiener die het verschil tussen sexy/slutty nog niet weet redden van de enge mannen daarbuiten.
Er is geen definitie van de grens tussen sexy en slutty. Er is slechts je eigen mening daarover.
Bblientje schreef:
04-06-2018 20:45
Waar heb ik hem zo genoemd dan? Volgens mij ben jij de enige die hem als ouwe viezerik betiteld hoor schat..
Lees je eigen posts eens.
Vanzai schreef:
04-06-2018 20:42
Girrrrlpower! Of in meer lettergrepen ik doe wat ik zelf wil en ik bepaal zelf wel wie daar iets van mag zeggen

Puberachtig? Ja dat ben je. Je beticht een ander er net van, maar jij bent opvallend negatief. Je komt alles behalve vriendelijk over (op dit forum althans) en al je meningen lijk je te verkondigen vanuit je troon. Doe eens normaal joh. :-D
DulceLoco schreef:
04-06-2018 20:46
Puberachtig? Ja dat ben je. Je beticht een ander er net van, maar jij bent opvallend negatief. Je komt alles behalve vriendelijk over (op dit forum althans) en al je meningen lijk je te verkondigen vanuit je troon. Doe eens normaal joh. :-D
Lastig hè, tegenspraak.
Vanzai schreef:
04-06-2018 20:47
Lastig hè, tegenspraak.
Nou.. Nee. Maar ik vind je wel een beetje vreemd, ik kan me voorstellen dat jij ontzettend lastig in de omgang bent en relaties zo geen stand houden. Waarom ben jij continu sarcastisch? Het is toch al niet leuk om zo te zijn? Ik hoop echt dat jij in het echte leven anders bent, iets gezelliger. Ontspannen.
Vanzai schreef:
04-06-2018 20:42

Hey! :cheer:
Dito
Vanzai schreef:
04-06-2018 20:45
Lees je eigen posts eens.
:rofl:

Je hebt dus geen bewijs voor je aantijgingen.
Grapjas.
TsumTsum schreef:
04-06-2018 20:32
De mannen aanspreken op hun misdadige gedrag durftie niet?
Waarom moeten de vrouwen zich aanpassen die geen vlieg kwaad doen met hun kledingkeuze?
beetjegek schreef:
04-06-2018 14:06
Als ik nog 20 was zou ik het allemaal dragen, ik vind de jurkjes nl beeldig. Sterker nog, ik droeg het ook op die leeftijd.
Ik ook.
Ik zou willen dat ik 't nog kon dragen.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Gatti schreef:
04-06-2018 21:41
Ik ook.
Ik zou willen dat ik 't nog kon dragen.
Dat vind ik nou de eerste echte oprechte reactie. Geen oordelen, geen negatieve uitspraken of verwijten. Sommige vrouwen/meiden hebben nu eenmaal een heel fijn lichaam en willen dit graag tonen en sommige liever niet . Ik heb ook een vriendin met een prachtig gezicht maar die heeft nog geen spoortje make up op en altijd afgetrapte sneakers aan. Het doet haar simpelweg niets, maar is nog steeds een head turner. Is ook prima!! Ik maak er graag werk van en soms reageren mensen daar heel leuk op en soms krijg je scheve gezichten. Vrouwen zijn elkaars grootste vijanden helaas nog steeds ! Verder wel eens met de uitspraak: kleden naar lichaam en lengte.
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker
strikjemetstippels schreef:
04-06-2018 18:28
Nou je kunt toch gewoon kijken als man en dat is het? Er is een verschil tussen kijken en aan raken of als een geile hond achter zo'n meid aan te lopen met je tong uit je bek.

En natuurlijk weet je als vrouw gewoon dat als je een enorm kort rokje of een heel erg korte hotpants aan hebt, je daar mee bekijks trekt. Daar mee lok je uiteraard niet uit aanranding/verkrachting/lastig vallen, maar bewonderende blikken zeer zeker wel. Ik kijk overigens ook maar ik ben vrouw dus het voordeel is dat ik niet snel als een perv wordt aan gezien.
Wij volwassenen weten beter. Een vrouw die zich half naakt kleedt, wil niet per defnitie benadert worden of tot bepaalde hoogte.

Maar kinderen weten dat gewoon nog niet. Die zijn nog onwetend. En daar moeten we wél mee dealen. Ontkennen en zeggen "die jongens mogen zo niet denken" is gewoon niet fair. Kinderen moeten beschermd worden door hun ouders en door de maatschappij, óok tegen zichzelf. Daar hebben ze recht op.
Kunstenkitsch schreef:
04-06-2018 18:32
Iones, jongens zijn ook niet stom hoor. Je kan ze op jonge leeftijd echt wel aanleren dat je niet meisjes zomaar aanraakt. Dat snappen ze best.
Nee, dat snappen ze dus níet.
Bblientje schreef:
04-06-2018 19:09
Wat brutaal van hem om het meisje op haar kledingkeuze aan te spreken. Hij moet maar leren zichzelf te beheersen, niks mis met even kijken maar ik denk dat deze man inderdaad loopt te kwijlen als een hond en daarom voor viezerik uit wordt gemaakt.
Zeer onaantrekkelijk dit type man.
Jij bent dus totaal blind voor het feit dat deze man geconfronteerd is met een vrouw en dochter die allebei lastig gevallen zijn, en die dus op de hoogte is van de gevolgen van bepaalde kleding. En als hij daar dus iemand op wijst, maak je hem uit voor viezerik. Ik denk dat je zelf een viezerik bent.
[quote=YellowLemon post_id=28573275 time=1527619329 user_id=291865]
Een heel forum vol met vrouwen, ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie mening. :P

Hoe bloot vinden jullie dat je kan gaan met dit weer als twintiger? Ik merk dat mijn vriendinnen vinden dat een stuk meer kan dan ik, dus ik werd benieuwd wat andere nou vonden. Zeker omdat sommige mannen juist wel eens ongepast hebben gereageerd op een jurk waarvan mijn vriendinnen zeiden “Dat valt hartstikke mee, gewoon aandoen!”.

Dus wat voorbeeldjes en ik ben wel benieuwd naar jullie mening:

Dit is in mijn ogen heel kort bijvoorbeeld, maar, dat is ook de enige reden waarom ik zoiets niet zou dragen:

Als je oma opzoekt heb je natuurlijk wat anders aan dan als je naar strand of festival gaat. Het hangt toch van de gelegenheid af?

Verder; prima jurkjes voor een zomerse dag. Ik zou alleen die met het decolleté niet zo snel overdag aandoen.

Ik ben zelf deze leeftijd ruim gepasseerd trouwens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven