Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!
woensdag 18 juli 2018 om 19:48
Presentatrice Bridget Maasland (43) en haar veertien jaar jongere vriend Bram Plattel zijn uit elkaar. Hun leeftijdsverschil speelde daarbij een rol.
In RTL Boulevard vertelde Maasland woensdag dat Plattel en zij in een andere levensfase zitten.
Eind augustus werd bekend dat de presentatrice een relatie met Plattel had.
In maart 2017 liet ze nog weten niet meer een relatie met "jonge mannen" te willen hebben. "Vanaf 45 jaar vind ik mannen te oud, maar 35 jaar lijkt me mooi. Liefst heeft hij een eigen onderneming en een druk leven, zodat hij niet zo op mij leunt. Maar ja, vind maar eens zo'n man."
In RTL Boulevard vertelde Maasland woensdag dat Plattel en zij in een andere levensfase zitten.
In maart 2017 liet ze nog weten niet meer een relatie met "jonge mannen" te willen hebben. "Vanaf 45 jaar vind ik mannen te oud, maar 35 jaar lijkt me mooi. Liefst heeft hij een eigen onderneming en een druk leven, zodat hij niet zo op mij leunt. Maar ja, vind maar eens zo'n man."
woensdag 18 juli 2018 om 20:05
ik dacht altijd dat Selena Gomez de liefde van zijn leven was.Rouge__ schreef: ↑10-07-2018 20:35https://www.ad.nl/sterren/justin-bieber ... ~aebeb9e6/
idd, al heeft zij ook wel een oude kop..
Daar was hij eind vorig jaar toch weer mee samen?
Ik lig weer onder een steen kennelijk.
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 18 juli 2018 om 20:06
fientje1982 schreef: ↑18-07-2018 19:48Presentatrice Bridget Maasland (43) en haar veertien jaar jongere vriend Bram Plattel zijn uit elkaar. Hun leeftijdsverschil speelde daarbij een rol.
woensdag 18 juli 2018 om 20:47
Dat begint inderdaad wel een sneue vertoning te worden zeg. "Mannen vanaf 45 jaar vind ik te oud"... wtf is er mis met iemand van je eigen leeftijd? Lekker voor haar zoon ook, dat komen en gaan van die kerels de hele tijd.
Nothing happens for a reason
woensdag 18 juli 2018 om 20:49
Ze zal zichzelf wel als jong van geest zien (ergo: moeite met het feit dat ze een veertiger is). Daar past dan geen oude bok van 45+ naast natuurlijk.
woensdag 18 juli 2018 om 21:06
Haar nieuwe vriend heet Dorian Lynch-Geis, Frans/Amerikaans van origine en opgegroeid in de USA. Hij is drie jaar jonger dan zij en ze zouden elkaar hebben leren kennen in zijn horecazaak in Amsterdam. Doet me denken aan Katja Schuurman, van een acteur naar een kok.zandlopertje schreef: ↑10-07-2018 20:28
Actrice Jennifer Hoffman heeft een nieuwe liefde. Wie en hoelang al wilde ze niet zeggen in de podcast ‘Rauw’ van Ruud de Wild op radio 2 vanmiddag.
zandlopertje wijzigde dit bericht op 17-11-2018 21:56
1.20% gewijzigd
maandag 23 juli 2018 om 07:55
zandlopertje schreef: ↑18-07-2018 21:06Doet me denken aan Katja Schuurman, van een acteur naar een kok.
Nou, mij doet het helemaal niet denken aan Katja want Jennifer probeert in ieder geval nog discreet te zijn. Itt tot Katja die in alle bladen uitgebreid heeft verteld over hun eerste ontmoeting en dat ze meteen seks hadden op het toilet.
maandag 23 juli 2018 om 12:12
Anna Nooshin en vriend Danny Roumimper na dertien jaar uit elkaar
https://www.nu.nl/achterklap/5378456/an ... lkaar.html
Anna Nooshin en Danny Roumimper zijn uit elkaar. Dat maakt het koppel maandag op Instagram bekend.
Het stel was dertien jaar samen. Nooshin laat weten dat zij en Roumimper "liefdevol" uit elkaar gaan.
"Er is geen sprake van sensatie, we hebben megaveel respect voor elkaar en er is veel liefde tussen ons. Hoe verdrietig het ook is, het gaat goed met ons beiden."
De 31-jarige presentatrice zegt bovendien dat ze voor altijd een plek in haar hart voor haar ex zal hebben. "Ik gun hem alles op de wereld."
Nooshin vraagt in het bericht om de privacy van haar en haar ex te respecteren.
https://www.nu.nl/achterklap/5378456/an ... lkaar.html
Anna Nooshin en Danny Roumimper zijn uit elkaar. Dat maakt het koppel maandag op Instagram bekend.
Het stel was dertien jaar samen. Nooshin laat weten dat zij en Roumimper "liefdevol" uit elkaar gaan.
"Er is geen sprake van sensatie, we hebben megaveel respect voor elkaar en er is veel liefde tussen ons. Hoe verdrietig het ook is, het gaat goed met ons beiden."
De 31-jarige presentatrice zegt bovendien dat ze voor altijd een plek in haar hart voor haar ex zal hebben. "Ik gun hem alles op de wereld."
Nooshin vraagt in het bericht om de privacy van haar en haar ex te respecteren.
Relax we're all crazy, it's not a competition
woensdag 25 juli 2018 om 11:40
Kimberley Klaver is weer verliefd. De actrice vertelt, twee weken na het bekendmaken van haar scheiding van Bas Schothorst, dat ze een nieuwe man heeft ontmoet.
"Ja, ik kan niet ontkennen dat ik verliefd ben op Michel. We kennen elkaar al zo'n vijftien jaar en Michel is altijd een heel gezellige en fijne vriend geweest, maar op een gegeven moment is er een vonk overgesprongen, waardoor we elkaar anders begonnen te zien", aldus de 32-jarige actrice in gesprek met Weekend.
Klaver snapt dat het snel lijkt na het bekendmaken van de scheiding, maar zegt dat het proces van het uit elkaar gaan al veel langer liep. "Doordat ik Michel al zo'n lange tijd ken, voelt het voor mij ook niet snel. Het voelt als het juiste moment voor de juiste steun, positiviteit én liefde."
Klaver, die in onder meer Verliefd op Ibiza speelde, was negen jaar samen met Schothorst en trouwde in 2014 met hem. Op 10 juli maakten ze bekend te gaan scheiden.
"Ja, ik kan niet ontkennen dat ik verliefd ben op Michel. We kennen elkaar al zo'n vijftien jaar en Michel is altijd een heel gezellige en fijne vriend geweest, maar op een gegeven moment is er een vonk overgesprongen, waardoor we elkaar anders begonnen te zien", aldus de 32-jarige actrice in gesprek met Weekend.
Klaver snapt dat het snel lijkt na het bekendmaken van de scheiding, maar zegt dat het proces van het uit elkaar gaan al veel langer liep. "Doordat ik Michel al zo'n lange tijd ken, voelt het voor mij ook niet snel. Het voelt als het juiste moment voor de juiste steun, positiviteit én liefde."
Klaver, die in onder meer Verliefd op Ibiza speelde, was negen jaar samen met Schothorst en trouwde in 2014 met hem. Op 10 juli maakten ze bekend te gaan scheiden.
woensdag 25 juli 2018 om 14:04
Alles voor de schone schijn he, vind het een treurige bedoeling alsof mensen dat geloven.
Waarom ga je dan uitelkaar
Relax we're all crazy, it's not a competition
woensdag 25 juli 2018 om 14:26
criminalmind schreef: ↑25-07-2018 11:40Kimberley Klaver is weer verliefd. De actrice vertelt, twee weken na het bekendmaken van haar scheiding van Bas Schothorst, dat ze een nieuwe man heeft ontmoet.

Rebound!!!!
woensdag 1 augustus 2018 om 13:04
David Hasselhoff getrouwd in Italië http://a.msn.com/07/nl-nl/BBLl6x9?ocid=se
De 66-jarige David Hasselhof is getrouwd met de 38-jarige Hayley Roberts
De 66-jarige David Hasselhof is getrouwd met de 38-jarige Hayley Roberts
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 1 augustus 2018 om 15:13
Leuk voor haar! Vast ook een welkome afwisseling om eens een vriend te hebben die geen bekende acteur is.
zondag 12 augustus 2018 om 11:19
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... ongere-fan
Vader OG3NE heeft relatie met 35 jaar jongere fan
Vader OG3NE heeft relatie met 35 jaar jongere fan
zondag 12 augustus 2018 om 11:23
Ik vond dat dus echt schrikken van die vader van Ogene. Een relatie met een meisje die zijn dochter had kunnen zijn, die fan is van zijn dochters en dat een krap jaar na het overlijden van zijn vrouw.
Ik vind het echt vreemd. Maar als zij gelukkig zijn is het goed natuurlijk. Maar dit is echt awkward.
Ik vind het echt vreemd. Maar als zij gelukkig zijn is het goed natuurlijk. Maar dit is echt awkward.
zondag 12 augustus 2018 om 11:27
En ik vind Jennifer zo'n leuk mens!Maleficent schreef: ↑23-07-2018 07:55Nou, mij doet het helemaal niet denken aan Katja want Jennifer probeert in ieder geval nog discreet te zijn. Itt tot Katja die in alle bladen uitgebreid heeft verteld over hun eerste ontmoeting en dat ze meteen seks hadden op het toilet.![]()