Ze update haar tinder?

07-06-2018 22:12 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben nu twee maanden met een dame aan het daten en hebben nu wel geteld 9 dates gehad. De dates zijn echt waar leuker dan leuk en ook zei vind dit. De klik is echt sterk en dit komt zeker van beide kanten en Ik heb der hele familie ontmoet.

Elke keer wanneer ik der weer zie wilt ze bij binnenkomst en afscheid een zoen, we hebben seks, ik ben daar nooit voor 2 uur 's nachts weg, allemaal dingen die je volgens mij niet met jan en alleman doet. We hebben elkaar ontmoet via tinder en hier komt de catch, ze blijft telkens der tinder updaten met her en der een nieuwe foto, bio'tje aanpassen.. ik ben hier achter gekomen omdat ik laatst met een vriend meekeek naar wat hij links en rechts zou swipen waar zij toen voorbij kwam.

ik vraag me dan af waarvoor dit is, is het aandacht wat ze zoekt, is het een ego/zelfvertrouwen boost of zo? of moet ik er echt iets achter zoeken?
anoniem_370899 wijzigde dit bericht op 07-06-2018 22:23
3.95% gewijzigd
Vraag haar hoe zij jullie relatie ziet. Is het puur voor de fun of is ze wel serieus? Als het het laatste is dan kun je vragen waarom ze nog op Tinder zit. Als het voor de fun is weet je genoeg lijkt mij.
Jordynl97 schreef:
07-06-2018 22:12
We hebben elkaar ontmoet via tinder en hier komt de catch, ze blijft telkens der tinder updaten met her en een nieuwe foto, bio'tje aanpassen.. ik ben hier achter gekomen omdat ik laatst met een vriend meekeek naar wat hij links en rechts zou swipen waar zij toen voorbij kwam.
Uhm ze bleeft steeds haar profiel aanapsen en je zag dat toevallig toen je een keer meekeek met een vriend? Wie wil je precies voor de gek houden?
Vraag het haar
Na de seks ‘s nachts naar huis gestuurd worden klinkt niet echt alsof ze je als relatiemateriaal ziet...

Je zou met haar kunnen bespreken dat het voor jou serieus is en dat je daarom geen tinder meer gebruikt. En je zou kunnen vragen hoe zij daar in staat? Of nog even wachten.. jullie hebben nog niet veel dates gehad.
Farah86 schreef:
07-06-2018 22:21
Na de seks ‘s nachts naar huis gestuurd worden klinkt niet echt alsof ze je als relatiemateriaal ziet...

Je zou met haar kunnen bespreken dat het voor jou serieus is en dat je daarom geen tinder meer gebruikt. En je zou kunnen vragen hoe zij daar in staat? Of nog even wachten.. jullie hebben nog niet veel dates gehad.
Het komt inderdaad misschien raar over zo, maar nee ik heb doordeweeks ook gewoon mijn verplichtingen waar ik vroeg aanwezig voor moet zijn. Ik vertrek uit eigen initiatief. Ik ben wel een keer blijven slapen, maar voor de rest daten we vooral door de weeks.
Indien jij niet wil dat zij nog op Tinder zit, is het misschien verstandig om exclusiviteit te bespreken. Wil jij geen exclusiviteit, dan hoeft zij jou mijns inziens ook niets te verantwoorden.
Zei = zij
Der = haar
Ze wilt = ze wil

En on topic: het klinkt alsof je tijdverdrijf bent voor haar, totdat er wat leukers voorbij komt.
Koffielepel schreef:
07-06-2018 22:20
Uhm ze bleeft steeds haar profiel aanapsen en je zag dat toevallig toen je een keer meekeek met een vriend? Wie wil je precies voor de gek houden?
Ik zou niet weten waarom ik hier zou komen om iemand voor de gek te houden, ik formuleer het een beetje apart inderdaad. Het is meer een aanname waar ik van uit ga omdat de foto die toen geplaatst was heel recent was.
Om twee maanden haar hele familie ontmoet? Hoe oud zijn jullie?
Wat is het probleem? Zolang jullie geen relatie hebben is zij toch vrij om te doen en laten wat zij wil? Ik snap het niet echt denk ik.
Tja lijkt me vooral wijs om eerst eens met haar te gaan praten over waar jullie staan en wat jullie samen willen. Tussen de regels door lijk jij er al vanuit te gaan dat jullie een relatie hebben waarbij je enkel met elkaar afspreekt/seks hebt, maar het is nog de vraag of zij er ook zo over denkt
Blijdoener schreef:
07-06-2018 22:29
Wat is het probleem? Zolang jullie geen relatie hebben is zij toch vrij om te doen en laten wat zij wil? Ik snap het niet echt denk ik.
Het is toch een vorm van respect dat als je met iemand bezig ben dat je dat eerst afsluit voordat je verder zoekt? Ik bedoel als je niks bij iemand zoekt, had je dat na de eerste aantal dates wel laten weten.
Volgens mij is dat op tinder niet per se de standaard Jordy.
Veel mensen blijven op tinder kijken of ze wat leukers tegenkomen en niet iedereen op tinder is op zoek naar een relatie..
Farah86 schreef:
07-06-2018 22:41
Volgens mij is dat op tinder niet per se de standaard Jordy.
Veel mensen blijven op tinder kijken of ze wat leukers tegenkomen en niet iedereen op tinder is op zoek naar een relatie..

