Extra breed én extra dik toiletpapier
donderdag 7 juni 2018 om 16:33
Hoi allemaal,
Ik volg al tijden verscheidene topics op dit forum en nu toch maar eens een profiel aangemaakt
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen;
Laatst was ik ergens waar ze goddelijk wc papier hadden. Het leek wel keukenpapier zo dik, maar het was wel zacht. Je hoefde veel minder te gebruiken. Het waren hele grote vellen. Aangezien alles daar van de Lidl was kocht ik een verpakking met de text XXL. Maar helaas, dat was het niet (de XXL stond voor heel veel rollen).
Uiteraard heb ik gevraagd: wat voor wc papier is dit?? Antwoord: volgens mij page jasmijn, was in de aanbieding bij de AH.
Alleen page jasmijn bestaat niet. Bijna alle page wc papier heeft ook hondjes er op gedrukt (had deze niet). En page wc papier is ook niet groter dan een gewone AH wc-rol en dat was deze wel.
Ik heb nalys excellence gekocht, dat klopte qua grootte, maar was toch veel zachter (en er stonden ook wat meer figuurtjes/rondjes op).
Heeft iemand enig idee welk wc papier ik bedoel? Het is dus een wat bredere rol en vrij dik maar wel zacht. Echt, 1 velletje was genoeg en ik ben nog al een grootverbruiker als het gaat om wc papier (haha dat klinkt erg). Om nu de hele AH voorraad uit te proberen duurt ook zo lang. En ik ben nog nooit zo blij geweest met wc papier haha. Geluk zit in de kleine dingen!
Ik volg al tijden verscheidene topics op dit forum en nu toch maar eens een profiel aangemaakt
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen;
Laatst was ik ergens waar ze goddelijk wc papier hadden. Het leek wel keukenpapier zo dik, maar het was wel zacht. Je hoefde veel minder te gebruiken. Het waren hele grote vellen. Aangezien alles daar van de Lidl was kocht ik een verpakking met de text XXL. Maar helaas, dat was het niet (de XXL stond voor heel veel rollen).
Uiteraard heb ik gevraagd: wat voor wc papier is dit?? Antwoord: volgens mij page jasmijn, was in de aanbieding bij de AH.
Alleen page jasmijn bestaat niet. Bijna alle page wc papier heeft ook hondjes er op gedrukt (had deze niet). En page wc papier is ook niet groter dan een gewone AH wc-rol en dat was deze wel.
Ik heb nalys excellence gekocht, dat klopte qua grootte, maar was toch veel zachter (en er stonden ook wat meer figuurtjes/rondjes op).
Heeft iemand enig idee welk wc papier ik bedoel? Het is dus een wat bredere rol en vrij dik maar wel zacht. Echt, 1 velletje was genoeg en ik ben nog al een grootverbruiker als het gaat om wc papier (haha dat klinkt erg). Om nu de hele AH voorraad uit te proberen duurt ook zo lang. En ik ben nog nooit zo blij geweest met wc papier haha. Geluk zit in de kleine dingen!
donderdag 7 juni 2018 om 16:45
donderdag 7 juni 2018 om 16:59
Haha regenjas, dat zou je bijna denken! Maar ik denk dat het qua patroon wel eens die van zaza kan zijn. Ik zal eens bij mijn ah speuren of ze die hebben en anders een Jumbo opzoeken. Ik dacht eerst ook page kussenzacht maar geloof dat die rol even groot was als die van ah eigen merk.
Andere meningen zijn welkom. Zodra ik het gevonden heb laat ik het weten
Andere meningen zijn welkom. Zodra ik het gevonden heb laat ik het weten
donderdag 7 juni 2018 om 17:00
Ja, die weet ik: vroegah toen mijn vriendin weleens keukenpapier op zo'n rol kocht en het wc-papier op was pakte ik een broodmes en sneedt zo'n rol keukenpapier door de helft.
Daar heb je je keukenroldikke, grote wc-papier: nergens te koop, klopt.
