Napraattopic deel 99
donderdag 24 mei 2018 om 09:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 24 juni 2018 om 20:58
Nogmaals, waar gaat dit over? Ik heb naar mijn weten nog nooit eerder een probleem gehad met jou, maar jij blijkbaar wel met diegene die je denkt dat ik ben. Aangezien ik niet graag vals beschuldigd word, kun je even uitleg geven?
...
zondag 24 juni 2018 om 21:00
Nee nee, het is allemaal een complot. Star is een vervelend wijf en patatje kan haar niet loepen, dus daar moet wel poep aan de knikker zijn.doornroosje9 schreef: ↑24-06-2018 20:55Nou zeg, wat is dat hier allemaal?
O, dat loepen kan soms wel, soms niet. Volledige willekeur.
zondag 24 juni 2018 om 21:01
PB me je oude nick, dan leg ik het uit
zondag 24 juni 2018 om 21:03
Lady*Voldemort schreef: ↑24-06-2018 21:00Nee nee, het is allemaal een complot. Star is een vervelend wijf en patatje kan haar niet loepen, dus daar moet wel poep aan de knikker zijn.
Ik heb haar geblokkeerd, dan kan ze me niet loepen idd.
zondag 24 juni 2018 om 21:13
Paranoïde kun je het ook noemen, want het ging nou net niet over haar.GenieInABottle schreef: ↑24-06-2018 19:42Uhm wie zegt dat ik het niet gelezen heb?
En dat jij het persoonlijk op jezelf betrekt, doe je toch echt zelf hoor. En ja, ik vind jou het laatste jaar veel harder geworden in je schrijven, veel meer op de man, anderen meer afrekenen op hun mening en het lijkt wel alsof je je veel meer persoonlijk aantrekt vaak op basis van aannames. Jammer.
zondag 24 juni 2018 om 21:25
En gebrek aan zelfinzicht hoort daar ook bij dus.
Vriendelijk.
zondag 24 juni 2018 om 21:28
If at first you don't succeed, just give up. No need to make it weird.
Week 16 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 16 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 24 juni 2018 om 21:28
Hou mij er ff lekker buiten. Jij denkt en praat toch zeker ook voor jezelf? Ik zit niemand achterna en ik heb persoonlijk niks tegen niemand. Ik reageer op de manier van forummer hier. Dat er mensen gelijk complottheorieën op los gooien, zegt genoeg over de sfeer hier. En je mag koi zeggen hoor i.p.v. die denigrerende ondertoon van je.Lady*Voldemort schreef: ↑24-06-2018 20:46Dus als ik het goed begrijp: Solo's manier van schrijven bevalt jou niet, want te bot. En daarom voel jij je nu op aangeven van een plotsklaps aangespoelde vis gerechtigd om Solo een hele avond te beledigen en te schofferen. Over hypocriet gesproken zeg.
zondag 24 juni 2018 om 21:50
zondag 24 juni 2018 om 21:56
Koi* schreef: ↑24-06-2018 21:28Hou mij er ff lekker buiten. Jij denkt en praat toch zeker ook voor jezelf? Ik zit niemand achterna en ik heb persoonlijk niks tegen niemand. Ik reageer op de manier van forummer hier. Dat er mensen gelijk complottheorieën op los gooien, zegt genoeg over de sfeer hier. En je mag koi zeggen hoor i.p.v. die denigrerende ondertoon van je.
Los van alles vind ik dit ook min.
Such fun!1
zondag 24 juni 2018 om 21:57
vrouwjagersma schreef: ↑24-06-2018 21:54Ik ben veel te sfeergevoelig voor dit soort ongemakkelijke situaties. Ik zou haast een mop vertellen.
Kom er maar in!
Such fun!1
zondag 24 juni 2018 om 21:57
Ik ken een schuine mop.vrouwjagersma schreef: ↑24-06-2018 21:54Ik ben veel te sfeergevoelig voor dit soort ongemakkelijke situaties. Ik zou haast een mop vertellen.