Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren

Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
SweetFirefly schreef:
13-06-2018 14:21
Patricia is net als Peter Jan Rens wat relaties betreft ranzig. Meer dan een generatie verschil in leeftijd. Yuck. En daar maar over door blijven gaan, want mannen van haar eigen leeftijd breekt ze af. Omdat zij het zo belangrijk maakt klinkt het als een afwijking.
Lijkt mij voor haar dochter ook erg.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
tvp
Ik lees het vandaag pas op Grazia maar misschien maken ze het nu pas bekend; Maria Tailor en haar vriend entrepeneur Jeroen van den Berg zijn 8 maanden geleden uit elkaar gegaan. Het stel heeft 2 kinderen Amelle van 2,5 jaar en Jean van 1,5 jaar.
https://grazia.nl/showbizz/maria-tailor ... tte-uiteen
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Nooit van gehoord
En wat een entrepeneur is weet ik ook al niet... :-$
Een entrepeneur is een ondernemer. Maar het eerste klinkt veel chiquer. Hij is overigens autohandelaar.
Maria Tailor deed 100 jaar geleden mee aan een foute realityshow Modemeisjes (en ziet er inmiddels uit als een Tupperwarebakje.) Hierin werden een 3tal vrouwen die zogenaamd glamour en succes moesten uitstralen gevolgd tijdens hun dagelijkse leven. Of zoiets.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
SweetFirefly schreef:
14-06-2018 11:20
Ik lees het vandaag pas op Grazia maar misschien maken ze het nu pas bekend; Maria Tailor en haar vriend entrepeneur Jeroen van den Berg zijn 8 maanden geleden uit elkaar gegaan. Het stel heeft 2 kinderen Amelle van 2,5 jaar en Jean van 1,5 jaar.
https://grazia.nl/showbizz/maria-tailor ... tte-uiteen
zou best kunnen ergens is het al voorbij gekomen dat ze huwelijksproblemen hadden en vele hadden het over de de ´´perfect´´ soscial media foto´s enz
Relax we're all crazy, it's not a competition
Michiel Mol is na een relatie van 7 jaar getrouwd met zijn partner Marlous Mens (dochter van). Michiel en Marlous begonnen een relatie terwijl hij nog getrouwd was met Pauline Huizinga. Toen zij hier achter kwam heeft ze hem te verstaan gegeven dat hij kon vertrekken. Met Pauline heeft hij 2 kinderen, met Mens eentje.
Game of Thrones-acteurs getrouwd

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... s-getrouwd

Kit Harington en Rose Leslie zijn zaterdag in het Schotse Aberdeenshire getrouwd. De twee Game of Thrones-sterren gaven elkaar het jawoord in het Wardhill kasteel. Een van de kastelen is in het bezit van de familie van Rose.

Kit en Rose, beiden 31 jaar oud, trouwden in het bijzijn van familie en vrienden, waaronder een aantal bekende sterren. Zo waren GoT-collega's Peter Dinklage, Sophie Turner, Maisie Williams en Emilia Clarke van de partij. Net als GoT-producent D.B. Weiss en actrice Malin Akerman. Na afloop van de ceremonie werden de gasten verrast met een optreden van de Britse band Mumford & Sons.

Kit had de makers van de immens succesvolle Game of Thrones-serie gevraagd rekening te houden met zijn bruiloft. De serie zit namelijk middenin de opnames van het achtste en tevens laatste seizoen. De makers gaven gehoor aan zijn verzoek waardoor alle collega's van Kit aanwezig konden zijn op zijn grote dag.

Clan Leslie
Kit en Rose maakten vorig jaar september hun verloving bekend via een aankondiging in de krant The Times. Vorige maand werd duidelijk dat het koppel zou gaan trouwen in Aberdeenshire in het Wardhill kasteel, de thuisbasis van Rose' broer. In het graafschap staat ook het Lickleyhead kasteel, waar de ouders van Rose wonen. Het kasteel werd in 1499 gebouwd en is van oudsher het verblijf van de Schotse Clan Leslie.