Ik hoop zó dat je nu rondom gelukkig een keukenrol aan het halveren bent terwijl je ontbijtkoek eet en liters water drinkt zodat je kan proberen of dit is wat je zocht.
Succes!
Laat nog even weten of dit hetzelfde is wat je 'ergens' gezien had, tnx.
Ik hoop zó dat je nu rondom gelukkig een keukenrol aan het halveren bent terwijl je ontbijtkoek eet en liters water drinkt zodat je kan proberen of dit is wat je zocht.
Succes!
donderdag 7 juni 2018 om 17:08
mevrouwvanv schreef: ↑07-06-2018 16:59Haha regenjas, dat zou je bijna denken! Maar ik denk dat het qua patroon wel eens die van zaza kan zijn. Ik zal eens bij mijn ah speuren of ze die hebben en anders een Jumbo opzoeken. Ik dacht eerst ook page kussenzacht maar geloof dat die rol even groot was als die van ah eigen merk.
Andere meningen zijn welkom. Zodra ik het gevonden heb laat ik het weten![]()
Ik zag net dat die 'Velours' van Nalys ook bij ah op de site staan, dus bij een groot filiaal zullen ze het wel hebben. Ik lees met interesse mee, want mijn favoriete wc-papier (stevig, zacht en recycle) wordt niet meer gemaakt, en ik ben al maanden aan het zoeken naar een vervanging. Ik gebruik nu huismerk 3-laags van Jumbo, of die van de Lidl, maar ben maar matig enthousiast.
Het is nogal een eerste wereldprobleem, met alle keus die we hebben, maar ik vind prettig wc-papier niet onbelangrijk.
nounou
donderdag 7 juni 2018 om 17:11
Lenn12345 schreef: ↑07-06-2018 17:00Ja, die weet ik: vroegah toen mijn vriendin weleens keukenpapier op zo'n rol kocht en het wc-papier op was pakte ik een broodmes en sneedt zo'n rol keukenpapier door de helft.
Succes!
Nooit verstoppingen gehad in het riool ?
Ik ben ooit gewaarschuwd geen keukenpapier in de wc te gebruiken, omdat dat veel minder snel uit elkaar valt dan wc-papier, dus dan propt zo fijn op in het riool
nounou
donderdag 7 juni 2018 om 17:14
Ja het is super onbenullig natuurlijk. Waar hebben we het over. Maar ik vind alle wc papier maar 'mwah' en toen ik deze had dacht ik: mijn god, zo kan het dus ook.
Vind trouwens ah aloë Vera ook erg prettig. Niet stevig maar wel erg zacht en dat voelt ook wel eens fijn. Maar dat is wel zoiets wat went en dan is het weer gewoon dun wcpapier zoals alle.
Ik ga zo naar de ah lekker eten én wc papier halen en test het gelijk uit
(niet in de supermarkt hè, thuis, dus ff geduld).
Vind trouwens ah aloë Vera ook erg prettig. Niet stevig maar wel erg zacht en dat voelt ook wel eens fijn. Maar dat is wel zoiets wat went en dan is het weer gewoon dun wcpapier zoals alle.
Ik ga zo naar de ah lekker eten én wc papier halen en test het gelijk uit
donderdag 7 juni 2018 om 17:55
Inderdaad Page kussenzacht die van 24 rollen voordeelpak is in de bonus bij AH
Page Kussenzacht is het zachtste toiletpapier van Page. Drie zachte laagjes voor een extra zacht gevoel.
Met special luchtkussentjes voor extra zachtheid
Extra dik door de verschillende lagen
donderdag 7 juni 2018 om 18:16
Dat is normaal formaat. TO zoekt extra breed.Habbekratz schreef: ↑07-06-2018 17:55Inderdaad Page kussenzacht die van 24 rollen voordeelpak is in de bonus bij AH
Page Kussenzacht is het zachtste toiletpapier van Page. Drie zachte laagjes voor een extra zacht gevoel.
Met special luchtkussentjes voor extra zachtheid
Extra dik door de verschillende lagen