Napraattopic deel 99
donderdag 24 mei 2018 om 09:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 23 juni 2018 om 12:15
Ik heb het dan ook niet over het raar etc vinden maar waarom het ongeloofwaardig is.GenieInABottle schreef: ↑23-06-2018 12:07Oh ik begrijp wel dat anderen dit raar, opmerkelijk of wat dan ook vinden hoor. Ik hou alleen niet van de veroordelingen die daarbij horen. Andersom ook niet.
Ik vind het dan wel altijd leuk als mensen het allemaal maar modern en nieuwerwets is, terwijl monogamie toch echt moderner is dan al het andere bij elkaar![]()
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
zaterdag 23 juni 2018 om 12:52
Ik twijfel aan dat verhaal.
Voor 5 euro koopt hij een mango, sap en nog iets????
Dus hij eet gezond en dat vind je belangrijke info als je zoon onvindbaar en niet te traceren is????
zaterdag 23 juni 2018 om 13:00
zaterdag 23 juni 2018 om 13:03
Voor het opsporen kan het best relevant zijn. Je zou alle supermarkten in Amerika kunnen bellen en navragen of er daar de laatste tijd veel mango's en makrelen worden verkocht.karin12345 schreef: ↑23-06-2018 12:52Ik twijfel aan dat verhaal.
Voor 5 euro koopt hij een mango, sap en nog iets????
Dus hij eet gezond en dat vind je belangrijke info als je zoon onvindbaar en niet te traceren is????
zaterdag 23 juni 2018 om 13:14
Zo'n beetje alles wat nog een beetje de moeite waard is om te lezen is denk ik nep. Ik denk gewoon door Viva zelf gedaan, als een moderne variant op het tijdschrift. Daar staan immers ook allemaal 'heftige verhalen' in, zoals in de Mijn Geheim enzo.
Wat zou ik in mijn vuistje lachen als dit ooit uitkomt en het nieuws is dat 'Viva zelf het halve forum bij elkaar verzint voor views'. Is gewoon een moderne variant van tijdschrift proberen te maken en verkopen wat ze hier doen.
Of moet ik een aluhoedje gaan opzetten?
Wat zou ik in mijn vuistje lachen als dit ooit uitkomt en het nieuws is dat 'Viva zelf het halve forum bij elkaar verzint voor views'. Is gewoon een moderne variant van tijdschrift proberen te maken en verkopen wat ze hier doen.
zaterdag 23 juni 2018 om 13:16
Ik mag toch hopen dat je geen gelijk hebtRégineFilange schreef: ↑23-06-2018 13:14Zo'n beetje alles wat nog een beetje de moeite waard is om te lezen is denk ik nep. Ik denk gewoon door Viva zelf gedaan, als een moderne variant op het tijdschrift. Daar staan immers ook allemaal 'heftige verhalen' in, zoals in de Mijn Geheim enzo.
zaterdag 23 juni 2018 om 13:18
Nee hoor, is ook mijn gedachte bij veel topics.RégineFilange schreef: ↑23-06-2018 13:14Zo'n beetje alles wat nog een beetje de moeite waard is om te lezen is denk ik nep. Ik denk gewoon door Viva zelf gedaan, als een moderne variant op het tijdschrift. Daar staan immers ook allemaal 'heftige verhalen' in, zoals in de Mijn Geheim enzo.
zaterdag 23 juni 2018 om 13:19
zaterdag 23 juni 2018 om 13:23
Ik denk dit ook vaak. Alleen overdrijven ze m.i. nogal, want het merendeel is zo ongeloofwaardig.RégineFilange schreef: ↑23-06-2018 13:14Zo'n beetje alles wat nog een beetje de moeite waard is om te lezen is denk ik nep. Ik denk gewoon door Viva zelf gedaan, als een moderne variant op het tijdschrift. Daar staan immers ook allemaal 'heftige verhalen' in, zoals in de Mijn Geheim enzo.
zaterdag 23 juni 2018 om 13:24
Ik ben dan misschien weer te achterdochtig van aard
Maar ik vind het zo verdacht dat er redelijk vaak 'smeuiige' topics geopend worden door TO's die voor het eerst op Viva komen. Laten we eerlijk zijn, hoe realistisch is dat nou dat er telkens onderwerpen worden geopend waar veel mensen als vliegen op stroop op afkomen.
Zou je die topics weglaten hou je wat kletsgroepjes, kindertopics en huishoudelijk, afvallen en dat soort gedoe over, denk ik. Tja daar kan je je forum niet mee laten groeien of levend houden (zeker niet na alle kritiek op moderatie en bugs enzo).
Maar nogmaals, misschien ben ik veel te achterdochtig en bestaat er echt zoveel drama dat zich allemaal een weg naar het Viva forum vindt.
zaterdag 23 juni 2018 om 13:26
Er zijn ook echte topics hoor, die van mij is wel echt.RégineFilange schreef: ↑23-06-2018 13:24Ik ben dan misschien weer te achterdochtig van aard
Maar ik vind het zo verdacht dat er redelijk vaak 'smeuiige' topics geopend worden door TO's die voor het eerst op Viva komen. Laten we eerlijk zijn, hoe realistisch is dat nou dat er telkens onderwerpen worden geopend waar veel mensen als vliegen op stroop op afkomen.
Zou je die topics weglaten hou je wat kletsgroepjes, kindertopics en huishoudelijk, afvallen en dat soort gedoe over, denk ik. Tja daar kan je je forum niet mee laten groeien of levend houden (zeker niet na alle kritiek op moderatie en bugs enzo).
Maar nogmaals, misschien ben ik veel te achterdochtig en bestaat er echt zoveel drama dat zich allemaal een weg naar het Viva forum vindt.
Maar goed ik ben ook niet echt nieuw hier maar weer teruggekomen