Napraattopic deel 99

24-05-2018 09:06 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Het is gewoon doodzonde van die Actuuel pijler. Ik ben hier ooit begonnen mee te schrijven vanwege de politieke discussies. Vond ik leuk. Toen respecteerden we elkaars mening en hadden we als gemene deler een voorkeur voor politiek gehakketak. Dan stond ik op de ene pijler lijnrecht tegenover bijv. Yas, terwijl we ondertussen op de andere pijler samen een biertje dronken. Als er destijds een trol opdook die als doel had de anderen zo snel mogelijk boos te krijgen, maakten we daar samen korte metten mee.

Pfff, ik klink als een oud wijf :sigh:
8102 schreef:
16-06-2018 15:51
gadverdamme altijd dat eeuwige gezeik op actueel.

Die topics daar gaan ongeveer zo:

Afbeelding
bethweeter schreef:
16-06-2018 16:19
Ik had een discussie over uitkeringsfraude wel leuk gevonden. Maar niet als het weer op asielzoekers uitdraait en dezelfde mensen weer hun zelfde obsessies delen.
Maar dat weet je toch van tevoren? Echt kansloos hier een fatsoenlijke discussie. Lekker met je vrienden doen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
yette schreef:
16-06-2018 16:22
Het is gewoon doodzonde van die Actuuel pijler. Ik ben hier ooit begonnen mee te schrijven vanwege de politieke discussies. Vond ik leuk. Toen respecteerden we elkaars mening en hadden we als gemene deler een voorkeur voor politiek gehakketak. Dan stond ik op de ene pijler lijnrecht tegenover bijv. Yas, terwijl we ondertussen op de andere pijler samen een biertje dronken. Als er destijds een trol opdook die als doel had de anderen zo snel mogelijk boos te krijgen, maakten we daar samen korte metten mee.

Pfff, ik klink als een oud wijf :sigh:
Nee, je klinkt als Yas :mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
16-06-2018 17:03

Ik kop 'm niet in hoor.
Star² schreef:
16-06-2018 17:04
Ik kop 'm niet in hoor.
Precies, niet doen.
Over oude wijven gesproken:

viewtopic.php?f=15&t=412587&start=#p28643778

:facepalm:
Ze wordt er niet moderner op nee :lol:
Oh nee, hij.
Nouschi schreef:
16-06-2018 17:03
En bedankt!

Nou Yas, biertje for old times' sake dan maar?
Afbeelding
Nouschi schreef:
16-06-2018 16:01
Lees je daar toch niet?
Mens, zelfs in een topic waarin iemand vraagt om tips voor anale seks krijgen ze het voor elkaar.
Weer een trolltopic, nou die van die 46 jarige die een baby moet.
En ik zag er nog een paar.
Lady*Voldemort schreef:
16-06-2018 20:25
Mens, zelfs in een topic waarin iemand vraagt om tips voor anale seks krijgen ze het voor elkaar.
Ja maar dat staat niet op actueel, mag ik hopen.
Nouschi schreef:
16-06-2018 20:33
Ja maar dat staat niet op actueel, mag ik hopen.
Ik zou het juist wel fijn vinden als dat soort lieden gezellig onder mekaar op Actueel bleven zitten. Binnenkort kan je nergens meer lezen.
Het is wel een soort mentale gymnastiek, hoe krijg je een topic zo snel mogelijk over asielbedriegers, boerkaspoken en/of subsidiesponzen.

Dat ik dan een topic start over Courgettes, droogmolens of Pianostemmers en dat het dan binnen 4 reacties alsnog actuelig wordt.
vrouwjagersma schreef:
16-06-2018 20:38
Het is wel een soort mentale gymnastiek, hoe krijg je een topic zo snel mogelijk over asielbedriegers, boerkaspoken en/of subsidiesponzen.

Dat ik dan een topic start over Courgettes, droogmolens of Pianostemmers en dat het dan binnen 4 reacties alsnog actuelig wordt.
Ik zeg doen!
Een zebra is geen paard met strepen
vrouwjagersma schreef:
16-06-2018 20:38

Courgettes, dat is toch van dat mediterrane voer waar ze je in al die Turkse winkels helemaal mee doodgooien? Het is om te huilen, tegenwoordig zoek je je zelfs bij Albert Heijn een ongeluk naar een gezonde Hollandsche bloemkool :cry:
Lady*Voldemort schreef:
16-06-2018 20:45
Courgettes, dat is toch van dat mediterrane voer waar ze je in al die Turkse winkels helemaal mee doodgooien? Het is om te huilen, tegenwoordig zoek je je zelfs bij Albert Heijn een ongeluk naar een gezonde Hollandsche bloemkool :cry:
Ja, precies. Dan zie je ze in hun exotische gewaden in rad Berbers met een hele schare kinderen bij de plaatselijke supermarkt een beetje buitenlandse groente kopen van ons geld.
Ik had laatst een pianostemmer ingehuurd maar toen ze voor de deur stond bleek ze een boerka te dragen. Die kwam dus mooi niet binnen!
En geen woord alleen maar over de grens spreken hè.
[quote=yette post_id=28644179 time=1529162401 user_id=1401]
En bedankt!

Nou Yas, biertje for old times' sake dan maar?
waarom heeft mijn quoot mijn :HA: smiley niet meegenomen?
Buufie66 schreef:
16-06-2018 21:42
waarom heeft mijn quoot mijn :HA: smiley niet meegenomen?
Omdat je nog geen 200 posts hebt.
kinderen/rare-reactie/list_messages/412 ... #p28647705

Leuk wel sommige mensen :rofl:
Star² schreef:
17-06-2018 16:09
kinderen/rare-reactie/list_messages/412 ... #p28647705

Leuk wel sommige mensen :rofl:
:popcorn: Ik verveel mij toch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven