Napraattopic deel 99

24-05-2018 09:06 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Waar is BGB gebleven, ik mis haar!
Star² schreef:
23-06-2018 12:05
Echt wel een troll. Zie deze heel 'toevallig' ook de Ibn Ghaldoun school noemen, was in zo'n ander dom Wassenaar schooltopic ook.
Ik heb helemaal niet geloept. Gewoon op dat ene topic gereageerd.
GenieInABottle schreef:
23-06-2018 12:07
Oh ik begrijp wel dat anderen dit raar, opmerkelijk of wat dan ook vinden hoor. Ik hou alleen niet van de veroordelingen die daarbij horen. Andersom ook niet.
Ik vind het dan wel altijd leuk als mensen het allemaal maar modern en nieuwerwets is, terwijl monogamie toch echt moderner is dan al het andere bij elkaar ;-D
Ik heb het dan ook niet over het raar etc vinden maar waarom het ongeloofwaardig is.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
yette schreef:
23-06-2018 12:12
Ik heb helemaal niet geloept. Gewoon op dat ene topic gereageerd.

Ik loepte nu alleen naar aanleiding van opmerkingen hier.
Thanks. Nu ga ik overal spoken zien.

Zorgen om zoon ... jeee ... die zal toch niet in New Mexico zitten hè?
@(
yette schreef:
23-06-2018 12:45
Thanks. Nu ga ik overal spoken zien.

Zorgen om zoon ... jeee ... die zal toch niet in New Mexico zitten hè?
@(

Ik twijfel aan dat verhaal.
Voor 5 euro koopt hij een mango, sap en nog iets????
Dus hij eet gezond en dat vind je belangrijke info als je zoon onvindbaar en niet te traceren is????
Wel een hoop tekst voor een viva topic,Amerika narcistisch gedrag vertonen scheiding voor 5 euro gezond eten kopen.
Alles wat aandacht trekt zit in dit topic.
Dat nog iets was makreel.
8102 schreef:
23-06-2018 12:57
Wel een hoop tekst voor een viva topic,Amerika narcistisch gedrag vertonen scheiding voor 5 euro gezond eten kopen.
Topic nog niet bekeken. Zijn er al paarden en nachtvluchten opgedoken?
8102 schreef:

En hoogbegaafd, ook heel belangrijk!
Oakes schreef:
23-06-2018 13:00
Topic nog niet bekeken. Zijn er al paarden en nachtvluchten opgedoken?
Misschien in moderne versie?
8102 schreef:
Viel mij ook al op
karin12345 schreef:
23-06-2018 12:52
Ik twijfel aan dat verhaal.
Voor 5 euro koopt hij een mango, sap en nog iets????
Dus hij eet gezond en dat vind je belangrijke info als je zoon onvindbaar en niet te traceren is????
Voor het opsporen kan het best relevant zijn. Je zou alle supermarkten in Amerika kunnen bellen en navragen of er daar de laatste tijd veel mango's en makrelen worden verkocht.
8102 schreef:
23-06-2018 13:01
;-D

De naam van het paard is Haas. Vast.
8102 schreef:
23-06-2018 13:01
Tsja.
Lang borstvoeden, samen slapen, voorlezen, goede voeding, bewust ouderschap.
+hoogbegaafdheid.
Ik krijg er wel een beeld bij!
Is die vijf euro een soort parodie op het beruchte Subway broodje?
Zo'n beetje alles wat nog een beetje de moeite waard is om te lezen is denk ik nep. Ik denk gewoon door Viva zelf gedaan, als een moderne variant op het tijdschrift. Daar staan immers ook allemaal 'heftige verhalen' in, zoals in de Mijn Geheim enzo.

Wat zou ik in mijn vuistje lachen als dit ooit uitkomt en het nieuws is dat 'Viva zelf het halve forum bij elkaar verzint voor views'. Is gewoon een moderne variant van tijdschrift proberen te maken en verkopen wat ze hier doen.

Of moet ik een aluhoedje gaan opzetten?
RégineFilange schreef:
23-06-2018 13:14
Zo'n beetje alles wat nog een beetje de moeite waard is om te lezen is denk ik nep. Ik denk gewoon door Viva zelf gedaan, als een moderne variant op het tijdschrift. Daar staan immers ook allemaal 'heftige verhalen' in, zoals in de Mijn Geheim enzo.

Wat zou ik in mijn vuistje lachen als dit ooit uitkomt en het nieuws is dat 'Viva zelf het halve forum bij elkaar verzint voor views'. Is gewoon een moderne variant van tijdschrift proberen te maken en verkopen wat ze hier doen.

Ik mag toch hopen dat je geen gelijk hebt
RégineFilange schreef:

Nee hoor, is ook mijn gedachte bij veel topics.
Ik ben misschien in een goedgelovige bui vandaag maar ik denk wel dat het echt is.
Katalina schreef:
23-06-2018 13:18
Ik ben misschien in een goedgelovige bui vandaag maar ik denk wel dat het echt is.
Ik twijfel nog, vorige week nog een hele rel over 5 euro een subway broodje kopen, maar hij koopt "gezond voer"van vijf euro.
Bij dit voorbeeld ga ik enorm twijfelen.
RégineFilange schreef:

Ik denk dit ook vaak. Alleen overdrijven ze m.i. nogal, want het merendeel is zo ongeloofwaardig.
Katalina schreef:
23-06-2018 13:18
Ik ben dan misschien weer te achterdochtig van aard :P

Maar ik vind het zo verdacht dat er redelijk vaak 'smeuiige' topics geopend worden door TO's die voor het eerst op Viva komen. Laten we eerlijk zijn, hoe realistisch is dat nou dat er telkens onderwerpen worden geopend waar veel mensen als vliegen op stroop op afkomen.

Zou je die topics weglaten hou je wat kletsgroepjes, kindertopics en huishoudelijk, afvallen en dat soort gedoe over, denk ik. Tja daar kan je je forum niet mee laten groeien of levend houden (zeker niet na alle kritiek op moderatie en bugs enzo).

Maar nogmaals, misschien ben ik veel te achterdochtig en bestaat er echt zoveel drama dat zich allemaal een weg naar het Viva forum vindt.
RégineFilange schreef:
23-06-2018 13:24
Ik ben dan misschien weer te achterdochtig van aard :P

Maar ik vind het zo verdacht dat er redelijk vaak 'smeuiige' topics geopend worden door TO's die voor het eerst op Viva komen. Laten we eerlijk zijn, hoe realistisch is dat nou dat er telkens onderwerpen worden geopend waar veel mensen als vliegen op stroop op afkomen.

Zou je die topics weglaten hou je wat kletsgroepjes, kindertopics en huishoudelijk, afvallen en dat soort gedoe over, denk ik. Tja daar kan je je forum niet mee laten groeien of levend houden (zeker niet na alle kritiek op moderatie en bugs enzo).

Maar nogmaals, misschien ben ik veel te achterdochtig en bestaat er echt zoveel drama dat zich allemaal een weg naar het Viva forum vindt.
Er zijn ook echte topics hoor, die van mij is wel echt.

Maar goed ik ben ook niet echt nieuw hier maar weer teruggekomen :P
.
anoniem_353805 wijzigde dit bericht op 24-06-2018 09:31
98.80% gewijzigd
Ik zit op meerdere fora, en daar is er echt niet elke dag (of zelfs maar elke week) een topic dat drama heeft of controversieel is of smeuiig is. Daar kabbelt het gewoon een beetje aan, net als in het normale leven. :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven