Napraattopic deel 99
donderdag 24 mei 2018 om 09:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 23 juni 2018 om 14:49
GenieInABottle schreef: ↑23-06-2018 14:46Ze kunnen jou niet betalen Shifty... Maar ze doen iig hun best om er nog iets leuks van te maken![]()
Ik ben ook onbetaalbaar
zaterdag 23 juni 2018 om 16:26
zaterdag 23 juni 2018 om 16:28
Kia•Ora schreef: ↑23-06-2018 11:55En waarom geloof je dat niet? Ik hoor ook bij de categorie ik lig met een andere man (of vrouw) dan partner in bed en vind het prima als mijn partner dat ook doet. Als ze vreemd willen gaan doen ze dit toch wel. En vind het daarnaast zeer onwenselijk om door partner dringend "verzocht" te worden om niet meer met vrienden in één bed te slapen.
Maar er zijn altijd uitzonderingen.
LOEP ME MAAR aub.
zaterdag 23 juni 2018 om 16:30
GenieInABottle schreef: ↑23-06-2018 12:07Oh ik begrijp wel dat anderen dit raar, opmerkelijk of wat dan ook vinden hoor. Ik hou alleen niet van de veroordelingen die daarbij horen. Andersom ook niet.
Ik vind het dan wel altijd leuk als mensen het allemaal maar modern en nieuwerwets is, terwijl monogamie toch echt moderner is dan al het andere bij elkaar![]()
LOEP ME MAAR aub.
zaterdag 23 juni 2018 om 17:33
Luister jij soms ook naar radio 2? Hier zaten we ook alweer te mopperen op dat kutstrandhuis. En het ergste is nog: onwillekeurig zingen we nog mee ook. Tenminste dat deel van het lied dat we kunnen verstaan.
anoniem_648c663507eb3 wijzigde dit bericht op 23-06-2018 17:34
16.41% gewijzigd
zaterdag 23 juni 2018 om 17:34
Yep. En toen ging ik naar Studio Brussel en guess what?Lady*Voldemort schreef: ↑23-06-2018 17:33
Luister jij soms ook naar radio 2? Hier zaten we ook alweer te mopperen op dat kutstrandhuis.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 23 juni 2018 om 17:42
Ik zou beginnen met een kurk. Da's geen medisch advies maar zit wat meer in de alternatieve, vrij verkrijgbare hoek.Lady*Voldemort schreef: ↑23-06-2018 17:38Ik weet dat medisch advies hier niet mag, maar weet iemand een middeltje dat ik De_Cynicus kan aanraden zodat die arme jongen van zijn topicdiarree af komt?
zaterdag 23 juni 2018 om 17:46
Lady*Voldemort schreef: ↑23-06-2018 17:38Ik weet dat medisch advies hier niet mag, maar weet iemand een middeltje dat ik De_Cynicus kan aanraden zodat die arme jongen van zijn topicdiarree af komt?
Jazeker : Ignorrit!
zaterdag 23 juni 2018 om 17:48
zaterdag 23 juni 2018 om 17:49
Maar eerlijk is eerlijk; ik ben zelf altijd heel slecht in het negeren van een bak stront die iemand voor mijn voeten uitkotst.
Op de één of andere manier stap ik daar niet makkelijk overheen.
zaterdag 23 juni 2018 om 17:50
Tja, Minions staand bekend om hun korte beentjes.
zaterdag 23 juni 2018 om 17:51
Ik kan er ook niet goed tegen. Dat topic over die rat ook. Ik zit al een half uur op mijn handen.