Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Apopel is on a rooollllll!!!!! You go girl!
quote:Wuzzie schreef op 08 maart 2009 @ 12:59:

TP, Leuk! dat jullie dus gaan, echt leuk, genietze!

Appel, stoer dat je toch nog niet de auto instapt dan om hem te gaan halen maar zo over de foon is ook leuk.

Eerlijk gezegd ben ik zelf meer in die modus nu, hoef niet live te daten of zo. Maar ff op chat en foon 'veilig' flirten.

En spannend van Paiqer strax, whoehoe, ga je nog scheren of hoe zit dat

scheren? haha...allang gebeurd

I'm the nudest nudist!
Appel, LOL(Laughing Out Loud)

You go girl!
http://www.youtube.com/watch?v=8d27Hj8Gg9o

Lekker nummertje, om even de volumeknop wat harder te zetten, word er wel even vrolijk van..
quote:Wuzzie schreef op 08 maart 2009 @ 12:07:

MP,

Erykah,

Scorpia,

Reizen,

Mozz,

LM,

Appel,

PV,

Nieuws,

Miran.

Heul veul liefs van mij (f) Ik hoor er er niet bij
quote:Erykah schreef op 08 maart 2009 @ 12:32:

[...]

Hahahaha.....Roef en Marjan, is dat ook een optie uit alle foute duo's?

En hoe was je stapavondje...gezellig?

EnJa..het was een lange avond (en nacht), want ik was behoorlijk laat thuis. Maar het was erg gezellig. Heel gezellig zelfs.
quote:appeltje72 schreef op 08 maart 2009 @ 12:36:

Nieuws welkom!Ook namens mij!
quote:appeltje72 schreef op 08 maart 2009 @ 12:44:

[...]

Q heeft vast wel bubbels thuis

Ik ging pas om half 5 slapen....dankzij CJ (Carnavalsjongen) hahaJazeker! Zowel in de fles als in bad. Volop keuze dus.
quote:appeltje72 schreef op 08 maart 2009 @ 13:01:

[...]

scheren? haha...allang gebeurd

I'm the nudest nudist!Ah..goeie tip. Ik zal me zo ook weer even scheren. Dan ben ik ook weer the nudest nudist.
Hoe 'heel gezellig' dan Q? ...
Goeiemiddag (alweer!)

Welkom Nieuws in het singelsfabeltjesbos :-)

Ik moet nog ff wakker worden hoor, voorgevoel bleek correct te zijn...

Iemand koffie of zitten jullie al aan Q's bubbles?

Tjonge Vleer, spreek jij de 1e x bij iemand thuis af?

voor alle dipperigen onder ons: bigbig hug!
Xenia...vertel vertel!!!
Wat bedoel je Xen, met voorgevoel bleek correct te zijn?

Dat je vannacht niet alleen in bed zou liggen?...
ik krijg visite (gewoon familie hoor haha)

zie jullie later en allemaal nog een hele fijne middag en avond!
quote:tefalpannetje schreef op 08 maart 2009 @ 13:12:

Hoe 'heel gezellig' dan Q? ... Leuke mensen ontmoet en gesproken. Goeie gesprekken. Goeie sfeer ook.
Appeltje....spannend met die Paiqmeneer!!!

En ja ik heb ook zin in de zomer. Lekker naar het strand, terras, en andere leuke gezellige dingen.
Ik sta op punt om naar de sportschool te gaan....maar ik wil eerst verhaal van Xenia horen/lezen.
Haha, krijg berichtje van iemand op RP; ik ben in het bezit van een vaste auto en baan en in een restaurant hoeven we niet af te wassen....nou meiden dit is em!

TP; fijn dat je er vanmiddag even tussenuit gaat. Verder moet je maar goed luisteren naar alle adviezen hier, ze kunnen je echt wat opleveren. Geef jezelf een grote schop onder je kont! (heb ik ook gedaan om hier vrienden te maken en het werkt!)

Lieve Indi, je vriendinnetjes waren wel vroeg weg zeg, jammer. Gelukkig geniet je nu van een leuke dag!

Wuzz: wat voor sport doe jij dan?

Appel: wie is die CLJ (nr. 71789 van carnaval?) en vanavond dus eindelijk die paiq-man! spannend hoor!

Erykah: how are you today?

WM; leuk dat je gezellige avond had en voor rest sluit ik mij aan bij post van Wuzz, maar dat is geen verrassing denk ik. Je zegt nu dat je een stokje hebt gestoken voor een onzekere periode met VL, maar hij had je al gezegd dat hij niet verliefd was en een time-out wilde, dus waarom doe je nu zo heldhaftig daarover? ikke niet begrijpen...

Pop: dikke knuf meis! wat houdt dat bck to my roots weekend in? Heel lief van je vriendin iig!

Q, je had weer een topavond dus, verder laat je toch niets los, dus ik zal je geen directe vragen stellen :-)

Vleer, ondanks mijn verbazing dat je bij hem thuis was (en ons niet eens vanuit daar op de hoogte hield) klinktt het toch wel als een leuke avond. Zit er vervolg in denk je?
quote:winkelmandje schreef op 08 maart 2009 @ 12:09:

Wuzzie...het gaat zoals TP al zegt een stuk beter met mij dan toen ik VM zag. Ik voel me momenteel niet erg onzeker. De onzekerheid speelt alleen op in onzekere situaties. Dat was de situatie met VM en met VL dreigde het ook zo te worden en daar heb ik zelf een stokje voor gestoken.

