Napraattopic deel 99
donderdag 24 mei 2018 om 09:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 24 juni 2018 om 17:08
Er is niks mis met én iemand aanpreken p gedrag en tegelijk erkennen dat je zelf ook niet onfeilbaar bent natuurlijk. Maar ik zie ook wel dat een aantal mensen hier elkaar al heel lang en bijna door en door kent.Dan wordt het al wat lastiger om een ander ergens op te wijzen denk ik. Ook niet zo vreemd natuurlijk, je weet hoe een ander iets bedoelt, kan het in een bredere context plaatsen.Lady*Voldemort schreef: ↑24-06-2018 17:00Maar helaas behoor ik niet tot die groep rechtschapenen die nooit eens een uitglijer maakt, en ik wacht me er dan ook voor om in napraat of waar dan ook als reddende engel der gerechtigheid anderen te gaan wijzen op hun feilbaarheden.
Ik vind het wel raar dat je het aanspreken van iemand p gedrag sowieso ziet als iets negatiefs, gezien je 'reddende engel der gerechtigheid'. Waarom is dat?
anoniem_368832 wijzigde dit bericht op 24-06-2018 17:15
Reden: Wat twee letters voor verschil maken
Reden: Wat twee letters voor verschil maken
0.12% gewijzigd
Vriendelijk.
zondag 24 juni 2018 om 17:09
Doe niet zo zielig. Ik vroeg het omdat ik verbaasd was over de opmerking (ben je er weer?) Dat icm jouw slachtofferige post.
En verder kon je 1 pagina terug lezen dat ik juist een poos ben weggeweest omdat ik me juist stoor aan alle matties en het afkatten van TO's.
Dus ja ik ben behoorlijk bekend hier. Heb ik nooit ontkend.
Je voorbeelden zijn alleen vaagheden en daarom snap ik er geen zak van.
zondag 24 juni 2018 om 17:13
Freudiaanse vertyping.patatjedubbelmayo schreef: ↑24-06-2018 17:08Er is niks mis met én iemand aanpreken p gedrag en tegelijk erkennen dat je zelf ook niet feilbaar bent natuurlijk.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 24 juni 2018 om 17:14
Afkatten stoort je? Ha-ha...Pipistrello schreef: ↑24-06-2018 17:09Doe niet zo zielig. Ik vroeg het omdat ik verbaasd was over de opmerking (ben je er weer?) Dat icm jouw slachtofferige post.
En verder kon je 1 pagina terug lezen dat ik juist een poos ben weggeweest omdat ik me juist stoor aan alle matties en het afkatten van TO's.
Dus ja ik ben behoorlijk bekend hier. Heb ik nooit ontkend.
Je voorbeelden zijn alleen vaagheden en daarom snap ik er geen zak van.
zondag 24 juni 2018 om 17:20
Pfff wat een onmenselijke reacties in dit topic
relaties/man-van-mijn-leven-is-nederlan ... ges/413092
Als er ook maar een aanleiding is om te kunnen zeiken over immigranten duikt pjk er op. Gevolgd door een schare kortzichtige miereneukers die details van een topic kunnen blijven herkauwen totdat TO in voldoende mate het waarheidsgehalte heeft aangetoond van zaken die er totaal niet toe doen.
Resultaat is dat een relatieprobleem volledig ondergesneeuwd wordt. Ja ik neem dat die mensen kwalijk ja.
Als er ook maar een aanleiding is om te kunnen zeiken over immigranten duikt pjk er op. Gevolgd door een schare kortzichtige miereneukers die details van een topic kunnen blijven herkauwen totdat TO in voldoende mate het waarheidsgehalte heeft aangetoond van zaken die er totaal niet toe doen.
Resultaat is dat een relatieprobleem volledig ondergesneeuwd wordt. Ja ik neem dat die mensen kwalijk ja.
zondag 24 juni 2018 om 17:21
Pipistrello schreef: ↑24-06-2018 17:19Afkatten van TO's met willekeurige, al dan niet domme vragen.
Ik reageer nu op jouw rare aanvallende gedrag. Vind je het raar dat ik mijn toon aan de jouwe aanpas ja?
Laat je niet zo opnaaien. Een paar posts geleden kende ze je nog niet eens.
zondag 24 juni 2018 om 17:22
Het nadeel van geen namen en rugnummers noemen is dat degene die je bedoelt zich vrijwel nooit aangesproken voelt. En anderen die jij helemaal niet bedoelt, wel.
Dit is napraat, je mag hier namen noemen he. Als je wilt dat er iets gedaan wordt met je opmerkingen Koi is het handig om duidelijk te zeggen wie er wat mee moet doen, volgens jou. En dat dan op de juiste manier.
Ik vind het topic van het Turkse met haar Nederlandse vriend wel een enorm dieptepunt. Triest dat ze zich zo ontzettend moet verantwoorden volgens sommigen.
Dit is napraat, je mag hier namen noemen he. Als je wilt dat er iets gedaan wordt met je opmerkingen Koi is het handig om duidelijk te zeggen wie er wat mee moet doen, volgens jou. En dat dan op de juiste manier.
Ik vind het topic van het Turkse met haar Nederlandse vriend wel een enorm dieptepunt. Triest dat ze zich zo ontzettend moet verantwoorden volgens sommigen.
zondag 24 juni 2018 om 17:34
Nee, dat zijn er wel meer die niet weten waarover het gaat hier.
Ik zag al dat de minderjarigen al verwijderd zijn omdat ze hier niet mogen komen.
Er is ook een forum voor meisjes van die leeftijd en daar zitten moderators op.
Die doen dat wat past bij die leeftijdscategorie.
Is misschien ook iets voor degenen die zeer begaan zijn met mensen van die leeftijd.
Staan heel interessante topics op. Dochter is getouwd met man die goede vrienden is geworden met haar vader.
Ja, welke vader droomt nu niet van zo'n ideale schoonzoon? Ze zijn even oud.
O ja, Koot en de Bie waren in de vorige eeuw twee komieken.
In de tegenwoordige tijd wordt hun humor nog steeds niet begrepen.
Satire heet dat.
Tegenwoordig is Koot&Bie vervangen door types zoals Barbie.
Overeenkomst is dat ze allebei gebruikt maakten van nep om te transformeren.
Tijden zijn veranderd. Ik heb het even nagekeken en ze maken grappen over Wim Kok die ergens in de jaren 90 is overgestapt van de vakbond naar de politiek. Nee, hij is dood. Langere tijd premier van Nederland geweest.
PRETTIG WEEKEINDE EN VOLGENDE WEEK nog.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 24-06-2018 17:37
0.83% gewijzigd
zondag 24 juni 2018 om 18:08
Ja dat vind ik raar. Ik had het immers in het algemeen over mensen en jij maakt het persoonlijk door mij een huilie te noemen enz. Maar ik begrijp dat eendracht macht maakt.Pipistrello schreef: ↑24-06-2018 17:19Afkatten van TO's met willekeurige, al dan niet domme vragen.
Ik reageer nu op jouw rare aanvallende gedrag. Vind je het raar dat ik mijn toon aan de jouwe aanpas ja?
zondag 24 juni 2018 om 18:11
Eindelijk een zinvolle reactie. Er hoeft niks gedaan te worden met mijn opmerkingen. Ik constateer gewoon iets en dat ventileer ik hier. Want napraat.Marana-- schreef: ↑24-06-2018 17:22Het nadeel van geen namen en rugnummers noemen is dat degene die je bedoelt zich vrijwel nooit aangesproken voelt. En anderen die jij helemaal niet bedoelt, wel.
zondag 24 juni 2018 om 18:14
Lady*Voldemort schreef: ↑24-06-2018 00:41Nou OB, daar ga je. Nou moet je tot in lengte van dagen horen dat je een renegaat bent die een onschuldig zeeuws dorpje wilde brandschatten, op 23 juni 2018 om 17.48 uur![]()
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
zondag 24 juni 2018 om 18:18
En wat is dan een normale vraag?bethweeter schreef: ↑24-06-2018 16:24Zou kunnen. Maar dat trol roepen gebeurt toch vooral als het een heel achterlijk verhaal is of heel raar geschreven? Als je een normale vraag/verhaal post is die kans toch veel kleiner?
Mensen worden hier continu afgezeken, gewoon omdat het kan. En vooral door mensen die heel vol zijn van zichzelf. Bijna trots dat ze eens de eerste zijn die iets naars onder het mom van grappig roept.
Als een topic je niet aanstaat, de manier van schrijven niet of wat dan ook, laat de ander dan in zijn of haar waarde en blijf weg. Naar gedrag zegt alleen iets over jezelf en helemaal niets over de ander.
En ja, zoals bekend is dit topic vaak de basis van stemmingsmakerij. Even roepen dat iets raar is en iedereen duikt erop af. En zoals vandaag wordt het ook nog eens groter gebracht dan wat er feitelijk stond. Daar sta je dan met je vraag...
Niet alleen Sanoma maakt het forum dood, heel wat forummers zorgen er ook voor dat er steeds minder serieuze vragen en verhalen gedeeld worden.
zondag 24 juni 2018 om 18:22
GenieInABottle schreef: ↑24-06-2018 18:18En wat is dan een normale vraag?
Mensen worden hier continu afgezeken, gewoon omdat het kan. En vooral door mensen die heel vol zijn van zichzelf. Bijna trots dat ze eens de eerste zijn die iets naars onder het mom van grappig roept.
Als een topic je niet aanstaat, de manier van schrijven niet of wat dan ook, laat de ander dan in zijn of haar waarde en blijf weg. Naar gedrag zegt alleen iets over jezelf en helemaal niets over de ander.
En ja, zoals bekend is dit topic vaak de basis van stemmingsmakerij. Even roepen dat iets raar is en iedereen duikt erop af. En zoals vandaag wordt het ook nog eens groter gebracht dan wat er feitelijk stond. Daar sta je dan met je vraag...
Niet alleen Sanoma maakt het forum dood, heel wat forummers zorgen er ook voor dat er steeds minder serieuze vragen en verhalen gedeeld worden.
Hoe weet jij wat de reden achter het plaatsen van een link is? Ik plaats hier soms een link gewoon omdat ik het grappig vind, niet omdat ik hulptroepen nodig heb of wil rellen.
Hulptroepen hebben we achterkamers voor
zondag 24 juni 2018 om 18:23
Helemaal mee eens.GenieInABottle schreef: ↑24-06-2018 18:18En wat is dan een normale vraag?
zondag 24 juni 2018 om 18:27
"Onmenselijke" reacties??shifty schreef: ↑24-06-2018 17:20Pfff wat een onmenselijke reacties in dit topic
"Ze*ken"? Zoals jullie steeds over PJK blijven ze*ken? Ook als je het niet eens bent met haar, PJK schrijft wel waarom zij (of hij) schrijft wat ze schrijft.
TO is géén immigrant. Ze is gewoon geboren en getogen Nederlandse die de zin van het leven niet meer ziet omdat haar familie-van-Turkse-afkomst er op tegen is dat haar vriend Nederlander is. Logisch toch dat daar reacties op komen. We houden toch niet van discriminatie.
Als Charles en Camilla dit zouden zeggen over Megan dan was de wereld te klein.
Waarom vind men het dan wel normaal dat dit gezegd word over een Nederlander?
missie_m wijzigde dit bericht op 24-06-2018 18:29
1.49% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
zondag 24 juni 2018 om 18:28
Ja, als ze ouder worden dan gaan ze steeds meer op elkaar lijken.
Gelukkig kan iedereen weer lachen.
Ik wist helemaal niet waarover het ging hier.
Moest even aan de voorbips van Koot&Bie denken. In een van die filmpjes op youtube noemden ze Wim Kok als boosdoener.
Als typetjes dan en als zussen die samen wonen. Zodoende kwam ik op hem op.
Is tekenend voor het forum en internet in het algemeen.
Er staan reacties onder de sketch van Koot&Bie alsof het van deze tijd is.
Ik denk dat Koot en Bie ervan genieten.
Fijn dat Wim nog leeft!
Ik zal het overlijdenstopic toch beter in de gaten gaan houden.
Nee, ik ken hier niemand persoonlijk. Ik zag alleen maar dat er al een paar dagen gekke topics werden geopend.
van mij.