Offline single zijn hoe doe je dat?
woensdag 13 juni 2018 om 20:47
Oke waar zal ik in godsnaam eens beginnen.
Afgelopen zomer heb ik na 17 jaar mijn relatie verbroken. Het was een moeilijke relatie waarin heel veel narigheid is gebeurd. De nasleep van de breuk heeft er ook aardig ingehakt en ben ik financieel erg slecht uitgekomen.
Ik woon nu zon 9 mnd bij een vriendin in en ondanks dat ik haar superdankbaar ben ben ik het spuugzat. Na deze tijd heb ik enorm behoefte aan een eigen plekje. Door flink was tegenslagen lukt sparen amper en dat eigen huisje lijkt nog zo ver weg.
Toen ik net single werd had ik veel verdriet. Na een paar maanden ontdekte ik tinder. Mijn ex was mijn eerste vriendje dus had wat schade in te halen.
Na wat af en aan periodes van wilde tinderdates ben ik het nu weer helemaal zat.
Alle mannen willen mij maar voor 1 ding lijkt het. Niemand doet moeite om mij echt te leren kennen. Tinder/happn/inner circle/badoo ik heb ze allemaal geprobeerd om tot dezelfde conclusie te komen; mannen op datingapps zijn helemaal koekoek
Hele boeken kan ik schrijven over wat ik heb meegemaakt. Van ghosten/liegen/vriendin hebben/bij je ouders wonen en niks zeggen/aan het lijntje gehouden etc.

Maar goed anyway die one night stands waren natuurlijk superleuk en spannend in het begin.
Maar ik ben het ZAT! Stomme datingapps ik wordt zo moe van die online wereld. Mensen zijn nooit hoe ze zich voordoen.
Maar lieve forummers hoeeee loop je anders iemand tegen het lijf?
Ik ben bijna 35 heb mijn vaste vrienden en mijn fulltime baan, ik heb een bijrijdpaard wat veel tijd kost, ik sta niet meer wekelijks in de kroeg en ik heb ook geen bordje met SINGLE op mijn voorhoofd.
Mensen stalken bij de supermarkt lijkt me ook niet zon goed idee.
Dus je komt toch weer op de datingapps van deze wereld en weer tot dezelfde conclusie.
Momenteel was ik die happy leventjes van iedereen op instagram en facebook ook beu dus heb alle social media gedeactiveerd. Lekker rustig maar zo beland je dus op een forum omdat je je kapot verveeld nu op de bank
Dus vertel wie hebben er nog goede ideen over waar je toch die ene leuke vent tegen het lijf loopt? Ik ben heel benieuwd!
X I_lo
Afgelopen zomer heb ik na 17 jaar mijn relatie verbroken. Het was een moeilijke relatie waarin heel veel narigheid is gebeurd. De nasleep van de breuk heeft er ook aardig ingehakt en ben ik financieel erg slecht uitgekomen.
Ik woon nu zon 9 mnd bij een vriendin in en ondanks dat ik haar superdankbaar ben ben ik het spuugzat. Na deze tijd heb ik enorm behoefte aan een eigen plekje. Door flink was tegenslagen lukt sparen amper en dat eigen huisje lijkt nog zo ver weg.
Toen ik net single werd had ik veel verdriet. Na een paar maanden ontdekte ik tinder. Mijn ex was mijn eerste vriendje dus had wat schade in te halen.
Na wat af en aan periodes van wilde tinderdates ben ik het nu weer helemaal zat.
Alle mannen willen mij maar voor 1 ding lijkt het. Niemand doet moeite om mij echt te leren kennen. Tinder/happn/inner circle/badoo ik heb ze allemaal geprobeerd om tot dezelfde conclusie te komen; mannen op datingapps zijn helemaal koekoek
Hele boeken kan ik schrijven over wat ik heb meegemaakt. Van ghosten/liegen/vriendin hebben/bij je ouders wonen en niks zeggen/aan het lijntje gehouden etc.
Maar goed anyway die one night stands waren natuurlijk superleuk en spannend in het begin.
Maar ik ben het ZAT! Stomme datingapps ik wordt zo moe van die online wereld. Mensen zijn nooit hoe ze zich voordoen.
Maar lieve forummers hoeeee loop je anders iemand tegen het lijf?
Ik ben bijna 35 heb mijn vaste vrienden en mijn fulltime baan, ik heb een bijrijdpaard wat veel tijd kost, ik sta niet meer wekelijks in de kroeg en ik heb ook geen bordje met SINGLE op mijn voorhoofd.
Mensen stalken bij de supermarkt lijkt me ook niet zon goed idee.
Dus je komt toch weer op de datingapps van deze wereld en weer tot dezelfde conclusie.
Momenteel was ik die happy leventjes van iedereen op instagram en facebook ook beu dus heb alle social media gedeactiveerd. Lekker rustig maar zo beland je dus op een forum omdat je je kapot verveeld nu op de bank
Dus vertel wie hebben er nog goede ideen over waar je toch die ene leuke vent tegen het lijf loopt? Ik ben heel benieuwd!
X I_lo
vrijdag 15 juni 2018 om 08:24
[Oma spreekt] Ooit dacht ik dat ook. Inmiddels 25 jaar verder blijk ik nog steeds te leven. [Oma zwijgt]
En je vindt dat zelf niet wanhopig klinken?
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 15 juni 2018 om 09:06
Dus omdat ik toevallig geen [...] ben en wel van sex houd ben ik wanhopig? Als je goed had gelezen zag je ook dat ik zei dat je daar evt een scharrel voor achter de hand kan hebben maar het daar juist niet om gaat. En ik vind 3 x pj weinig ja en wat je er van vind kan je ervan vinden maar iedereen is daarin anders.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-06-2018 14:24
Reden: ongepast
Reden: ongepast
1.57% gewijzigd
vrijdag 15 juni 2018 om 09:15
En omdat ik toevallig wel een frigide trut ben mag ik dus vinden dat je wanhopig overkomt.I_lo schreef: ↑15-06-2018 09:06Dus omdat ik toevallig geen frigide trut ben en wel van sex houd ben ik wanhopig? Als je goed had gelezen zag je ook dat ik zei dat je daar evt een scharrel voor achter de hand kan hebben maar het daar juist niet om gaat. En ik vind 3 x pj weinig ja en wat je er van vind kan je ervan vinden maar iedereen is daarin anders.
Dat jij dat niet vindt is ook prima.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Hi TO, wat ik vooral lees in je verhaa is dat je nu baalt van de situatie. Een relatie kan veel plezier brengen, spannend en nieuw maar is het niet veel fijner als je eerst de focus legt op jezelf? Financieen op orde, eigen plekje om te wonen. Als je gelukkiger bent straal je dat uit en komen die dates ook wel! Je bent het inwonen zat dus waarom niet tijdelijk een bijbaantje zoeken zodat je sneller weg kunt ipv tijd besteden aan kerels / datingapps die niets opleveren. Je hebt zelf al een eerste stap gezet door socmedia stop te zetten. Zet em op je kan het!
vrijdag 15 juni 2018 om 09:36
Inderdaad, goed gezegd.Familiemens schreef: ↑15-06-2018 09:15Hi TO, wat ik vooral lees in je verhaa is dat je nu baalt van de situatie.
Ik snap niet zo goed waarom dat door sommigen meteen wanhopig genoemd wordt eerlijk gezegd.
Wat is er mis mee om even te balen van de situatie.
(En wat is mis met naar genegenheid verlangen? Waarom is dat meteen wanhopig/een teken dat je niet gelukkig bent met jezelf? Staat echt los van mekaar ben ik in gaan zien)
Ok daar te lang in blijven zitten daar schiet je weinig mee op maar ik gok dat wanneer je (zoals ik lange tijd mezelf niet toestond omdat ik perfect moet zijn van mezelf) niet mag balen van jezelf je verder van huis bent aangezien het i.m.o een normale menselijke reactie is.
Los daarvan, goed zorgen voor jezelf en het met jezelf fijn hebben kan geen kwaad. (Maar dan nog, alleen zijn is soms gewoon niet zo leuk. Net als dat relaties niet altijd 24/7 leuk zijn. Esta la vida...)
vrijdag 15 juni 2018 om 09:58
Nou als je zo bitchie ook in het echt bent geef ik je weinig kans op seks.I_lo schreef: ↑15-06-2018 09:06Dus omdat ik toevallig geen frigide trut ben en wel van sex houd ben ik wanhopig? Als je goed had gelezen zag je ook dat ik zei dat je daar evt een scharrel voor achter de hand kan hebben maar het daar juist niet om gaat. En ik vind 3 x pj weinig ja en wat je er van vind kan je ervan vinden maar iedereen is daarin anders.
vrijdag 15 juni 2018 om 10:07
Waarom focus je je eerst niet op een eigen woning. Voor veel mannen zal een 35-jarige die nog bij een vriendin in woont ook niet overkomen als iemand die haar zaken goed voor elkaar heeft. Ook al ben je daar eerlijk over. Je bent nu dus nog afhankelijk van een ander.
En niet iedere vrouw die frigide is, is een trut. Sommige vrouwen kunnen daar niets aan doen.
En niet iedere vrouw die frigide is, is een trut. Sommige vrouwen kunnen daar niets aan doen.
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)
vrijdag 15 juni 2018 om 10:29
Idd ik baal van de situatie ansich. En geloof mij ik doe er alles aan om die situatie de baas te worden. Ben meer gaan werken en heb allerlei bezuinigingen doorgevoerd zodat ik snel weg kan. Maar het duurt tergend langzaam.phoebe24 schreef: ↑15-06-2018 09:36Inderdaad, goed gezegd.
Ik snap niet zo goed waarom dat door sommigen meteen wanhopig genoemd wordt eerlijk gezegd.
Wat is er mis mee om even te balen van de situatie.
(En wat is mis met naar genegenheid verlangen? Waarom is dat meteen wanhopig/een teken dat je niet gelukkig bent met jezelf? Staat echt los van mekaar ben ik in gaan zien)
Ok daar te lang in blijven zitten daar schiet je weinig mee op maar ik gok dat wanneer je (zoals ik lange tijd mezelf niet toestond omdat ik perfect moet zijn van mezelf) niet mag balen van jezelf je verder van huis bent aangezien het i.m.o een normale menselijke reactie is.
Los daarvan, goed zorgen voor jezelf en het met jezelf fijn hebben kan geen kwaad. (Maar dan nog, alleen zijn is soms gewoon niet zo leuk. Net als dat relaties niet altijd 24/7 leuk zijn. Esta la vida...)
Vind het ook raar dat je dan gelijk wanhopig wordt genoemd en er blijft maar gezegd worden dat ik een relatie nodig heb...dat is echt niet zo.
Mijn hele punt van dit verhaal was waar ontmoet je mensen als je niet online bent...
vrijdag 15 juni 2018 om 10:32
Als je denkt dat je doodgaat door te weinig seks ben je in ieder geval een behoorlijke dramaqueen.
Je bent ook niet eerlijk tegen jezelf over wat je wil, een relatie of seks. Je focust je in al je reacties op seks, maar wil geen one night stands (je hebt overigens geen man nodig voor seks, er zijn andere manieren om te ontladen (en te voorkomen dat je overlijdt
Daarbij zal het inderdaad schelen dat je je leven nog (steeds) niet op orde hebt, dat zal veel mannen bij voorbaat al afschrikken. Het komt dus inderdaad op me over alsof je wanhopig op zoek bent naar een relatie, zodat je daarmee je leven weer vorm kunt geven. Zorg eerst eens dat je je leven weer op de rit hebt en niet meer afhankelijk bent van anderen, dat maakt je vanzelf aantrekkelijker als partner.
vrijdag 15 juni 2018 om 10:34
En mensen ontmoeten wil nog helemaal niet zeggen 'vaste relatie nu meteen'!I_lo schreef: ↑15-06-2018 10:29Idd ik baal van de situatie ansich. En geloof mij ik doe er alles aan om die situatie de baas te worden. Ben meer gaan werken en heb allerlei bezuinigingen doorgevoerd zodat ik snel weg kan. Maar het duurt tergend langzaam.
Vind het ook raar dat je dan gelijk wanhopig wordt genoemd en er blijft maar gezegd worden dat ik een relatie nodig heb...dat is echt niet zo.
Mijn hele punt van dit verhaal was waar ontmoet je mensen als je niet online bent...
Ik denk overigens wel dat het goed bedoeld is wanneer mensen dat zeggen.
Trotter: volgens mij he, heeft TO helemaal niet gezegd dat ze doodgaat zonder seks.
anoniem_20949 wijzigde dit bericht op 15-06-2018 10:36
5.92% gewijzigd
vrijdag 15 juni 2018 om 10:35
vrijdag 15 juni 2018 om 10:41
Oh, ze kan vast wel terecht bij een man die wel zijn hele leven op orde heeft, Huis, baan, vrijgezel, waar ze zo bij in huis kan trekken. Maar dan moet die man haar natuurlijk wel leuk vinden, en zij die man.Trotter schreef: ↑15-06-2018 10:32
Daarbij zal het inderdaad schelen dat je je leven nog (steeds) niet op orde hebt, dat zal veel mannen bij voorbaat al afschrikken. Het komt dus inderdaad op me over alsof je wanhopig op zoek bent naar een relatie, zodat je daarmee je leven weer vorm kunt geven. Zorg eerst eens dat je je leven weer op de rit hebt en niet meer afhankelijk bent van anderen, dat maakt je vanzelf aantrekkelijker als partner.
En ja, dat soort mannen komen nog maar zelden op datingsites, want ze worden of nooit geselecteerd want ze zijn saai, ze zijn binnen een maand weer weg want het is meteen raak of ze veranderen in de rest van de aanbod daar, het type dat geen relatie meer wil want ze kunnen binnen no time een andere vrouw vinden voor een korte periode vermaak.
Voor TO, waar je iemand tegen kan komen buiten de datingsites om, in je eigen sociale leven. Meestal hebben mensen wel iets van een hobby of zo waar ze met regelmaat onder gelijkgestemden komen. daar leer je mensen herkennen, kennissenkringen op te bouwen en zo dus ook een eventuele partner te vinden.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
vrijdag 15 juni 2018 om 10:42
Vind het jammer dat er zo raar wordt gereageerd. Wilde even mijn verhaal kwijt en gewoon wat advies hoe de meesten het doen irl. Wat er nu gebeurd lijkt wel een heksenjacht dat ik eoa sexverslaafde mafkees ben die direct een nieuwe relatie wil. Ehh nou nee zo zit het niet en als er goed gelezen was was dat ook duidelijk. Iedereen is anders de 1 heeft meer sex of genegenheid nodig dan de ander. Dat betekend niet direct vaste relatie.
Betekend gewoon dat je een mens bent die ook wel eens tegen iemand aan wil kruipen op de bank ipv alleen zitten.
Iig bedankt voor de tips waar ik wat aan heb!
Betekend gewoon dat je een mens bent die ook wel eens tegen iemand aan wil kruipen op de bank ipv alleen zitten.
vrijdag 15 juni 2018 om 10:44
vrijdag 15 juni 2018 om 10:47
Seks kun je op elke straathoek gratis krijgen als vrouw, dus als jij onenightstands wil zul je daar vast wel aan kunnen komen: online of offline. En wat is er mis met 'n vibrator? Kleven niet de risico's aan van seks met 'n vent en je kunt klaarkomen naar behoefte.I_lo schreef: ↑15-06-2018 10:42Vind het jammer dat er zo raar wordt gereageerd. Wilde even mijn verhaal kwijt en gewoon wat advies hoe de meesten het doen irl. Wat er nu gebeurd lijkt wel een heksenjacht dat ik eoa sexverslaafde mafkees ben die direct een nieuwe relatie wil. Ehh nou nee zo zit het niet en als er goed gelezen was was dat ook duidelijk. Iedereen is anders de 1 heeft meer sex of genegenheid nodig dan de ander. Dat betekend niet direct vaste relatie.
vrijdag 15 juni 2018 om 10:53
Ehhh nogmaals die zoek ik juist niet...waarom blijft dat nou gezegd worden. Ik snap dit niet hoor?redbulletje schreef: ↑15-06-2018 10:47Seks kun je op elke straathoek gratis krijgen als vrouw, dus als jij onenightstands wil zul je daar vast wel aan kunnen komen: online of offline. En wat is er mis met 'n vibrator? Kleven niet de risico's aan van seks met 'n vent en je kunt klaarkomen naar behoefte.
vrijdag 15 juni 2018 om 10:56
l_lo
Ik gooi dan maar even een hengeltje uit.
Ben je boven de 30, single, geen kinderen, stuur maar een PB en dan gaan wij wel op een date. Kan je straks misschien zeggen dat jij je droomvent op een vrouwenforum bent tegengekomen.
Ik gooi dan maar even een hengeltje uit.
Ben je boven de 30, single, geen kinderen, stuur maar een PB en dan gaan wij wel op een date. Kan je straks misschien zeggen dat jij je droomvent op een vrouwenforum bent tegengekomen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
vrijdag 15 juni 2018 om 10:56
Omdat je het de hele tijd over seks hebt. Een relatie is wat anders en daar zul je zelf ook iets voor moeten doen. Een 35 jarige die nog niet op zichzelf woont zal vast niet snel als relatiekandidaat worden gezien door mannen.
vrijdag 15 juni 2018 om 10:57
TO ten eerste wat een lange relatie heb jij gehad! Wow!
Je mist een man.
Ik heb hetzelfde gedacht als jij. En ben zelf 32. Ik heb nog ook soms een erge kindje drang.
En ik heb daarvoor ook het “losgelaten” “gefocust op mezelf” “mastrubeer meer” “sport” “ga cursus doen” “feest” .. alle miljoen tips die je krijgt als single....
Ik geniet wel van het leven. En hoe cliché ook, beste relatie die je hebt is die met jezelf.
Maar er zijn momenten dat ik gewoon mijn eigen schatje mis. En niet alleen op sexueel gebied. Maar gezelschap en een knuffel.
Soms denk ik ook S nachts eindig ik als een kattenvrouw Haha
Maar dan nog kwam ik die leuke jongen niet tegen.
Na tinderen dacht ik ook bah.
Maar toen dacht ik waarom niet een betaalde site? En met een goeie profiel + serieuze tekst erop?
Ik heb een abo v 3 maanden nu en ga het ervaren. Ik krijg al best serieuze reacties en natuurlijk ook wel geile.
Nu hebben ze een Efteling event via lexa. Heb ik me ook voor aangemeld!
Ik ben nog niet serieus aan het daten met iemand of iets. Maar het voelt wel anders dan Tinder.
Mocht je nog denken nee nee nee nee !
Dan moet je echt gaan socializen denk aan naar events gaan waar jij het leuk hebt. In weekkrantjes kijken waar er leuke bandjes spelen of waar er een marktje is of feestje ....
Dan ga je alleen of met iemand.
Ik vind als single soms
Lastig socializen want we zijn 30+ en veel mensen die ik ken kunnen vaak niet of andere interesse. Wat ik dan wel eng vind is dus alleen gaan soms.. maar goed miss jij niet!
Liefde bestaat.. ons schatje is ergens ! Succes!
Je mist een man.
Ik heb hetzelfde gedacht als jij. En ben zelf 32. Ik heb nog ook soms een erge kindje drang.
En ik heb daarvoor ook het “losgelaten” “gefocust op mezelf” “mastrubeer meer” “sport” “ga cursus doen” “feest” .. alle miljoen tips die je krijgt als single....
Ik geniet wel van het leven. En hoe cliché ook, beste relatie die je hebt is die met jezelf.
Maar er zijn momenten dat ik gewoon mijn eigen schatje mis. En niet alleen op sexueel gebied. Maar gezelschap en een knuffel.
Soms denk ik ook S nachts eindig ik als een kattenvrouw Haha
Maar dan nog kwam ik die leuke jongen niet tegen.
Na tinderen dacht ik ook bah.
Maar toen dacht ik waarom niet een betaalde site? En met een goeie profiel + serieuze tekst erop?
Ik heb een abo v 3 maanden nu en ga het ervaren. Ik krijg al best serieuze reacties en natuurlijk ook wel geile.
Nu hebben ze een Efteling event via lexa. Heb ik me ook voor aangemeld!
Ik ben nog niet serieus aan het daten met iemand of iets. Maar het voelt wel anders dan Tinder.
Mocht je nog denken nee nee nee nee !
Dan moet je echt gaan socializen denk aan naar events gaan waar jij het leuk hebt. In weekkrantjes kijken waar er leuke bandjes spelen of waar er een marktje is of feestje ....
Dan ga je alleen of met iemand.
Ik vind als single soms
Lastig socializen want we zijn 30+ en veel mensen die ik ken kunnen vaak niet of andere interesse. Wat ik dan wel eng vind is dus alleen gaan soms.. maar goed miss jij niet!
Liefde bestaat.. ons schatje is ergens ! Succes!