Offline single zijn hoe doe je dat?

13-06-2018 20:47 167 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke waar zal ik in godsnaam eens beginnen.😁
Afgelopen zomer heb ik na 17 jaar mijn relatie verbroken. Het was een moeilijke relatie waarin heel veel narigheid is gebeurd. De nasleep van de breuk heeft er ook aardig ingehakt en ben ik financieel erg slecht uitgekomen.
Ik woon nu zon 9 mnd bij een vriendin in en ondanks dat ik haar superdankbaar ben ben ik het spuugzat. Na deze tijd heb ik enorm behoefte aan een eigen plekje. Door flink was tegenslagen lukt sparen amper en dat eigen huisje lijkt nog zo ver weg.
Toen ik net single werd had ik veel verdriet. Na een paar maanden ontdekte ik tinder. Mijn ex was mijn eerste vriendje dus had wat schade in te halen.
Na wat af en aan periodes van wilde tinderdates ben ik het nu weer helemaal zat.
Alle mannen willen mij maar voor 1 ding lijkt het. Niemand doet moeite om mij echt te leren kennen. Tinder/happn/inner circle/badoo ik heb ze allemaal geprobeerd om tot dezelfde conclusie te komen; mannen op datingapps zijn helemaal koekoek😲
Hele boeken kan ik schrijven over wat ik heb meegemaakt.  Van ghosten/liegen/vriendin hebben/bij je ouders wonen en niks zeggen/aan het lijntje gehouden etc. 🤓🤐
Maar goed anyway die one night stands waren natuurlijk superleuk en spannend in het begin.😉
Maar ik ben het ZAT! Stomme datingapps ik wordt zo moe van die online wereld. Mensen zijn nooit hoe ze zich voordoen.
Maar lieve forummers hoeeee loop je anders iemand tegen het lijf?
Ik ben bijna 35 heb mijn vaste vrienden en mijn fulltime baan, ik heb een bijrijdpaard wat veel tijd kost, ik sta niet meer wekelijks in de kroeg en ik heb ook geen bordje met SINGLE op mijn voorhoofd.🤣
Mensen stalken bij de supermarkt lijkt me ook niet zon goed idee.
Dus je komt toch weer op de datingapps van deze wereld en weer tot dezelfde conclusie.
Momenteel was ik die happy leventjes van iedereen op instagram en facebook ook beu dus heb alle social media gedeactiveerd. Lekker rustig maar zo beland je dus op een forum omdat je je kapot verveeld nu op de bank😁
Dus vertel wie hebben er nog goede ideen over waar je toch die ene leuke vent tegen het lijf loopt? Ik ben heel benieuwd!

X I_lo
phoebe24 schreef:
17-06-2018 07:04
Dat zal allemaal wel, ik word onderhand doodmoe van het gezeik met die gast en ik heb momenteel ontzettend de behoefte om 'niks te hebben'.
(Een relatie die je weinig oplevert en vooral energie kost is namelijk niet zo leuk...)

Kort door de bocht bovendien, iedereen is anders.
Bovenstaande is denk ik vooral van toepassing als je bepaalde patronen niet herkent.

Maar goed ik kaap nu idd wel andermans topic weg, wie verder erover praten wil: PB.
(Geen behoefte aan eigen topic, Iris: zeurtopic 2 😜?)
Ik hoop dat je het volhoudt. Tot op heden beschrijf je toch een soort patroon, welk patroon dat dan ook moge zijn.
YagaBaba schreef:
17-06-2018 09:48
Ik hoop dat je het volhoudt. Tot op heden beschrijf je toch een soort patroon, welk patroon dat dan ook moge zijn.
Is ook zo, dat realiseer ik mij ook al best een tijdje.
Ik hoop dat eerlijk gezegd zelf ook, maar ik voel mij, mede door reacties hier
behoorlijk sterk en eerlijk gezegd begin ik op mezelf te vertrouwen. :sun:

(En dat van die bel dat komt echt ontzettend goed uit... die gast komt namelijk ook doodleuk naar mijn huis midden in de nacht ondanks dat ik zeg dat ik dat niet wil. Wat een mafkees issie eigenlijk...)

