Napraattopic deel 99
donderdag 24 mei 2018 om 09:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 30 juni 2018 om 19:12
Hij is wel een goed voorbeeld van iemand die me totaal niet triggert met zijn gezeur over tokkies. Ik vind het heel goedmoedig allemaal en overduidelijk nep.Lady*Voldemort schreef: ↑30-06-2018 19:10Och, zijn vieze topics kan ik altijd wel om lachen. Zijn topics over de onderklasse vind ik intussen een beetje redundant worden.
zaterdag 30 juni 2018 om 19:12
patatjedubbelmayo schreef: ↑30-06-2018 18:39Ik val niet onder die ‘veel mensen’.
Vind het gewoon sneu om dit te roepen, temeer omdat dit topic één en al provocatie is. onder het mom ‘na praten’ worden hier behoorlijk lullige dingen gezegd in de hoop bannen aan te naaien ofzo.
Ik snap niet waar je je zo druk over maakt en waar je beschuldigingen allemaal vandaan komen.
Het is toch niet zo ingewikkeld? Een trol is iemand die zich anders voordoet en bijvoorbeeld extreme uitlatingen doet of sterke onwaarheden verkondigd. Oftewel iemand die zich een fictieve provocerende persoonlijkheid aanmeet. Willem lijkt me daar een uitstekend voorbeeld van.
Je kan veel van Willem zeggen maar hem een trol noemen is niet lullig hoor. Er van uit gaan dat hij echt zo zou zijn, dat zou pas lullig zijn.
anoniem_216133 wijzigde dit bericht op 30-06-2018 19:15
3.05% gewijzigd
zaterdag 30 juni 2018 om 19:16
Oh ik dacht even een dubbelnickactie in het smulsteentopicLady*Voldemort schreef: ↑30-06-2018 19:13Ja. Een onzinnig kersttopic, over tafelschikking. Ik heb me erg vermaakt, en sommige medeschrijvers met mij. Anderen dan weer niet![]()
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 30 juni 2018 om 19:20
Vind echt helemaal niks leuks aan welk topic dan ook van hem.Lady*Voldemort schreef: ↑30-06-2018 19:10Och, zijn vieze topics kan ik altijd wel om lachen. Zijn topics over de onderklasse vind ik intussen een beetje redundant worden.
Maar dat tik ik ook wel eens in zo'n topic. Dat doe ik graag gewoon ook wel eens direct tegen hem.
Vind hij dan weer helemaal geweldig. Want daar gaat het om.
Eens.vrouwjagersma schreef: ↑30-06-2018 19:19Nou, nu dat topic weg is, wil ik hier nog wel even inbrengen dat er weldegelijk vieze koekjes bestaan.
![]()
Jij denkt dat hij echt op zijn brommertje naar het naaktstrand rijdt om stiekem in de bosjes te rukken?
zaterdag 30 juni 2018 om 19:24
Neehee, ik was gewoon LV, de TO. Tsssss. Zo komen de praatjes de wereld dus in.
zaterdag 30 juni 2018 om 19:25
vrouwjagersma schreef: ↑30-06-2018 19:19Nou, nu dat topic weg is, wil ik hier nog wel even inbrengen dat er weldegelijk vieze koekjes bestaan.
![]()
O ja die zijn echt vies.
zaterdag 30 juni 2018 om 19:27
overig/help-kerstprobleem/list_messages/215917/3Lady*Voldemort schreef: ↑30-06-2018 19:13Ja. Een onzinnig kersttopic, over tafelschikking. Ik heb me erg vermaakt, en sommige medeschrijvers met mij. Anderen dan weer niet![]()
zaterdag 30 juni 2018 om 19:27
Lady*Voldemort schreef: ↑30-06-2018 19:24Neehee, ik was gewoon LV, de TO. Tsssss. Zo komen de praatjes de wereld dus in.
Ja, was zeer onduidelijk.
zaterdag 30 juni 2018 om 19:28
Ik lust (bijna) alle koekjes. Ook deze.vrouwjagersma schreef: ↑30-06-2018 19:19Nou, nu dat topic weg is, wil ik hier nog wel even inbrengen dat er weldegelijk vieze koekjes bestaan.
![]()
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 30 juni 2018 om 19:30
Lady*Voldemort schreef: ↑30-06-2018 19:28Ik hou eigenlijk helemaal niet van koekjes. Alleen mergpijpjes vind ik wel lekker, maar die durf ik na dat topic van Willem niet meer in mijn karretje te gooien![]()
zaterdag 30 juni 2018 om 19:55
Boodschappenlijstje voor mergpijpjes:Lady*Voldemort schreef: ↑30-06-2018 19:28Ik hou eigenlijk helemaal niet van koekjes. Alleen mergpijpjes vind ik wel lekker, maar die durf ik na dat topic van Willem niet meer in mijn karretje te gooien![]()
melk
kristalsuiker
poedersuiker
witte basterdsuiker
bloem
zetmeel
custard
vanillestokje
eieren
boter
frambozenjam
marsepein