Napraattopic deel 99
donderdag 24 mei 2018 om 09:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 25 juni 2018 om 21:05
Waarom zou je geen oprecht advies kunnen geven als je denkt dat een topic nep is?nienke1973 schreef: ↑25-06-2018 21:04als je advies kan bieden dan wil ik best reactie van je, maar wel serieus.
Kan uitstekend.
maandag 25 juni 2018 om 21:05
Ik heb niet echt advies maar wel vragen, dus reageer ik.nienke1973 schreef: ↑25-06-2018 21:04als je advies kan bieden dan wil ik best reactie van je, maar wel serieus.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 25 juni 2018 om 21:24
maandag 25 juni 2018 om 22:38
Aaaaw.... Daar ging me kamille thee.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
maandag 25 juni 2018 om 23:13
Ik vraag me af waarom die pop geplaatst is en iets zegt me dat jij dat misschien ook kunt doen. Maar kan me net zo goed vergissen hoor, geen idee verder.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 25 juni 2018 om 23:18
Wat kan ik ook doen? Ik snap het plaatje ook niet. Vroeg me gewoon af wat je met zon ding doet.
anoniem_371845 wijzigde dit bericht op 25-06-2018 23:19
0.31% gewijzigd