Maar goed ik wil er hier verder over ophouden want het is niet mijn topic...
(Sorry TO!)
En TO, nog wat bijzonders gebeurd afgelopen weekend?
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Jullie vrouwen hebben het maar makkelijk. Ik kan mij tevens niet voorstellen dat als je als vrouw irl. geen aanspraak krijgt en niet voldoende mannelijke opties kunt vinden. Mischien moet je je eisen kwa man bijstellen?
darkhelmet schreef:
28-06-2018 19:11
Jullie vrouwen hebben het maar makkelijk. Ik kan mij tevens niet voorstellen dat als je als vrouw irl. geen aanspraak krijgt en niet voldoende mannelijke opties kunt vinden. Mischien moet je je eisen kwa man bijstellen?
Misschien dat er een groep single mannen is die "overblijft" waar geen single vrouw op zit te wachten?
Ik heb nooit meegedaan aan die hele datingapp hype. Ik heb sowieso nooit echt gedate, bij mijn ex ging het allemaal vanzelf. En nu ik vrijgezel ben doen zich eigenlijk ook genoeg gelegenheden voor waarbij een man een praatje met mij maakt en opzoek is naar verder contact.
Ik zeg dus laat het vanzelf gebeuren.
Volgens mij bloeien daar de beste relaties uit op.
En toon zelf ook wat meer initiatief.
Oogcontact, flirten, gesprekje aanknopen etc.
Soulsista schreef:
28-06-2018 19:57
Ik heb nooit meegedaan aan die hele datingapp hype. Ik heb sowieso nooit echt gedate, bij mijn ex ging het allemaal vanzelf. En nu ik vrijgezel ben doen zich eigenlijk ook genoeg gelegenheden voor waarbij een man een praatje met mij maakt en opzoek is naar verder contact.
Ik zeg dus laat het vanzelf gebeuren.
Volgens mij bloeien daar de beste relaties uit op.
En toon zelf ook wat meer initiatief.
Oogcontact, flirten, gesprekje aanknopen etc.

Als je boven de 35 bent , wordt de spoeling veeel dunner.
miedo schreef:
28-06-2018 20:00

Maar dan nog steeds kun je een partner tegenkomen zonder ooit te daten. Ik heb een aantal (lange) relaties achter de rug en ik heb nog nooit (on- of offline) gedatet. Ik ontmoet gewoon mensen en heb het daar gezellig mee, zonder de intentie hen aan de haak te slaan. Met een aantal van die mensen groeide dat uit tot een relatie. Mijn huidige man ontmoette ik toen ik boven de 35 was, het is echt niet zo dat de leuke mannen op zijn na een bepaalde leeftijd.
miedo schreef:
Niet lang daarna wordt de spoeling vast weer dikker, gezien het grote aantal (echt)scheidingen.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
miedo schreef:
Anderzijds neemt het aantal mismatches ook toe als je in een grote datingapp vijver vist.
Soulsista schreef:
28-06-2018 20:22
Anderzijds neemt het aantal mismatches ook toe als je in een grote datingapp vijver vist.
Zoveel matches heb je niet meer als 35 plus vrouw, tenminste als je niet op zoek bent naar Henkie die op zijn veertigste nog bij zijn ouders woont.
Ga eerst eens gewoon zelfstandig wonen. Je woont al 9 maanden bij een vriendin.
best ondankbaar zeg je dat je dat spuugzat bent....maar hoe denk je dat zij het voelt, ze kijkt je ook wel weg zo onderhand denk ik

Dus eigen woning, eigen leven op poten zetten en dan verder kijken/daten

Maar eerst zelf de regie hebben. Iemand van 35 die dat niet kan is niet aantrekkelijk
miedo schreef:
In Schubbekutteveen waarschijnlijk. Globaal gezien valt dat reuze mee.
miedo schreef:
28-06-2018 20:40
Zoveel matches heb je niet meer als 35 plus vrouw, tenminste als je niet op zoek bent naar Henkie die op zijn veertigste nog bij zijn ouders woont.
En dat is op je 20e anders?

Ik heb echt geen idee hoor, maar ik kan me niet voorstellen dat de keus zoveel verschilt.
Maar goed, ik match sowieso niet zo makkelijk.
Solomio schreef:
28-06-2018 22:15

Ik heb echt geen idee hoor, maar ik kan me niet voorstellen dat de keus zoveel verschilt.
Tuurlijk. Met 20 jaar zijn w. s de meeste mannen nog vrijgezel en met 35 jaar niet.
Solomio schreef:
28-06-2018 22:15

Tuurlijk. Met 20 jaar zijn w. s de meeste mannen nog vrijgezel en met 35 jaar niet.
miedo schreef:
28-06-2018 22:50
En met 40 weer wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven