Miskraam-groep Eind 2017- begin 2018
donderdag 18 januari 2018 om 16:03
Er bestaan al veel miskraam groepen , maar die bestaan al langer en sommigen zijn daar alweer zwanger.
Misschien steunend om een nieuw groepje te starten ?
Ik heb in 2017 2 miskramen gehad en 1 zwangerschap afgebroken omdat er zeer ernstige , niet met het leven verenigbare, afwijkingen op de echo werden gezien.
Ik ben bijna 40 jaar en heb best wel angst dat ik geen moeder meer zal worden.
We hebben nu in ieder geval besloten dit nu eerst echt te verwerken, voordat we weer overhaast aan zwanger worden beginnen, als we dat al willen proberen....
Misschien steunend om een nieuw groepje te starten ?
Ik heb in 2017 2 miskramen gehad en 1 zwangerschap afgebroken omdat er zeer ernstige , niet met het leven verenigbare, afwijkingen op de echo werden gezien.
Ik ben bijna 40 jaar en heb best wel angst dat ik geen moeder meer zal worden.
We hebben nu in ieder geval besloten dit nu eerst echt te verwerken, voordat we weer overhaast aan zwanger worden beginnen, als we dat al willen proberen....
woensdag 20 juni 2018 om 12:00
Sterkte 010! Balen dat je je nog zo zwanger voelt. Dubbel is dat he! En het geeft het gevoel dat je niet op je eigen lichaam kan vertrouwen... Hopelijk blijft alles rustig tot morgen en is het zo gepiept zonder te veel napijn.
Wel overdreven dat ze er nog zolang tussen laten zitten trouwens... zal meer een kwestie van planning zijn. Ik kon dezelfde dag gecuretteerd worden vorig jaar bij de MA, had daar zelf om gevraagd omdat ik 2 dagen ervoor al op vakantie zou gaan en de gyn werkte er gelukkig aan mee. Ben 2 dagen daarna alsnog op vakantie gegaan...
Sterte, en hopelijk daarna snel van alle kwalen af en hoop dat je cyclus weer snel op gang komt!
Wel overdreven dat ze er nog zolang tussen laten zitten trouwens... zal meer een kwestie van planning zijn. Ik kon dezelfde dag gecuretteerd worden vorig jaar bij de MA, had daar zelf om gevraagd omdat ik 2 dagen ervoor al op vakantie zou gaan en de gyn werkte er gelukkig aan mee. Ben 2 dagen daarna alsnog op vakantie gegaan...
Sterte, en hopelijk daarna snel van alle kwalen af en hoop dat je cyclus weer snel op gang komt!
woensdag 20 juni 2018 om 14:12
Jeee wat een pech allemaal 010! heel naar om te horen!
Ik ben ook weer aan het balen, want ben weer ongesteld geworden...weer een maand wachten. Word er ongeduldig en prikkelbaar van, reageer de boel af op mijn omgeving. Ben het wachten zo zat!
Het lijkt zwaarder te worde naarmate de miskraam langer geleden is, zo van: mag het nu een eindelijk zo ver zijn?!
Wens iedereen veel vertrouwen toe!!!
Ik ben ook weer aan het balen, want ben weer ongesteld geworden...weer een maand wachten. Word er ongeduldig en prikkelbaar van, reageer de boel af op mijn omgeving. Ben het wachten zo zat!
Het lijkt zwaarder te worde naarmate de miskraam langer geleden is, zo van: mag het nu een eindelijk zo ver zijn?!
Wens iedereen veel vertrouwen toe!!!
woensdag 20 juni 2018 om 17:50
zwanger010 sterkte morgen! Je lijf zal een beetje zwanger blijven tot de hcg eruit is. Heel irritant. Hopelijk is je lijf daarna snel weer op orde. Bij mij is mijn cyclus na de mk 6 dagen langer. Hopelijk gaat hij weer terug naar de 28 dagen.
zwaluw hoe meer rondes na mk hoe meer teleurstelling hier ook. Balen he.
zwaluw hoe meer rondes na mk hoe meer teleurstelling hier ook. Balen he.
vrijdag 22 juni 2018 om 02:38
Dank jullie wel voor jullie lieve wensen.
De operatie ging goed, eerder ook nauwelijks pijn, maar nu zit ik al een uur met krampen en diarree op de wc, zo k*t!
Het komt waarschijnlijk door de antibiotica, de vorige keer kreeg ik die nog niet. En had ik op dat vlak nergens last van, maar nu dus wel. Ik hoop dat het gauw over is. Voelt echt nogal pijnlijk!
De operatie ging goed, eerder ook nauwelijks pijn, maar nu zit ik al een uur met krampen en diarree op de wc, zo k*t!
Het komt waarschijnlijk door de antibiotica, de vorige keer kreeg ik die nog niet. En had ik op dat vlak nergens last van, maar nu dus wel. Ik hoop dat het gauw over is. Voelt echt nogal pijnlijk!
zondag 24 juni 2018 om 21:50
Roffa wat fijn!!! Hierbij een voorzichtige felicitatie... Ik hoop zo dat deze blijft! Het is jullie allemaal zo gegund.
Ik ben een beetje uitgeraasd...dwz niet meer zo prikkelbaar en boos maar meer depri/verdrietig nu.
Was met pasgeboren kleintje van vriendin dit het weekend, erg genoten maar voelde de wens sterker dan ooit.
Hopen maar weer...
Ik ben een beetje uitgeraasd...dwz niet meer zo prikkelbaar en boos maar meer depri/verdrietig nu.
Was met pasgeboren kleintje van vriendin dit het weekend, erg genoten maar voelde de wens sterker dan ooit.
Hopen maar weer...
maandag 25 juni 2018 om 10:27
Ja had al 10 dagen antibiotica van te voren en erna nog eens 10 dagen. Mijn miskraam verliep ook dramatisch, met 2 keer cytotec, verhoogde infectie waarden maar geen infectie te vinden en uiteindelijk na curettage bleek ik een Mola zwangerschap te hebben gehad.
Brengt me ook op de vraag hoe het met Sanseveria is?!
maandag 25 juni 2018 om 22:28
Wat heftig allemaal!! Wat gebeurde er eigenlijk met de cytotec? Ik heb dat nooit gehad dus ik weet eigenlijk niets van de werking.Kippetje_s schreef: ↑25-06-2018 10:27Ja had al 10 dagen antibiotica van te voren en erna nog eens 10 dagen. Mijn miskraam verliep ook dramatisch, met 2 keer cytotec, verhoogde infectie waarden maar geen infectie te vinden en uiteindelijk na curettage bleek ik een Mola zwangerschap te hebben gehad.
Vandaag sprak ik iemand in mijn omgeving over mijn miskraam en in antwoord zei diegene “jammer”.
Echt hoe krijg je het uit je smoel?!?
vrijdag 29 juni 2018 om 10:23
Even een ego post
Nu 1-2 dgn overtijd Voel steeds gerommel in mijn onderbuik , twee dagen geleden echt alsof ik ongesteld werd Nu een soort gerommel , geen kramp
Ik ben met vlagen misselijk en heb voor mijn gevoel “volle “ borsten , tepels zijn gevoelig
........
Durf gewoon niet te testen Ik wacht toch naar maar even af Ik vind het doodeng gezien mijn voorgeschiedenis van 2 missed abortions en 1 afbreking bij 14 weken ivm ernstige afwijkingen.
Nu 1-2 dgn overtijd Voel steeds gerommel in mijn onderbuik , twee dagen geleden echt alsof ik ongesteld werd Nu een soort gerommel , geen kramp
Ik ben met vlagen misselijk en heb voor mijn gevoel “volle “ borsten , tepels zijn gevoelig
........
Durf gewoon niet te testen Ik wacht toch naar maar even af Ik vind het doodeng gezien mijn voorgeschiedenis van 2 missed abortions en 1 afbreking bij 14 weken ivm ernstige afwijkingen.