Een wondertje in 2009?

05-03-2008 11:19 31521 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ik zou graag een nieuw vers topic openen. Voor iedereen die mee wil doen. Er zijn al aardig wat groepjes voor meiden die zwanger willen worden. Alleen bij de ene groep is 75% al zwanger (hartstikke mooi) en bij het andere groepje is er een ledenstop ingelast. En bij weer een ander groepje, "Zwanger worden na een miskraam" waar ik zelf helaas ook bij hoor is er een hoop pijn en verdriet en helaas telkens weer. Ik wil graag een nieuwe start en ik ben zeer benieuwd of er mensen zijn die met me mee willen doen?

Groetjes Aruba

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Het is erg rustig. Volgens mij kunnen wij wel wat nieuwe leden gebruiken!

Naam:Lft:Start:NODMeer...Rits28April 2008 UD feb.1e kindjeVibeke30 UD 24-61e kindjeGuppie30Maart 2008 UD 24 juni2e kindjeSanna7632Maart 2008 BD 4 jan. 1e kindjeMaxem31Okt/Nov 2007 BD 31 dec. 3e kindjeSurface30Maart 2008 UD 10-71e kindjeVeertje38Maart/April2e kindjeDeerne31Jan. 2008 UD 27 april 1e kindjeSyennaj27Mei 2007 BD 3 feb. 2e kindjeMarloussie28 1e kindjeShyte31UD 30 April 2e kindjeRing198127April 2007 UD 4-71e kindjeAllis30Jan. 200824ste1e kindjeAruba23Jan. 2008 UD 29 Augst.1e kindje

En Roque Engime Allis Jetjekadetje en Tamara schrijven ook gewoon gezellig met ons mee!
Shyte wat fijn dat de echo goed was ! een hele opluchting!

anastacia succes met de clomid -> klotsende oksels !

neem ze in met een hapje yoghurt of vla en daarna een glas water want anders blijft die zure bittere smaak nog lang in de mond hangen :puke:
yam is een beetje in mineur,

vorig jaar heb ik jullie topic bestookt met kittenfoto's van ons poezebeestje "vriendje"

Eergister bracht ik vriendje naar de dierenarts om haar te laten stereliseren. om 14.30 belde de dierenarts dat na een succesvolle sterelisatie vriendje alweer wat bij kwam van de narcose maar plotseling overleed. Reanimatie mocht niet meer baten.

Yam dat meen je niet, dat hij er niet meer is.

Hoe kan dat dan, hij is toch weer bij gekomen uit de narcose.

Meestal blijven ze hangen in narcose waardoor ze dood gaan.

Nichtje heeft haar hondje jaren terug laten stereliseren, is nooit meer wakker geworden. Daar houd je nooit rekening mee.

Wel prachtige foto's, foto's om te koesteren.

sterkte meid zo balen als je diertje waar je zo aan gehecht bent dood gaat, helemaal om zo'n rare reden.

Bedankt voor de tip met vla.
och, wat vreselijk, Yam! Dikke knuffel.
Yam, vind het zo sneu voor je.

Ana, veel succes met de clomid.
Ik ben nog niet ongesteld geworden, gyn dacht dat het deze maand niet zou lukken met progestoron van dinsdag nog 19,6.

Maar er is nog niets loos.

Laat maar komen denk ik nu heb normaal niet zo'n lange cylcus het is dag 27.

Dan kan ik verder naar de volgende stap.

Ik zou anders dinsdag terug moeten komen bij gyn om te kijken naar het nieuwe eitje en de groei ervan ivm clomid.

Anders toch maar afspraak naar latere datum verzetten denk ik.
Yamuna wat zielig dat je poezevriendje dood is. Het is zo'n schatje op de foto's ook...

Veertje wat nu als je zwanger bent? Moet je dan ook bij de gyn blijven?
Rits hoe gaat het met je?

Ik mag bij de gyn blijven als het raak is en ook bevallen in het ziekenhuis op medische indicatie. Heeft hij bij de vorige zwangerschap al toegezegd.

Ik wou nooit meer terug naar de vlos geen goede ervaringen met hun gehad vandaar.

Maar vind nog wel raar nog niet ongesteld maar wel gerommel in de buik.

Anders van het weekend maar eens testen als ik nog niet ongesteld ben.
Yamuna, wat erg!!! En zo onverwacht.Wat zielig zeg, weet helaas maar al te goed hoe het is om je kleine poezevriendje te verliezen, maar dan door zoiets, da houdt je geen rekening mee... Jeetje, huil met je mee, hele dikke knuffel vanaf hier!
Yamuna, wat erg voor jullie! En zo onverwacht...... Hele dikke knuffel en hopelijk lacht danielle vandaag extra veel naar jullie
Yamuna wat ontzettend verdrietig zeg ...Mijn kat Snoes is ook mijn maatje en ik moet er niet aan denken om haar te moeten missen...

Sorry even snel, huilalarm, maar wilde even kwijt dat we vandaag EEN JAAR AAN HET SCHRIJVEN ZIJN!!!!!!!!!!!!!!!!!
Yamuna wat erg van je katje!

Shyte, gelukkig was het loos alarm, dat zal wel opluchten.

Je zit wel een beetje in de mallemolen nu Ana, ik hoop zo voor je dat het snel resultaat heeft. Gelukkig word je nu wel serieus genomen.
Yamuna: Dikke knuffel wat erg.

Veertje: Ik heb denk ik wat gemist. Ben je nu je eisprong aan het opwekken? Maar je was toch alle keren vrij snel zwanger? Van Veertje toch ook? Ik wist niet dat dat nodig was. Dacht dat je uit jezelf elke maand een eisprong kreeg. Heb je nu niet meer kans op een meerling?

Sanna: En wat is er superveel gebeurd in dat jaar. En jij zit nogsteeds in een achtbaan van emoties. Net als Veertje.

Ben zo benieuwd en zou wel een kijkje willen nemen naar 05 maart 2010. Zullen we dan nog schrijven met z'n allen.

Vind het nogsteeds jammer dat Reeba en Simpel niet meer schrijven. Ben ook zo benieuwd hoe het met Reeba is.

Al die nare verhalen over sterilisatie. Ik ga eind van de maand onder het mes. Maar gelukkig niet bij de dierenarts.
Aruba: Ben jij niet inmiddels 23? Volgens mij hebben we je verjaardag gemist. We schrijven al een jaar en begon jij niet met 22?
Shyte, wat fijn dat alles goed is!!

Yamuna, wat ontzettend naar van je katje

Hier gaat alles ok. Ik doe het erg rustig aan, en dat bevalt goed. Nog af en toe een harde buik maar niet zo vaak gelukkig. Op mijnw erk accepteerden ze direct dat ik minder ging werken, ging heel makkelijk!!!

Hoe is het met de rest?
Eind van de maand Maxem, spannend! Ben je er helemaal klaar voor?
Proficiat met een jaar meiden.

Ja Aruba nog gefeliciteerd. Volgens mij vorige week jarig geweest?

Fijn dat alles goed gaat Surface.

Hier alles goed. Kleine heeft een regeldag/nacht. Ben een beetje (erg) moe dus...
Arme Rits......

Even een persoonlijk vraagje: hebben jullie gewoon seks gehad tijdens de zwangerschap? Ik heb het de 1e 12 weken vermeden, omdat het leek alsof ik de vorige keren begon te bloeden nadat we seks hadden gehad. Ben nu dan wel bijna 13 weken, maar nog steeds een beetje huiverig.......:)
Wij wel hoor. Volgens mij kan het ook geen kwaad. Als je echt twijfelt zou ik het je arts of verloskundige even vragen.

Maar ik heb altijd begrepen dat het geen kwaad kan.
Marloussie sex tijdens de zwangerschap kan helemaal geen kwaad, doordat je baarmoedermond beter doorbloed is tijdens de zwangerschap kun je n spoortje bloed verliezen. dit kan absoluut geen kwaad.

Als je het toch echt niet prettig of eng vind, dan zou ik het gewoon niet doen. (al zit het probleem dan tussen je oren en niet tussen je benen )

dan kun je altijd de vrijerij beperken tot uitgebreide massages en het creatief mond en handwerk.
Marloussie: Bij de eerste hebben wij geen sex gehad. Beide te bang. Ook vooraf 2 miskramen gehad. Moet zeggen dat ik er de eerste 3 maanden ook geen zin in had. En ook nogsteeds een goede relatie. Zelfs daarna nog 2 kinderen gehad en ook allebei overleefd. Al hebben we bij de andere 2 wel sex gehad tijdens zwangerschap.
de eerste 12 weken hebben wij geen sex gehad (bang dat t niet goed zou gaan , onzin natuurlijk)

en daarna wel maar dat feestje was ook van korte duur door de BI

ik moet mn huwelijk nog "consumeren" (10-10-08 )

maar met de bekkeninstabiliteit is t geen feestje
Marloussie, om eerlijk te zijn hebben wij maar een paar keer sex gehad. Voelde voor beide niet echt relaxed. Nu zijn we intiem op andere manieren. Kan prima, en onze relatie is echt prima!
Wat zijn jullie eerlijk allemaal!

Weet je, ik wil wel. Maar idd: het zit tussen de oren. Had de vorige keren de pech dat de miskramen elke keer daarna begonnen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven