Napraattopic deel 99
donderdag 24 mei 2018 om 09:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 30 juni 2018 om 17:40
zaterdag 30 juni 2018 om 17:45
Volgens mij verwar je mij met iemand anders. Maar vertel, waarom heb jij een nieuwe nick genomen?Lucifer2018 schreef: ↑30-06-2018 17:07Waarom je elke keer weer een nieuwe nick neemt en dan zo blijft posten...![]()
zaterdag 30 juni 2018 om 18:25
Dus ik check nav deze post het profiel van Willem. De beste man zit hier al vanaf 2004. En jij gaat serieus zitten roepen dat ie trollt? Wat intens sneu van je. Heb je een appeltje te schillen met m ofzo? Bah.
Vriendelijk.
zaterdag 30 juni 2018 om 18:28
Natuurlijk trolt ie. Hij opent een topic om te provoceren, om bepaalde reacties uit te lokken.patatjedubbelmayo schreef: ↑30-06-2018 18:25Dus ik check nav deze post het profiel van Willem. De beste man zit hier al vanaf 2004. En jij gaat serieus zitten roepen dat ie trollt? Wat intens sneu van je. Heb je een appeltje te schillen met m ofzo? Bah.
Ook dat is trollen.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Trol_(internet)
Willem trolt al sinds 2004 dus.
solomio wijzigde dit bericht op 30-06-2018 18:30
8.95% gewijzigd
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 30 juni 2018 om 18:29
Maakt toch niet uit hoe lang hij hier komt. Hij is gewoon dom die willem. En misschien ook wel een domme trol. Het één sluit het ander niet uit.patatjedubbelmayo schreef: ↑30-06-2018 18:25Dus ik check nav deze post het profiel van Willem. De beste man zit hier al vanaf 2004. En jij gaat serieus zitten roepen dat ie trollt? Wat intens sneu van je. Heb je een appeltje te schillen met m ofzo? Bah.
zaterdag 30 juni 2018 om 18:31
Precies dit. Elk topic van hem is om te trollen. Ook die over bieflapjes neuken e.d. Nog nooit een normaal topic gelezen van hem.Solomio schreef: ↑30-06-2018 18:28Natuurlijk trolt ie. Hij opent een topic om te provoceren, om bepaalde reacties uit te lokken.
Ook dat is trollen.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Trol_(internet)
Willem trolt al sinds 2004 dus.
zaterdag 30 juni 2018 om 18:34
zaterdag 30 juni 2018 om 18:35
Ik denk dat heel veel mensen geen idee (meer?) hebben over wat een trol eigenlijk is. Dat zal bij de mods niet anders zijn.RikM schreef: ↑30-06-2018 18:34@patatjedubbelmayo
Je mist geloof ik mijn punt een beetje. Willem komt hier inderdaad al jaren en hij opent regelmatig lollige topics om te trollen. Ik vroeg me dus af of Willem een soort huistrol is die geaccepteerd is door het moderaille.
Rustig maar. Veel te warm om je zo druk te maken.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
zaterdag 30 juni 2018 om 18:36
Veel mensen hier denken dat trollen hetzelfde is als 'onware verhalen plaatsen'. Er zijn echter meerdere vormen van trollen, ziepatatjedubbelmayo schreef: ↑30-06-2018 18:25Dus ik check nav deze post het profiel van Willem. De beste man zit hier al vanaf 2004. En jij gaat serieus zitten roepen dat ie trollt? Wat intens sneu van je. Heb je een appeltje te schillen met m ofzo? Bah.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_(internet) .
Dat topic van Willem is dus een troltopic, want hij heeft het overduidelijk geplaatst om bepaalde emoties op te roepen. Hoe lang hij hier al schrijft doet vrij weinig terzake, een troltopic is een troltopic. Ik heb trouwens zelf ook wel eens een troltopic geplaatst, maar dan met de bedoeling vreugde en vrolijkheid op te roepen (en vooruit, ook wel een beetje om verwarring te zaaien).
zaterdag 30 juni 2018 om 18:37
En toch zit ie hier al 14 jaar met dezelfde nick dus het zal wel loslopen met m. Als ie echt alleen maar zit te zieken had ie allang een permanente ban.
Vriendelijk.
zaterdag 30 juni 2018 om 18:39
Ik val niet onder die ‘veel mensen’.Lady*Voldemort schreef: ↑30-06-2018 18:36Veel mensen hier denken dat trollen hetzelfde is als 'onware verhalen plaatsen'. Er zijn echter meerdere vormen van trollen, zie
Dat topic van Willem is dus een troltopic, want hij heeft het overduidelijk geplaatst om bepaalde emoties op te roepen. Hoe lang hij hier al schrijft doet vrij weinig terzake, een troltopic is een troltopic. Ik heb trouwens zelf ook wel eens een troltopic geplaatst, maar dan met de bedoeling vreugde en vrolijkheid op te roepen (en vooruit, ook wel een beetje om verwarring te zaaien).
Vind het gewoon sneu om dit te roepen, temeer omdat dit topic één en al provocatie is. onder het mom ‘na praten’ worden hier behoorlijk lullige dingen gezegd in de hoop bannen aan te naaien ofzo.
Vriendelijk.
zaterdag 30 juni 2018 om 18:40
Lady*Voldemort schreef: ↑30-06-2018 18:36Ik heb trouwens zelf ook wel eens een troltopic geplaatst, maar dan met de bedoeling vreugde en vrolijkheid op te roepen (en vooruit, ook wel een beetje om verwarring te zaaien).
Ja precies. Dat is zeg maar de onschuldige, Nederlandse trol. Die wordt gedoogd. De Noorse trollen, die zijn pas gemeen.
zaterdag 30 juni 2018 om 18:41
Nou, dom zou ik hem niet noemen. Offeh, wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met de rest naar zichzelf.
Such fun!1
zaterdag 30 juni 2018 om 18:48
Als ie hier al heel lang schrijft ja, onder dezelfde nick. Anders niet hoor. Ik heb hier al meerdere zeer vermakelijke troltopics verwijderd zien worden waar niets mee mis was en waar het alleen maar gezellig was, maar hee het verhaal was niet 'waar' dus hop weg ermee.
zaterdag 30 juni 2018 om 19:04
Moeilijk he, toegeven dat je niet alle definities van trol kende/begrepen had he?patatjedubbelmayo schreef: ↑30-06-2018 18:39Ik val niet onder die ‘veel mensen’.
Vind het gewoon sneu om dit te roepen, temeer omdat dit topic één en al provocatie is. onder het mom ‘na praten’ worden hier behoorlijk lullige dingen gezegd in de hoop bannen aan te naaien ofzo.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 30-06-2018 19:05
1.94% gewijzigd
zaterdag 30 juni 2018 om 19:05
He? Ik heb niet met je geknikkerd.Lucifer2018 schreef: ↑30-06-2018 19:04Moeilijk he, toegeven dat je niet alle definities van trol niet helemaal begrepen had he?
Vriendelijk.
zaterdag 30 juni 2018 om 19:06
patatjedubbelmayo schreef: ↑30-06-2018 18:39Ik val niet onder die ‘veel mensen’.
Wat een gezellig type ben je toch. Ik heb je werkelijk nog nooit zien posten zonder naar ondertoon the.
zaterdag 30 juni 2018 om 19:08
Gelukkig niet.
zaterdag 30 juni 2018 om 19:10
Och, zijn vieze topics kan ik altijd wel om lachen. Zijn topics over de onderklasse vind ik intussen een beetje redundant worden.
zaterdag 30 juni 2018 om 19:11
Onder je eigen nick?Lady*Voldemort schreef: ↑30-06-2018 18:36Veel mensen hier denken dat trollen hetzelfde is als 'onware verhalen plaatsen'. Er zijn echter meerdere vormen van trollen, zie
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 30 juni 2018 om 19:11
patatjedubbelmayo schreef: ↑30-06-2018 18:39Ik val niet onder die ‘veel mensen’.
Dat was toch helemaal niet mijn insteek joh, ik wilde gewoon even van gedachten wisselen. Als ik een ban had willen aansmeren dan had ik het topic wel gestaft.
Ik ga je even onder de negeer zetten want van jouw humeur word ik echt niet vrolijk.