Iedereen kan onzeker worden als een onzekere situatie aandient dat bedoelde ik niet. Ik dacht te hebben begrepen uit al die maanden posts dat jij iets meer onzeker bent dan gemiddelde. Maar zo te lezen heb ik het niet goed begrepen.

Het is niet zo dat gisteravond de hele avond om die meneer draaide. Ik zag hem zo'n 15/20 min voordat we weggingen. Verder alleen maar een hele leuke tijd gehad met de meiden. Lekker dansen en praten. Verder niets bijzonders.

Ik heb nergens gezegd dat je de hele avond met de meneer bezig was. Wat ik bedoelde is dat ik het apart vind dat een jonge meid die een paar dagen uit een relatie is die als donderslag bij heldere hemel niet door is gegaan, terwijl die relatie een paar dagen was begonnen nadat een hele onzekere relatie uit was gegaan meldt: dat toen ze wegging ze baalde dat ze een muts was om die leuke meneer niet te hebben durven aanspreken. Ik vind het apart dat je daarvan baalt, waarom baal je ervan? Waar ben je naar op zoek op dat moment?

Verder heb ik allemaal leuke dingen gepland staan met af en toe wat tijd voor mijzelf. Zoals afgelopen donderdagavond en vandaag weer. Ik probeer daar mijn balans in te vinden, ook weer lekker het sporten op te pakken.Leuke dingen doen of vrije tijd hebben is niet hetzelfde als voor je zelf gaan uitzoeken waarom bepaalde dingen zijn gebeurd en wat je eraan zou kunnen doen en tijd investeren in de richting dat je zou willen gaan.

Verder merk ik dat we niet dezelfde 'taal' spreken en daar is niks mee. We zijn idividuen met verschillende meningen. Het gaat mij er niet om dat je eens met me bent, alleen merk ik dat wat ik wilde zeggen niet aankomt en ik weet het ff niet anders te formuleren. Als jij blij bent met hoe je leven nu gaat/hoe je je voelt, daar heeft Wuzzie niks mee te maken.
Nix bijzonders heb ik te vertellen hoor, om half 10 belde R en die is daarna hier gekomen. Aan de wijn en aan de meloen gezeten en daarna bed ingedoken voor wat friemelenfrobelsessies :-)
quote:Xenia66 schreef op 08 maart 2009 @ 13:06:

[...]

Ik hoor er er niet bij

Hahaha lieverd, niet jaloers wezen. Deze rij was van mensen die het deze keer konden doen met een oneliner en emoticon. Bij de rest ben ik apart ingegaan, bij jou niet lang maar wel apart zinnen aan je besteed .

Alles in dit leven heeft een reden
Nouuuu Xenia...ik zat hier op puntje van mijn bank. hahahaha

Nee hoor, fijn dat je gezellige avond hebt gehad met R en dat je lekker gefriemeld hebt met elkaar.

En nu jump ik op mijn fiets naar de sportschool!

Tot later lieve meiden....en Q
@Xen: Hé, da's toevallig...ik had hetzelfde berichtje van deze gast. Ik heb al behoorlijk veel smerig serviesgoed klaar liggen om binnenkort aan hem mee te geven.

En wat gisteravond/-nacht betreft: het was gewoon erg gezellig, met leuke mensen gesproken en goeie gesprekken gevoerd. Ik lag behoorlijk laat in bed...alleen.

Niemand zit overigens aan mijn bubbels en ook niet in mijn bubbels. Best jammer, want samen badderen is wel zo gezellig.

@Nudist: Veel plezier vanavond! Ik ben al bijna afgehaakt op dat paiq, omdat er nooit iemand online is, maar ik ben blij dat jij er wellicht een leuke date aan over gaat houden.
En het is maar weer gebleken dat we echt niet bij elkaar passen. Liet ik hem een video zien van een optreden met mn ouwe koor in Adam en daarna een video van ons afscheidsfeest van vrienden voor de emigratie. Gewoon om hem even een indruk te geven van mn leven in Amsterdam en mijn huis daar.

Vooral over de laatste video kun je wel 1000 vragen bedenken, zegt hij: nou, dat heeft wel wat gekost. Ik: wat de verhuizing? Nee dat feestje voor zoveel mensen.

En meteen vragen toen mn ex in beeld kwam: wil je hem niet terug?

Typisch R en ik kan daar helemaal nix mee. Nog wel goed gesprek gehad hoor, had bewust tv uitgelaten, dus hij moest wel praten. Maar er zit gewoon niet meer inhoud in, Gelukkkig kan ie heerlijk zoenen en heeft ie lekker lichaam!
Xen, fijn dat jij er zo in kan staan, als R dat ook kan (hij zal wel moeten haha) dan kunnen jullie het nog lekker hebben samen toch?

Q - er zijn n u380 paiqers online, doe een speeddate!

Erykah, have fun op de sportschool!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven