Napraattopic deel 99
donderdag 24 mei 2018 om 09:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 24 juni 2018 om 19:42
Uhm wie zegt dat ik het niet gelezen heb?Solomio schreef: ↑24-06-2018 18:58Tja, je was er niet bij en Koi ontkent natuurlijk, maar haar post was bijna letterlijk hetzelfde als ze van de week tegen mij schreef in een topic.
Dat gaat dus over mij.
Vervolgens net doen alsof het algemeen is, en niet persoonlijk, is wel het toppunt van schijnheilig wat mij betreft.
En nee, ik lijd niet aan grootheidswaanzin en denk al helemaal niet dat alles om mij draait.
En dat jij het persoonlijk op jezelf betrekt, doe je toch echt zelf hoor. En ja, ik vind jou het laatste jaar veel harder geworden in je schrijven, veel meer op de man, anderen meer afrekenen op hun mening en het lijkt wel alsof je je veel meer persoonlijk aantrekt vaak op basis van aannames. Jammer.
zondag 24 juni 2018 om 19:44
Ik moest iets online doen voor mijn studie en toen dat klaar was kwam ik even hier kijken.
Terwijl ik eigenlijk tot 20 uur moet studeren.
Die ouderwetsche studieboeken waren zo gek nog niet.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 24 juni 2018 om 19:45
Ah, dus jij vindt iets van mij persoonlijk, maar dat ik iets persoonlijk op mezelf betrek doe ik zelf.GenieInABottle schreef: ↑24-06-2018 19:42Uhm wie zegt dat ik het niet gelezen heb?
En dat jij het persoonlijk op jezelf betrekt, doe je toch echt zelf hoor. En ja, ik vind jou het laatste jaar veel harder geworden in je schrijven, veel meer op de man, anderen meer afrekenen op hun mening en het lijkt wel alsof je je veel meer persoonlijk aantrekt vaak op basis van aannames. Jammer.
Ook alweer: yeah, right.
zondag 24 juni 2018 om 19:47
Had mijn post al verwijderd, want bedacht me net dat ik me eigenlijk niet meer wil mengen in deze discussies. Maar het is al vaker gebeurd dat er namen werden genoemd, en dat werd altijd moddergooien. Dus ik snap het wel. Koi wilde iets aankaarten (geen idee of dat over jou ging, hoeft natuurlijk niet aangezien er meer forummers hier zijn die zich misschien aangesproken voelen).Solomio schreef: ↑24-06-2018 19:38Ik kan de helft van wat je schrijft niet volgen en wat mij betreft hoeven er helemaal geen namen genoemd te worden, maar als je dan zaken wilt aankaarten die volgens jou (jou in het algemeen, niet jou in het bijzonder) niet deugen en je houdt het zo vreselijk algemeen wordt het een oeverloze discussie. In zo'n geval zou het wel handig zijn als iemand even een linkje geeft naar een voorbeeld bij wat hij/zij bedoelt, of gewoon even aangeeft n.a.v. welk topic en welke forumster de grieven geuit worden.
En wat jij schrijft is dus i.m.o. het tegenovergestelde van het groepjes-verwijt: degenen van wie jij dacht dat je er een band mee had maakten jou belachelijk. Dat is wat ik zie: er zijn groepjes, zeker, maar ze wisselen nogal eens van samenstelling, naargelang het onderwerp.
En groepjes zijn er inderdaad, hele gezellige zelfs. Maar het afzeikgedrag gebeurt meestal niet door een groepje.
Er was laatst ook een volgens mij best leuke forummer, weet zo even de naam niet (zal ik opzoeken) die een luchtig topic wilde over offline daten. Ze kreeg allerlei verwijten en ik heb haar daarna niet meer teruggezien. Er werd expres een bepaalde toon gezet. Dat is toch jammer?
...
zondag 24 juni 2018 om 19:49
Sorry Star, maar ik denk dat je me met iemand anders verwart. Ik heb nog nooit gegevens van iemand aan een ander doorgespeeld.
...
zondag 24 juni 2018 om 19:50
Och, het boeit me niet meer zoveel nu. Ben wel heel benieuwd wat Star bedoelt.patatjedubbelmayo schreef: ↑24-06-2018 19:43Heftig Anarion. Wel dapper dat je terug bent en weer je mond opentrekt.
...
zondag 24 juni 2018 om 19:51
GenieInABottle schreef: ↑24-06-2018 19:50Ik vind iets van je manier van reageren. Is iets anders dan iets van jou als persoon vinden.![]()
zondag 24 juni 2018 om 19:51
Anárion schreef: ↑24-06-2018 19:47
Er was laatst ook een volgens mij best leuke forummer, weet zo even de naam niet (zal ik opzoeken) die een luchtig topic wilde over offline daten. Ze kreeg allerlei verwijten en ik heb haar daarna niet meer teruggezien. Er werd expres een bepaalde toon gezet. Dat is toch jammer?
Had je het over dit topic? To heeft gewoon mee geschreven.
relaties/offline-single-zijn-hoe-doe-je ... s/412404/1
zondag 24 juni 2018 om 19:52
Ik ben een onderzoeksplan aan het schrijven. Gaat echt heel boeiend worden, afstuderen op het Viva-forum.patatjedubbelmayo schreef: ↑24-06-2018 19:49Leuk, die groepsdynamiek. Er kan een heel legertje afstuderen op dit forum![]()
zondag 24 juni 2018 om 19:55
Ja, de data-analyse is niet echt mijn sterkste kant.
zondag 24 juni 2018 om 19:55
En dus beschuldig je iemand van wie je geen idee hebt wie het is, direct van het verspreiden van naam en toenaam van een medeforummer? Niet zo gek dan, dat er mensen zijn die jou niet moeten.
Vriendelijk.
zondag 24 juni 2018 om 19:56
zondag 24 juni 2018 om 19:57
Of je leest bijv even in het bantopic, gisteren om 11.08:patatjedubbelmayo schreef: ↑24-06-2018 19:55En dus beschuldig je iemand van wie je geen idee hebt wie het is, direct van het verspreiden van naam en toenaam van een medeforummer? Niet zo gek dan, dat er mensen zijn die jou niet moeten.
overig/bantopic/list_messages/235701?r= ... #p28670632
solomio wijzigde dit bericht op 24-06-2018 19:58
8.19% gewijzigd
zondag 24 juni 2018 om 19:58