Dertigersdilemma kleding.
zaterdag 9 juni 2018 om 10:03
Ik weet het even niet meer...
Het klinkt wat dramatisch maar heb laatst een een hele hoop kleding weg gedaan omdat ik vond dat ik er echt te oud voor was geworden.
Ik draag heel graag jurkjes. Dat een jeans, sneakers en een leuk topje altijd kan snap ik.
Maar jurkjes. Ze zijn of te kort of te lang. Al die bloemenprintjes van nu zijn we leuk maar ook weer vreselijk tuttig plus dat zo’n ligt jurkje bij mijn huid al snel flets wordt. En ik ben niet tuttig. Wel redelijk braaf. Als in rustig en niet enorm uitgesproken in kleuren.
Ik hou zelf wel van een beetje een classieke stijl met een moderne twist.
Maar dan ben ik voor op de zaak weer niet “hip” genoeg. dingen die zij wel hip vinden vind ik dan weer meer voor een 25-jarige.
Voor de winter heb ik echt genoeg mooie en leuke kleding maar nu de zomer.. ik kom er gewoon niet uit.
Ik ben 1.72. Donkerblond haar, grijs blauwe ogen (wel donkere wenkbrouwen en wimpers) en een vrij lichte blanke huid.
Loop niet heel graag op hakken zo overdag. Voor een feestje doe ik dat wel.
Met 75 kilo niet heel slank maar het vet zit vooraal op mn billen en borsten dus niet enorm dramatisch al mag er wel iets vanaf.
Heb dus wel een taille. A-lijn jurkjes vallen altijd heel erg mooi. Maar vind ik dan weer meer voor een avondje uit.
Ik koop mn kleding vaal bij tommy hilfiger, esprit of gewoon h&m en zara.
Alle tips zijn welkom
Het klinkt wat dramatisch maar heb laatst een een hele hoop kleding weg gedaan omdat ik vond dat ik er echt te oud voor was geworden.
Ik draag heel graag jurkjes. Dat een jeans, sneakers en een leuk topje altijd kan snap ik.
Maar jurkjes. Ze zijn of te kort of te lang. Al die bloemenprintjes van nu zijn we leuk maar ook weer vreselijk tuttig plus dat zo’n ligt jurkje bij mijn huid al snel flets wordt. En ik ben niet tuttig. Wel redelijk braaf. Als in rustig en niet enorm uitgesproken in kleuren.
Ik hou zelf wel van een beetje een classieke stijl met een moderne twist.
Maar dan ben ik voor op de zaak weer niet “hip” genoeg. dingen die zij wel hip vinden vind ik dan weer meer voor een 25-jarige.
Voor de winter heb ik echt genoeg mooie en leuke kleding maar nu de zomer.. ik kom er gewoon niet uit.
Ik ben 1.72. Donkerblond haar, grijs blauwe ogen (wel donkere wenkbrouwen en wimpers) en een vrij lichte blanke huid.
Loop niet heel graag op hakken zo overdag. Voor een feestje doe ik dat wel.
Met 75 kilo niet heel slank maar het vet zit vooraal op mn billen en borsten dus niet enorm dramatisch al mag er wel iets vanaf.
Heb dus wel een taille. A-lijn jurkjes vallen altijd heel erg mooi. Maar vind ik dan weer meer voor een avondje uit.
Ik koop mn kleding vaal bij tommy hilfiger, esprit of gewoon h&m en zara.
Alle tips zijn welkom
trien30 wijzigde dit bericht op 09-06-2018 10:29
0.32% gewijzigd
zondag 10 juni 2018 om 19:35
zondag 10 juni 2018 om 20:59
Ik herken dit helemaal. Ik ben 50 en vind alles ineens te kort. Mijn korte ladress jurkjes heb ik via marktplaats verkocht. Ik heb een aantal mooie basisstuks gekocht van Studio Anneloes. Zowel broeken als jurken. Ook een mooie midi rok van penn & Ink. Verder vind ik summum ook mooie spullen hebben.
zondag 10 juni 2018 om 21:22
Ik heb hetzelfde als jij; Donkerblond haar, blauwe ogen en een lichte huid.Trien30 schreef: ↑10-06-2018 14:36Super bedankt voor de tips!
Ik vind dit van het plaatje een leuk jurkje. Maar ga hier voor mn gevoel weer de mist mee in wat mij leuk staat
https://www.massimodutti.com/nl/dames/j ... yId=911162
Uit ervaring weet ik dat ik geen zwart kan dragen, dat maakt mij erg saai en ouderwets. Ook lijk ik er erg bleek door.
Zwart is niet voor iedereen een makkelijke of veilige keuze. Waarschijnlijk kun je net als ik beter voor donkergrijs of blauw gaan.
Verder leuke tips hier! Daar ga ik zelf zeker ook wat mee doen.
zondag 10 juni 2018 om 21:25
Haha, eigenlijk stom he dat je ineens dat gevoel hebt.poeder schreef: ↑10-06-2018 20:59Ik herken dit helemaal. Ik ben 50 en vind alles ineens te kort. Mijn korte ladress jurkjes heb ik via marktplaats verkocht. Ik heb een aantal mooie basisstuks gekocht van Studio Anneloes. Zowel broeken als jurken. Ook een mooie midi rok van penn & Ink. Verder vind ik summum ook mooie spullen hebben.
Nu ben ik nog 30 maar soms heb ik het idee dat ik erbij loop als een 20 jarige.
De bevestiging krijg ik als ik een fles wijn wil kopen en mijn zoontje niet bij me heb. Dan kan ik standaard mn ID laten zien.
Het is gewoon tijd voor iets anders!