Waarom laat ze het dan zo ver komen? Ik bedoel als ik niet opzoek zou zijn dan had ik na enkele dates wel duidelijk gemaakt dat ik niet op zoek ben.
Tinder is ontstaan voor de neuk. Dat sommige mensen het anders gebruiken is prima maar een exclusieve relatie is op tinder dus niet standaard.
SilverShadow schreef:
07-06-2018 22:27
Zei = zij
Der = haar
Ze wilt = ze wil

En on topic: het klinkt alsof je tijdverdrijf bent voor haar, totdat er wat leukers voorbij komt.
Misschien houdt ze hem aan tot ze iemand heeft gevonden met betere taalvaardigheden ;-D
Jordynl97 schreef:
07-06-2018 22:46
Waarom laat ze het dan zo ver komen? Ik bedoel als ik niet opzoek zou zijn dan had ik na enkele dates wel duidelijk gemaakt dat ik niet op zoek ben.
Er is denk ik maar één persoon die jouw vragen kan beantwoorden en dat is het meisje zelf!
Misschien heeft ze wel dezelfde verwachtingen als jij? Ik zou het wel op een positieve manier benaderen, niet verwijtend, anders gooi je de deur meteen dicht. Ben benieuwd naar haar reactie!
Jordynl97 schreef:
07-06-2018 22:46
Hoe lullig het ook klinkt richting jou...dat jij zo denkt en handelt betekent niet automatisch dat een ander ook zo denkt en handelt.
Zij kan niet aan jouw verwachtingen voldoen als jij haar niet laat weten wat je verwacht
Jordynl97 schreef:
07-06-2018 22:38
Het is toch een vorm van respect dat als je met iemand bezig ben dat je dat eerst afsluit voordat je verder zoekt? Ik bedoel als je niks bij iemand zoekt, had je dat na de eerste aantal dates wel laten weten.
Ik snap wat je bedoelt. Maar is het tegelijkertijd niet ook een vorm van respect om iemand niet te claimen, zolang niet duidelijk is dat het serieus is? Als jij dit serieus neemt, heb dan ook het lef om dat uit te spreken. Vanuit het perspectief van een vrouw is het moeilijk om in te schatten of een man het serieus neemt of niet. Niet om te generaliseren, want jij klinkt best serieus en volgens mij heb jij goede bedoelingen. Maar besef dat veel mannen precies zeggen wat vrouwen willen horen, zonder dat er serieuze bedoelingen zijn. Mijn advies naar jou zou zijn om uit te spreken dat jij serieus bent en wil kijken of dit gedate uit kan lopen op een relatie. Die vrouw is zich waarschijnlijk van geen kwaad bewust.
Praat eens met haar.
Meer op viva lezen, dan had je net zoals zij geleerd dat je zonder consequenties kan rondneuken zolang de magische woorden 'wij zijn exclusief' niet zijn uitgesproken.
Vraag haar waarom ze haar tinder update.
Kom na het antwoord van haar maar weer terug bij dit topic, beter advies krijg je ook niet in dit geval.
Even een strikvraag: ok, je keek over de schouder van je vriend en toevallig kwam ze net voorbij.
Wanneer heb jij je Tinder account helemaal verwijderd of op non-actief gezet als dat kan? Ik ken Tinder niet maar ik neem aan de net als op gewone datingsites je profiel kan verbergen of verwijderen als je helemaal weg bent van iemand?

Of heb je je account ook nog gewoon laten bestaan al doe je niet aan nieuwe fotoos?
Kan me voorstellen dat ze denkt o ok, hij zoekt nog verder.

Wat is de reden dat jullie alleen doordeweeks afspreken? Waarom niet in de weekenden?
Der? Het is toch een vrouw: zij, haar.

Je blijft niet slapen en stapt steeds 's nachts op...als een dief in de nacht....om terug naar je vrouw te gaan ofzo????
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven