Offline single zijn hoe doe je dat?
woensdag 13 juni 2018 om 20:47
Oke waar zal ik in godsnaam eens beginnen.
Afgelopen zomer heb ik na 17 jaar mijn relatie verbroken. Het was een moeilijke relatie waarin heel veel narigheid is gebeurd. De nasleep van de breuk heeft er ook aardig ingehakt en ben ik financieel erg slecht uitgekomen.
Ik woon nu zon 9 mnd bij een vriendin in en ondanks dat ik haar superdankbaar ben ben ik het spuugzat. Na deze tijd heb ik enorm behoefte aan een eigen plekje. Door flink was tegenslagen lukt sparen amper en dat eigen huisje lijkt nog zo ver weg.
Toen ik net single werd had ik veel verdriet. Na een paar maanden ontdekte ik tinder. Mijn ex was mijn eerste vriendje dus had wat schade in te halen.
Na wat af en aan periodes van wilde tinderdates ben ik het nu weer helemaal zat.
Alle mannen willen mij maar voor 1 ding lijkt het. Niemand doet moeite om mij echt te leren kennen. Tinder/happn/inner circle/badoo ik heb ze allemaal geprobeerd om tot dezelfde conclusie te komen; mannen op datingapps zijn helemaal koekoek
Hele boeken kan ik schrijven over wat ik heb meegemaakt. Van ghosten/liegen/vriendin hebben/bij je ouders wonen en niks zeggen/aan het lijntje gehouden etc.

Maar goed anyway die one night stands waren natuurlijk superleuk en spannend in het begin.
Maar ik ben het ZAT! Stomme datingapps ik wordt zo moe van die online wereld. Mensen zijn nooit hoe ze zich voordoen.
Maar lieve forummers hoeeee loop je anders iemand tegen het lijf?
Ik ben bijna 35 heb mijn vaste vrienden en mijn fulltime baan, ik heb een bijrijdpaard wat veel tijd kost, ik sta niet meer wekelijks in de kroeg en ik heb ook geen bordje met SINGLE op mijn voorhoofd.
Mensen stalken bij de supermarkt lijkt me ook niet zon goed idee.
Dus je komt toch weer op de datingapps van deze wereld en weer tot dezelfde conclusie.
Momenteel was ik die happy leventjes van iedereen op instagram en facebook ook beu dus heb alle social media gedeactiveerd. Lekker rustig maar zo beland je dus op een forum omdat je je kapot verveeld nu op de bank
Dus vertel wie hebben er nog goede ideen over waar je toch die ene leuke vent tegen het lijf loopt? Ik ben heel benieuwd!
X I_lo
Afgelopen zomer heb ik na 17 jaar mijn relatie verbroken. Het was een moeilijke relatie waarin heel veel narigheid is gebeurd. De nasleep van de breuk heeft er ook aardig ingehakt en ben ik financieel erg slecht uitgekomen.
Ik woon nu zon 9 mnd bij een vriendin in en ondanks dat ik haar superdankbaar ben ben ik het spuugzat. Na deze tijd heb ik enorm behoefte aan een eigen plekje. Door flink was tegenslagen lukt sparen amper en dat eigen huisje lijkt nog zo ver weg.
Toen ik net single werd had ik veel verdriet. Na een paar maanden ontdekte ik tinder. Mijn ex was mijn eerste vriendje dus had wat schade in te halen.
Na wat af en aan periodes van wilde tinderdates ben ik het nu weer helemaal zat.
Alle mannen willen mij maar voor 1 ding lijkt het. Niemand doet moeite om mij echt te leren kennen. Tinder/happn/inner circle/badoo ik heb ze allemaal geprobeerd om tot dezelfde conclusie te komen; mannen op datingapps zijn helemaal koekoek
Hele boeken kan ik schrijven over wat ik heb meegemaakt. Van ghosten/liegen/vriendin hebben/bij je ouders wonen en niks zeggen/aan het lijntje gehouden etc.
Maar goed anyway die one night stands waren natuurlijk superleuk en spannend in het begin.
Maar ik ben het ZAT! Stomme datingapps ik wordt zo moe van die online wereld. Mensen zijn nooit hoe ze zich voordoen.
Maar lieve forummers hoeeee loop je anders iemand tegen het lijf?
Ik ben bijna 35 heb mijn vaste vrienden en mijn fulltime baan, ik heb een bijrijdpaard wat veel tijd kost, ik sta niet meer wekelijks in de kroeg en ik heb ook geen bordje met SINGLE op mijn voorhoofd.
Mensen stalken bij de supermarkt lijkt me ook niet zon goed idee.
Dus je komt toch weer op de datingapps van deze wereld en weer tot dezelfde conclusie.
Momenteel was ik die happy leventjes van iedereen op instagram en facebook ook beu dus heb alle social media gedeactiveerd. Lekker rustig maar zo beland je dus op een forum omdat je je kapot verveeld nu op de bank
Dus vertel wie hebben er nog goede ideen over waar je toch die ene leuke vent tegen het lijf loopt? Ik ben heel benieuwd!
X I_lo
donderdag 14 juni 2018 om 11:59
donderdag 14 juni 2018 om 12:05
Alsof die verschillende types zo makkelijk te onderscheiden zijn.jaw schreef: ↑14-06-2018 11:11Tja TO, wanneer je op al die dating apps maar naar een bepaald type zoekt, dan zal je ook maar een bepaald type vinden.
Wanneer jij alleen maar lekkere leuk voor de neuk types selecteert, staan dan niet verbaast te kijken dat die types alleen maar lekker leuk voor de neuk zijn en gedragen.
Er staat echt wel meer op, alleen die sla jij af want dat zoek jij blijkbaar niet of jij wil het niet herkennen.
Vroeger ging het in het uitgaansleven hetzelfde, daar kwam je ook continue de populaire types met de vlotte babbel tegen die uiteindelijk alleen maar voor de seks kwamen. En ja, zolang je daar alleen aandacht aan gaf in het uitgaansleven, dan was dat ook het enige type waar je mee thuiskwam.
Er zijn zat types die echt wel serieus op zoek zijn. Maar als jij die geen blik waardig gunt, loop dan ook niet te klagen dat ze er niet zijn.
(Iedereen met een lekker bekkie is daar enkel voor de noik vind ik kort door de bocht)
Het staat helaas niet op hun voorhoofd geschreven en naar mijn weten is de gemiddelde vrouw geen helderziende.
Lijkt me ook een beetje een vreemde opening, meteen vragen wat iemands bedoeling is.
Thnx Summerdance!
donderdag 14 juni 2018 om 12:12
donderdag 14 juni 2018 om 12:15
Als in 'vanavond thee bij jou thuis'?Summerdance schreef: ↑14-06-2018 12:12Maar je pikt ze er wel makkelijk uit hoor
De "snelle" boys
Tenminste in de tijd dat ik nog tinderde
Of je overladen met complimentjes en hartjessmileys?
anoniem_20949 wijzigde dit bericht op 14-06-2018 12:16
2.81% gewijzigd
donderdag 14 juni 2018 om 12:16
Ja de snelle jongens zijn heel herkenbaar, maar er is helaas ook nog de categorie nep Mr Nice Guy.Summerdance schreef: ↑14-06-2018 12:12Maar je pikt ze er wel makkelijk uit hoor
De "snelle" boys
Tenminste in de tijd dat ik nog tinderde
Als je die treft dat duurt het helaas vaak even voor je door hebt dat die net zo egocentrisch is.
Ook komen dit soort mannen als vliegen op de stroop op vrouwen af met issues, onzekerheden of pleasegedrag.
Daar moet je dan eerst zelf mee aan de slag, zodat je imuun voor dit type wordt en zij daarnaast ook zien dat er bij jou niets meer te halen valt.
donderdag 14 juni 2018 om 12:19
Dat vind ik altijd zo'n rare uitspraak.Stippeltjesbehang schreef: ↑14-06-2018 10:21In je berichten lees ik gemixte signalen.
Ik denk dat je eerst voor jezelf moet uitzoeken wat je wilt. Wil je een scharrel of toch eigenlijk wel graag een serieuze relatie? Als je dat voor jezelf durft uit te spreken, kun je ook selectiever gaan kijken naar de mannen waar je mee date.
Dan komt die leuke man -off of online- vroeg of laat vanzelf op je pad.
De mijne ben ik offline tegen gekomen op een feest in de stad waar ik woon. Dus dat zou mijn tip zijn: ga er op uit en bezoek festivals en feestjes en heb het lef die leuke man aan te spreken.
Ik ben al 25 jaar relatieloos, meestal tot volle tevredenheid, op zoek ben ik eigenlijk nooit geweest.
Maar er is dus ook niet vanzelf iemand op mijn pad gekomen.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 14 juni 2018 om 12:19
Ja die op het eerste gezicht normaal en niet opdringerig lijken, of niet overladen met issues.iris1969 schreef: ↑14-06-2018 12:16Ja de snelle jongens zijn heel herkenbaar, maar er is helaas ook nog de categorie nep Mr Nice Guy.
Als je die treft dat duurt het helaas vaak even voor je door hebt dat die net zo egocentrisch is.
Ook komen dit soort mannen als vliegen op de stroop op vrouwen af met issues, onzekerheden of pleasegedrag.
Daar moet je dan eerst zelf mee aan de slag, zodat je imuun voor dit type wordt en zij daarnaast ook zien dat er bij jou niets meer te halen valt.
Daar heb ik een abonnement op, op dat laatste.
Ligt bij mij ook nog wel een beetje aan weinig zelfvertrouwen ben ik bang...
donderdag 14 juni 2018 om 12:20
Lovebombing
Dit gebeurt door snelle jongens, fouten mannen én fake Mr Nice Guys.
Gelukkig word je daar totaal ongevoelig voor als je zelf evenwichtiger wordt, want dat is meestal gewoon overkill met verkeerde bedoelingen.
donderdag 14 juni 2018 om 12:22
Ja inderdaad ze bellen echt niet spontaan aan.
Bovendien is er echt niet voor ieder potje een dekseltje te vinden.
donderdag 14 juni 2018 om 14:10
Betaalde datingsite met wat meer niveau dan Tinder? Al geloof ik niet zo in de online dating wereld. Veel te plastisch. Ik wil iemand zien, ruiken, voelen, kijken hoe de Chemistry is en dat niet op voorhand al gefilterd hebben via een app of site.
Ik ben 38, twee kinderen, gescheiden en ik kom echt wel leuke mannen tegen "in het wild" Ook mannen die toenadering zoeken.
Tennisbaan, Schoolplein, via werk.....iig niet in de kroeg, is ook vaak zo kansloos.
Ik ben alleen zelf nog niet op zoek, misschien is dat het ook wel....niet te graag willen.
Ik ben 38, twee kinderen, gescheiden en ik kom echt wel leuke mannen tegen "in het wild" Ook mannen die toenadering zoeken.
Tennisbaan, Schoolplein, via werk.....iig niet in de kroeg, is ook vaak zo kansloos.
Ik ben alleen zelf nog niet op zoek, misschien is dat het ook wel....niet te graag willen.
donderdag 14 juni 2018 om 14:19
Maar dat kan alsnog wel gebeuren toch? Je bent nog niet dood dus je kunt nu nog niet concluderen dat hij niet op je pad is gekomen.
donderdag 14 juni 2018 om 14:27
Ze bellen niet spontaan aan nee.
Het gaat mij er vooral om dat, als je voor jezelf weet wie je bent en wat je wilt, het makkelijker is om iemand tegen te komen. Of iig vooral om teleurstelling te voorkomen omdat je dan zelf selectiever bent.
Ik heb zelf overigens ook meer dan 12 jaar geen serieuze relatie gehad voor ik mijn vriend leerde kennen. Ik weet dus als geen ander dat die leuke vent niet vanzelf aanbelt.
donderdag 14 juni 2018 om 15:56
Nou ik ben wel gevoelig ervoor maar dan andersom.
Ik kan er echt niet tegen... Brrrrrr
Ik ben het er overigens niet mee eens dat elke complexe of foute man erg makkelijk te herkennen is.
Als het zo makkelijk zou zijn zou dat een hoop gezeik schelen...
donderdag 14 juni 2018 om 16:24
Nee ik ook niet. Alleen de echte gladjakkers wel, de rest kan zich enorm leuk, lief, evenwichtig of juist zielig voor doen en dat blijkt dan allemaal een masker te zijn.
donderdag 14 juni 2018 om 16:57
Geloof me, als je je er goed van bewust bent pik je de foute en complexe kerels er zo uit.
Het enige wat je daarbij moet doen is luisteren naar je gevoel
Wat ik deed, ik hoorde echt wel alarmbellen, maar ik deed gewoon oordopjes in. Lekker negeren
Elk onderbuik gevoel schoof ik weg
Voor alles vond ik een excuus
Toen ik echt besloot te luisteren, en belangrijker nog, te handelen naar mijn alarmbellen en onderbuikgevoel ging het een stuk beter
En Nee, ik pikte ze er ook niet op date 1 gelijk uit. Maar wel voordat ik over the moon verliefd was
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 14 juni 2018 om 17:03
Ja die alarmbellen negeren herken ik ook heel goed, niet alleen bij (potentiele) partners trouwens, maar ook bij vrienden, collega's etc.
Als je dichter bij je gevoel blijft is het allemaal een stuk eenvoudiger. Zeker als je ook nog leert om je grenzen dan op een nette manier aan te geven of liever nog: helemaal uit de situatie, interactie of relatie weg te gaan als dat mogelijk is.
Als je dichter bij je gevoel blijft is het allemaal een stuk eenvoudiger. Zeker als je ook nog leert om je grenzen dan op een nette manier aan te geven of liever nog: helemaal uit de situatie, interactie of relatie weg te gaan als dat mogelijk is.
donderdag 14 juni 2018 om 17:19
Ik bedoel natuurlijk dat het een beetje onzin is om net te doen als het vanzelf gebeurt als je er maar niet meer zo mee bezig bent.Stippeltjesbehang schreef: ↑14-06-2018 14:19Maar dat kan alsnog wel gebeuren toch? Je bent nog niet dood dus je kunt nu nog niet concluderen dat hij niet op je pad is gekomen.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
donderdag 14 juni 2018 om 17:30
Op seks beluste dates kun je er echt wel uit filteren, hoor. Als je de eerste dates het fysieke aspect even achterwege laat, dan haken die zo af. Die gaan niet 3-4 keer op date zonder dat er horizontaal wordt gegaan. Dan hou je de juiste kerels over 
En niemand komt zomaar op je pad. Ja, een heel enkele keer hoor je het wel eens, maar het zijn de uitzonderingen. Ik zou je trouwens ook niet aanraden om een sport te gaan doen of bij een toneelvereniging te gaan om daar mannen te ontmoeten. De andere leden van die club zitten vast niet te wachten op iemand die komt 'jagen'. Doe zo'n lidmaatschap alleen als je die hobby ook echt leuk vindt. Grote kans ook dat er wel mannen zitten, maar die gewoon een stevige relatie hebben.
Ga jezelf leuk vinden, jezelf respecteren (sleur dus niet iedereen je bed meer in, maar dat was je toch al niet meer van plan), en probeer het eens op een gewone, betaalde datingsite. Mijn ervaring is dat al die gratis apps voor 90% bevolkt worden door niet-serieuze types (de leukerds zijn in de minderheid), en op de datingsites ligt dat percentage een stuk lager. Daar zitten ze ook wel, maar stukken minder.
En niemand komt zomaar op je pad. Ja, een heel enkele keer hoor je het wel eens, maar het zijn de uitzonderingen. Ik zou je trouwens ook niet aanraden om een sport te gaan doen of bij een toneelvereniging te gaan om daar mannen te ontmoeten. De andere leden van die club zitten vast niet te wachten op iemand die komt 'jagen'. Doe zo'n lidmaatschap alleen als je die hobby ook echt leuk vindt. Grote kans ook dat er wel mannen zitten, maar die gewoon een stevige relatie hebben.
Ga jezelf leuk vinden, jezelf respecteren (sleur dus niet iedereen je bed meer in, maar dat was je toch al niet meer van plan), en probeer het eens op een gewone, betaalde datingsite. Mijn ervaring is dat al die gratis apps voor 90% bevolkt worden door niet-serieuze types (de leukerds zijn in de minderheid), en op de datingsites ligt dat percentage een stuk lager. Daar zitten ze ook wel, maar stukken minder.
donderdag 14 juni 2018 om 17:33
Dat is ook niet wat ik probeer te zeggen want dat is absoluut onzin. Het gaat er om dat de kans dat er iets gebeurt groter is op het moment dat je zelf weet wie jij bent en wat je wilt.
donderdag 14 juni 2018 om 17:45
@niveasoft: je hebt inderdaad helemaal gelijk dat het zeer irritant is als mensen actief komen jagen tijdens je vakantiereisje, je hobby of je sportuurtje. Zeker wanhopige mannen met een zichzelf overschattend idee over hun slagingskansen hebben hier een handje van.
Ik las ergens dat vakantietripjes of gezelschapsverenigingen speciaal voor alleenstaande ouders hierdoor overspoeld worden. Die zien dat dan als hun snoepwinkel
Ik las ergens dat vakantietripjes of gezelschapsverenigingen speciaal voor alleenstaande ouders hierdoor overspoeld worden. Die zien dat dan als hun snoepwinkel
donderdag 14 juni 2018 om 18:25
Je hebt gelijk, ik heb ook vaak zat alarmbellen horen rinkelen.Summerdance schreef: ↑14-06-2018 16:57Geloof me, als je je er goed van bewust bent pik je de foute en complexe kerels er zo uit.
Het enige wat je daarbij moet doen is luisteren naar je gevoel
Wat ik deed, ik hoorde echt wel alarmbellen, maar ik deed gewoon oordopjes in. Lekker negeren
Elk onderbuik gevoel schoof ik weg
Voor alles vond ik een excuus
Toen ik echt besloot te luisteren, en belangrijker nog, te handelen naar mijn alarmbellen en onderbuikgevoel ging het een stuk beter
En Nee, ik pikte ze er ook niet op date 1 gelijk uit. Maar wel voordat ik over the moon verliefd was
Zeker op de app zijn die herkenbaar, in RL heb ik ze ook echt wel gehad maar niet herkend/ niet naar geluisterd.
donderdag 14 juni 2018 om 21:27
Zooo wat een reacties! Ik was lekker in mijn offline wereld eerst aan het werk vandaag en daarna naar mijn paard haha.
Omdat er zoveel reacties zijn ga ik niet iedereen quoten en probeer even antwoorden te geven.
Ik heb al een hobby dat is mijn bijrijdpaard. Daar ga ik al zon 4 x per week heen en is ook niet gratis. Een andere betaalde sport zit er nu even niet in financieel. Maar bedankt voor de ideeen!
Tevens heb ik veel vrienden en een druk sociaal leven waardoor ik echt weinig thuis op de bank zit hoor. Zag dat ergens voorbij komen dus dat is niet het geval
De supermarkt is een leuke haha ik zal eens heel onschuldig gaan vragen waar de andijvie ligt
ik ben 1.70 dus vaak net lang genoeg voor de bovenste plank haha. Misschien beetje door mijn knieen zakken 
Wat ik wel een beetje jammer vind dat er door sommige mensen wordt gezegd dat ik wanhopig over kom? Dat gaat nergens over en jullie moeten dit al helemaal niet zo zwaar nemen. Wat ik bedoel is dat ik het leuk zou vinden als het niet alleen maar om 1 ding gaat. Tuurlijk als je er allebei zo instaat prima maar ondanks wat hier door sommigen gedacht wordt heb ik helemaal niet al mn dates in mijn bed gesleept en al zeker niet op date 1.
Ook ik ben braaf eerst wat gaan drinken etc. Maar uiteindelijk bleek dus na een aantal x dat het hem toch alleen daarom ging. En echt geen standaard type snelle gladjakker. Hele rustige normale jongen was zelfs vader. Dus je kan je echt heel lelijk vergissen. Heb hem ook niet van een dating app trouwens. Was viavia.
Dus het is echt niet gezegd dat je ze van mijlenver kan spotten.
Maar de vraagstelling van mijn topic was hoe kom je mensen offline tegen. En niet om gelijk vast te ketenen en een relatie te beginnen maar idd leuke dingen doen en dan wel zien.
En ik las ook ergens 3 x pj sex...nou sorry maar dat overleef ik niet hoor haha. Ben echt niet heel makkelijk maar 3 x pj is wel heel weinig.
Tuurlijk als je het kan prima maar dat is aan mij niet besteed. Maar goed daar heb je altijd nog wel een scharrel voor achter de hand.
Maar daar ging het nu niet over.
Bedankt voor het meedenken heb erg gelachen ook om de verhalen haha.
Als ik nog wat vergeten ben hoor ik het wel
Ik heb al een hobby dat is mijn bijrijdpaard. Daar ga ik al zon 4 x per week heen en is ook niet gratis. Een andere betaalde sport zit er nu even niet in financieel. Maar bedankt voor de ideeen!
Tevens heb ik veel vrienden en een druk sociaal leven waardoor ik echt weinig thuis op de bank zit hoor. Zag dat ergens voorbij komen dus dat is niet het geval
De supermarkt is een leuke haha ik zal eens heel onschuldig gaan vragen waar de andijvie ligt
Wat ik wel een beetje jammer vind dat er door sommige mensen wordt gezegd dat ik wanhopig over kom? Dat gaat nergens over en jullie moeten dit al helemaal niet zo zwaar nemen. Wat ik bedoel is dat ik het leuk zou vinden als het niet alleen maar om 1 ding gaat. Tuurlijk als je er allebei zo instaat prima maar ondanks wat hier door sommigen gedacht wordt heb ik helemaal niet al mn dates in mijn bed gesleept en al zeker niet op date 1.
Ook ik ben braaf eerst wat gaan drinken etc. Maar uiteindelijk bleek dus na een aantal x dat het hem toch alleen daarom ging. En echt geen standaard type snelle gladjakker. Hele rustige normale jongen was zelfs vader. Dus je kan je echt heel lelijk vergissen. Heb hem ook niet van een dating app trouwens. Was viavia.
Dus het is echt niet gezegd dat je ze van mijlenver kan spotten.
Maar de vraagstelling van mijn topic was hoe kom je mensen offline tegen. En niet om gelijk vast te ketenen en een relatie te beginnen maar idd leuke dingen doen en dan wel zien.
En ik las ook ergens 3 x pj sex...nou sorry maar dat overleef ik niet hoor haha. Ben echt niet heel makkelijk maar 3 x pj is wel heel weinig.
Tuurlijk als je het kan prima maar dat is aan mij niet besteed. Maar goed daar heb je altijd nog wel een scharrel voor achter de hand.
Bedankt voor het meedenken heb erg gelachen ook om de verhalen haha.
Als ik nog wat vergeten ben hoor ik het wel
donderdag 14 juni 2018 om 21:32
Woehahaha sorry hier moest ik even hard om lachen. Net als die meid van tempation iland vips met die enorme kont...hoe heet ze kelly?
Alles is nep, haar, tieten, kont, nagels, wimpers etc..
Maar ze wil vooral graag zichzelf laten zien...
vrijdag 15 juni 2018 om 08:04
En dan nog zijn er genoeg die het met veel minder x pj moeten doen. Die kom je ook tegen op Dating apps. Ook iets waar je doorheen moet zien te prikken wil je de persoon beter leren kennen.I_lo schreef: ↑14-06-2018 21:27
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.