Kit en Rose, die vooral bekend zijn als Jon Snow en zijn geliefde Ygritte in de HBO-hitserie, kregen in 2012 voor het eerst een relatie. Een jaar later gingen ze uit elkaar, maar ze werden in 2014 weer samen gezien op het vliegveld van Los Angeles. Kit is nog altijd te zien in de serie. Rose' personage haalde het niet verder dan het vierde seizoen
Nance is ook getrouwd met haar vriend.
https://www.ad.nl/show/youtubers-enzo-k ... ~ac18160e/

De populaire YouTuber Enzo Knol (25) en zijn vriendin Demira van der Zeeuw (20), die beter bekend staat als YouTuber Dee, hebben een punt achter hun relatie gezet. Nadat de twee vorig jaar al twee maanden uit elkaar gingen, is de koek nu opnieuw op.
Laat me raden. De vlog waarin ze het vertellen komt van de week online?

Dré en Monique 2.0
Die Enzo Knol en vriendin gaan uit elkaar omdat hun verliefdheid overgegaan is naar ‘houden van’.
Man, man, man .... :facepalm:
SweetFirefly schreef:
15-06-2018 07:57
Michiel Mol is na een relatie van 7 jaar getrouwd met zijn partner Marlous Mens (dochter van). Michiel en Marlous begonnen een relatie terwijl hij nog getrouwd was met Pauline Huizinga. Toen zij hier achter kwam heeft ze hem te verstaan gegeven dat hij kon vertrekken. Met Pauline heeft hij 2 kinderen, met Mens eentje.
En Pauline heeft er denk ik een leuke duit aan overgehouden. Die kerel is schatrijk.
https://www.show.nl/social-media/twitte ... aan-zingt/

En Nicolette en Bas waren er ook weer bij. Wat doet zij tegenwoordig nog op TV?
En hem zie je ook overal opduiken. Hij werkt bij mij op de 1 of andere manier heel veel irritatie op met zijn overdreven smile de hele tijd.
minnimouse schreef:
25-06-2018 21:14
Die Enzo Knol en vriendin gaan uit elkaar omdat hun verliefdheid overgegaan is naar ‘houden van’.
:rofl: wacht serieus? :-o
minnimouse schreef:
Ja waarom zou je dan nog een relatie hebben :facepalm:
minnimouse schreef:
Met zo’n naam is het knap dat iemand er verliefd op kan worden.
Geen idee verder wie het zijn.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
minnimouse schreef:
25-06-2018 21:19

En hem zie je ook overal opduiken. Hij werkt bij mij op de 1 of andere manier heel veel irritatie op met zijn overdreven smile de hele tijd.
Ze houdt van de aandacht.
Ik heb ze een tijdje gevolgd op social media (geen idee waarom eigenlijk haha) en elke foto die werd gepost zag er altijd perfect uit. Yuk.
minnimouse schreef:
25-06-2018 21:19

Nicolette doet oa VT wonen,verbouwen of verhuizen,samenwonen the battle,veel liefs uit Holland en Kitchen impossible.En daarnaast heeft ze nog de brasserie met haar broer. Ik vind dat ze aardig wat doet naast haar gezin. En Bas is vastgoedhandelaar net als Michel Mol dus die zullen ook wel zaken met elkaar doen
Die Marcel Boekhoorn die nu met Rebecca Cabau van Kasbergen gaat wilde geen kinderen met Hind,benieuwd of hij ze ook niet met Rebecca wil die altijd zei een gezin te willen hebben.
minnimouse schreef:
ze bedoelen gewoon dat ze niet meer geil worden van elkaar, maar daar hebben ze teveel jonge volgers voor op youtube
minnimouse schreef:
Ja, die was wel apart.
Vanessa Paradis is weer getrouwd. Haar nieuwe man is de filmregisseur Samuel Benchetrit.
minnimouse schreef:
25-06-2018 21:15
En Pauline heeft er denk ik een leuke duit aan overgehouden. Die kerel is schatrijk.
Dat is wel het minste dat hij kan doen na haar bedonderd te hebben.
ik ga dit gewoon es lekker volgen.
Such fun!1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven