Good Luck!
vrijdag 6 maart 2009 om 13:51
Enka, lekker joh, verlof. Nog plannen of alleen maar relaxen, relaxen, relaxen?
Mal, een snurkende man.... irritant! Man snurkt alleen als hij op zijn linkerzij ligt, dan geef ik hem een duw, draait hij zich om en kan ik slapen.
Gisteravond naar de lingeriewinkel geweest. Verkoopster wist gelijk waarom de bh niet goed zat, ze kwam met een voorgevormde aan en tadááá dat zat gelijk goed.
Mijn plannen om het huishouden aan te pakken komt niks van terecht. Lianne heb ik tegen tien uur wakker gemaakt, toen wilde weer geen boterham eten. Ontbijtkoekje ging er wel in en nog vla geprobeerd, maar dat wilde ze niet. Drinken doet ze wel maar met tegenzin. En verder bij mij hangen. Nu ligt ze weer in bed (op eigen verzoek) en net had ze 38.9. Grote strijd want ze heeft nog steeds een bloedhekel aan de koortsthermometer. Maar ik wilde voor de zekerheid haar temp weten.
Nog een uur om het huishouden enigszins aan kant te krijgen
vrijdag 6 maart 2009 om 13:55
quote:enka schreef op 06 maart 2009 @ 13:47:
Hé Star, ik geloof dat ze met het mooie weer hebben gewacht op mijn verlof, hier schijnt al de hele morgen de..... dus ik ga ook zo lekker even in de tuin genieten.Zon??? Grapje zeker. Hier waait het hartstikke hard met regenbuien. Niks aan.Geen excuus om niet aan het huishouden te beginnen
Hé Star, ik geloof dat ze met het mooie weer hebben gewacht op mijn verlof, hier schijnt al de hele morgen de..... dus ik ga ook zo lekker even in de tuin genieten.Zon??? Grapje zeker. Hier waait het hartstikke hard met regenbuien. Niks aan.Geen excuus om niet aan het huishouden te beginnen

vrijdag 6 maart 2009 om 14:40
Lekker opgefrist Kokos! Erg mooie vloer ook.
Enka, lekker dat je verlof is begonnen! Max is er wel mee bezig, vroeg eergisteren waarom ouwe oma niet heel hoog met het vliegtuig ging om ouwe opa te halen...
Star, nou woon jij hemelsbreed niet zo ver bij mij vandaag, maar van zon is hier geen sprake hoor!
Enka, lekker dat je verlof is begonnen! Max is er wel mee bezig, vroeg eergisteren waarom ouwe oma niet heel hoog met het vliegtuig ging om ouwe opa te halen...
Star, nou woon jij hemelsbreed niet zo ver bij mij vandaag, maar van zon is hier geen sprake hoor!
vrijdag 6 maart 2009 om 14:56
Wij zijn er ook erg blij mee. In zo'n showroom ziet het er toch anders uit dan thuis.
Meisje was net helemaal overstuur Ik wilde haar een kauwtablet Sinaspril geven, kostte me enige moeite maar ze heeft het binnen. Hopelijk slaapt ze nu goed.
Heb wel de wc's en een gedeelte van de badkamer schoongemaakt.
En nu is Tim weer aan de beurt .
Meisje was net helemaal overstuur Ik wilde haar een kauwtablet Sinaspril geven, kostte me enige moeite maar ze heeft het binnen. Hopelijk slaapt ze nu goed.
Heb wel de wc's en een gedeelte van de badkamer schoongemaakt.
En nu is Tim weer aan de beurt .
vrijdag 6 maart 2009 om 15:10
Enka, een heel goed verlof gewenst! Heb steeds nagelaten om op je te reageren volgens mij. Wat een ellende die kwaaltjes, hoop dat het gauw over is! Kun je 's avonds ook naar de veekaa? Wist ik helemaal niet.
Ach, restaurants zijn ver weg hoor! Dus daar hebben wij niks aan. Op een gegeven moment kwam de cameraploeg nog binnen, Herman zou ook komen, maar die had hij net gemist.
De dames waren nog druk bezig met het interieur, de hele familie hielp mee. Bij die Josua en het meisje was het zo goed als in orde. Ze moeten dit weekend open.
Kokos, netjes bij je! Andere spullen op MP gezet?
CG zag een speelhuisje in de Kinderen en toen zei ze heel dramatisch 'CG mij'.
Heeft 1 van jullie eigenlijk al een huisje in de tuin en zoja, hoe bevalt dat?
Ach, restaurants zijn ver weg hoor! Dus daar hebben wij niks aan. Op een gegeven moment kwam de cameraploeg nog binnen, Herman zou ook komen, maar die had hij net gemist.
De dames waren nog druk bezig met het interieur, de hele familie hielp mee. Bij die Josua en het meisje was het zo goed als in orde. Ze moeten dit weekend open.
Kokos, netjes bij je! Andere spullen op MP gezet?
CG zag een speelhuisje in de Kinderen en toen zei ze heel dramatisch 'CG mij'.

Heeft 1 van jullie eigenlijk al een huisje in de tuin en zoja, hoe bevalt dat?

vrijdag 6 maart 2009 om 15:13

vrijdag 6 maart 2009 om 16:40
quote:mamax schreef op 06 maart 2009 @ 15:58:
Hier was het 7 uur Amalia. Gisternacht heb ik van half 1 tot half 2, van kwart voor 2 tot half 4 en van 6 tot 7 geslapen. Ik was hier dus al heeeel blij mee.
Kan ik me goed voorstellen!
Berend zat echt duidelijk in een sprong zoals ik al hoopte. Hij is nu ook weer veel gezelliger. Laurens en Berend spelen ook heel leuk samen nu, terwijl dat voorheen steeds op ruzie uitliep.
Misschien biedt de zomertijd straks perspectieven... hoop daar maar op dan Mamax.
Hier was het 7 uur Amalia. Gisternacht heb ik van half 1 tot half 2, van kwart voor 2 tot half 4 en van 6 tot 7 geslapen. Ik was hier dus al heeeel blij mee.
Kan ik me goed voorstellen!
Berend zat echt duidelijk in een sprong zoals ik al hoopte. Hij is nu ook weer veel gezelliger. Laurens en Berend spelen ook heel leuk samen nu, terwijl dat voorheen steeds op ruzie uitliep.
Misschien biedt de zomertijd straks perspectieven... hoop daar maar op dan Mamax.
vrijdag 6 maart 2009 om 16:58
Ach, ik kreeg tranen in mijn ogen toen ik Jonathan zijn schriftje kreeg van het KDV vandaag. Nu was zijn oude juf op bezoek (waar hij heel gek op was) geweest die weg is sinds januari. Hij heeft toen een foto gekregen en daar kijkt hij heel veel naar. En nu stond er in het schriftje dat ze binnenkwam en toen liep hij met open armpjes naar haar toe. Schattig he!
Vind ik gewoon fijn om te lezen want ik hoor soms van mensen dat ze Jonathan een beetje autistisch vinden en dat het moeilijk is om contact te krijgen en een band. Dan is dit wel heel bijzonder toch!
Vind ik gewoon fijn om te lezen want ik hoor soms van mensen dat ze Jonathan een beetje autistisch vinden en dat het moeilijk is om contact te krijgen en een band. Dan is dit wel heel bijzonder toch!
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 6 maart 2009 om 17:45
vrijdag 6 maart 2009 om 19:34
Fijn te lezen, Mal! Ze zal ook wel een zwak voor hem hebben.
Heb jij thuis ook een klein foto-speel-boekje? Daar heeft CG veel aan gehad en hierdoor geleerd wie de familie is, op het schooltje enz. Maar misschien heb ik dat al eens gezegd.
Mamax, wanneer is het afscheid? Heeft man het er druk mee of valt het mee?
Oja, wonen de vrienden ook in Compustad of niet?
Heb jij thuis ook een klein foto-speel-boekje? Daar heeft CG veel aan gehad en hierdoor geleerd wie de familie is, op het schooltje enz. Maar misschien heb ik dat al eens gezegd.
Mamax, wanneer is het afscheid? Heeft man het er druk mee of valt het mee?
Oja, wonen de vrienden ook in Compustad of niet?

vrijdag 6 maart 2009 om 22:17
Ik denk dat ze even de kindjes kwam bezoeken. Vind het wel fijn hoor, want op haar laatste dag was Jonathan ziek, dus heeft hij haar toch een keer gezien nog. Ik merkte thuis al dat hij een beetje verliefd is hoor. Hij geeft kusjes aan de foto en wij mogen die foto niet vasthouden, dan verstopt hij hem snel. Lollig toch! maar was ook wel een hele lieve meid.
Ik kreeg van iemand een tip: tussen de lammetjes lopen op de geitenboerderij. Misschien een leuk uitje voor degenen die in de buurt wonen?
geitenboerderij
schattig hoor! Wij kunnen niet helaas... we hebben morgen en voorlichtingsdag voor ouders van kindjes met epilepsie én een stofwisselingsziekte. Daar komen artsen praten, ouders en er zijn epilepsie verpleegkundigen waar je vragen aan kan stellen. Opa en oma komen oppassen.
Ik kreeg van iemand een tip: tussen de lammetjes lopen op de geitenboerderij. Misschien een leuk uitje voor degenen die in de buurt wonen?
geitenboerderij
schattig hoor! Wij kunnen niet helaas... we hebben morgen en voorlichtingsdag voor ouders van kindjes met epilepsie én een stofwisselingsziekte. Daar komen artsen praten, ouders en er zijn epilepsie verpleegkundigen waar je vragen aan kan stellen. Opa en oma komen oppassen.
Stressed is just desserts spelled backwards