Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
krijg zo bezoek van broer met aanhang, dus ga me snel ff aankleden!

Tot later!

X
Vleer, ik dacht ooit te hebben gelezen dat WM begin 20 is en dan denk ik aan onder de 25 en dan zou ik ong. 10 jr ouder zijn, merk je dat niet in mijn posts dan

Neuh, ik kan erg serieus zijn maar ook erg prettig gestoord. En met mijn taalgebruik kun je nevernooitniet een voorstellen van mij irl maken (weet dit uit eerdere ervaringen die geen garantie zijn voor de toekomst...)

Heerlijk anoniem forummen/schrijven.

Owh Pop,

Begrijp het iets beter dat back to your roots, superlief dat dinnetje mee wilt.

Ben zelf een paar jaar terug alleen op een all inclusive vak. geweest en het beviel prima. Heb ook met vrienden gebacked packed, geïnterrailed en kwamen geregeld mensen tegen die alleen waren en dan een paar dagen met ons optrokken. Prima! Alles kan en als het niet bevalt, ga toch weer richting huis en je bent een ervaring rijker (dan moet je wel zorgen dat je niet gelijk in Azië zit in je up dan he?!)
Veel plezier Xen

Ik ga hardlopen , daarna douchen en vanavond naar een vriend (MM) bakkie doen hij is weer terug uit Verweggistan
Ow Pop...even een knuff voor jou. Lijkt me inderdaad vreselijk om je vader te moeten missen. Ik ben gezegend beide ouders nog te hebben. Ik moet er niet aan denken....

Wat ontzettend lief dat die vriendin dat aanbood. Echte vriendschap!

Waar zat je aan te denken om naartoe te gaan in de meivakantie?
Wuzzie .. haha .. maakte een grapje heur

Pop: lekker een paar dagen weg plannen.. Heb je al een idee waar je dan heen wil ? Zon zee strand of gewoon lekker in NL op de Veluwe bv ?
Pff, woest op het aanrecht of tegen de muur. Hou even op zeg, mijn hormonen zijn al wakker genoeg geworden door de eerste lentestraaltjes...
TP, joehoe. WAT GOEDDDDHHH.

Als het goed is hoef je geen vaste danspartner te hebben zeker niet bij beginnerscursus. Dan zijn er of mannen die zelf alleen komen of worden mannen van hoger niveau gevraagd om mee te doen met beginners dames.

Echt wel gaan, zoo leuk om iig mee te maken en als je daarna niet doorgaat heb je en ff nieuwe mensen gezien en je aandacht richten op next activiteit.
WM, Concert@Sea is 26+27 juni, 26 juni; van Velzen, Racoon en Marco Borsato, 27 juni; Ilse de Lange, Golden Earring, Maria Mena ea, en Bløf als afsluiter natuurlijk!! Tis echt superleuk, met ong. 50.000 mensen die er terecht kunnen. Het is elk jaar iig uitverkocht! Je hebt camping en bungalow arrangamenten, kijk anders zelf maar even..

www.concertatsea.nl
En toch Xen, zegt mijn glazen bol dat we Xen&R niet moeten opgeven.....maar daar hebben we het ooit nog s over.

MP, ik heb geen behoefte aan de daad maar wel genegenheid/aandacht dat wel.

Dames, bij mij schijnt de zon. Ik ga me van mijn laptop in bed modus verplaatsen naar met boek op de bank, kijkend/luisterend naar de vogels op het water, met zonneschijn en na uurtje echt aan de slag binnen- en buitenshuis.

Vond het weer gezellig en tot.....

Mazull
Ow ziet er echt heel leuk uit TP!

Ik zet het gelijk op de mail naar een aantal meiden!
Oh, zie nu pas dat Pop het vroeg, dus die was voor jou Pop, maar leuk dat jij ook enthousiast bent WM!
Ik zit heerlijk met laptop aan de keukentafel met de deur open naar mijn tuin waar de vogels zingen en ik mijn schommelbankje net al heb afgesopt ...
Heerlijk hardgelopen , wat een super lekker weer zeg.

Nu ook lekker balkon deur open , fresh air in huis laten waaien.. Even broodje eten en douchen..

Wil eigenlijk even naar mijn ouders toe , ze hebben nieuwe meubelen gekregen vrijdag en ben er nog niet aan toegekomen om ze te komen bekijken.. Scheiding lijkt voorlopig van de baan, ze gaan in relatietherapie of in iedergeval iemand om mee te praten. Verstandig. Maar ik merk aan mijzelf dat ik er niet te veel mee te maken wil hebben. Mijn vader komt ook gewoon eens voor de gezelligheid , blijft hij een wijntje drinken o.d. of checkt of er nog t een en ander moet gebeuren in mijn huisje of helpt mij met financiele dingen. Moeder komt alleen langs wanneer ze komt *klagen* over mijn vader. Haar duidelijk gemaakt dat ik dat niet leuk vind, dat ik het ook gezellig vind als ze gewoon langskomt voor gezellig een bakkie koffie. Dapper van mij zelf , aangezien ik voorheen altijd het maar toeliet dat geklaag over anderen. En uiteindelijk zelf met een rotgevoel kwam te zitten en met het gevoel dat ik het moet oplossen voor haar.
Hmm mijn vreet dieet werkt , inmiddels 1,5 kg kwijt !

Volhouden dus.
Goedzo Vleer.

Lijkt me ook niet fijn om te moeten zien hoe je ouders huwelijk niet goed gaat. Maakt je vertrouwen in de liefde meteen zo wankel, denk ik.

Gister mijn broertje gezien trouwens, die was met zijn nieuwe liefde hier (ze wonen in het buitenland) om haar voor te stellen. Leuke meid en ze zijn zooooooo verliefd, is echt leuk om te zien. Ze hebben samenwoonplannen en hij wil zelfs voor haar een andere baan zoeken. Het kan dus wel

Mijn uitzicht trouwens:

Leuk uitzicht !

Leuk ook van je broer .. dat geeft de burger single moed

Het kan zeker wel dat zie ik ook genoeg om mij heen. Vind het ook super dat mijn onderbuurman in love is. Had altijd gedacht dat hij de eeuwige vrijgezel zou blijven. Maar zo in eens kwam zij voorbij.. En het is echt een hele leuke meid. Zie mijzelf wel met haar op t balkon wijntjes drinken komende zomer.
Gaat ook even fotootje maken van haar uitzicht
Leuk Vleer, wil wel eens zien hoe jij woont!

En weet je wat ik wel heb, met die liefdes? Ik denk dan, ja, leuk...maar alles kan stuk. Ik denk niet dat ik ooit nog ga denken dat liefdes blijvend zijn. Erg he.
MP das weer een grapje wat vriendin en ik vaak hebben als we een leuke vent tegen komen die al bezet is ...Alles kan Kapot en dan glimlachen we ff naar elkaar... (maar maken geen relaties stuk heur)
TP, meestal hoef je voor salsa geen danspartner mee te nemen. Ik heb het wel gedaan omdat ik dat fijn vond, en een leuke partner had gevonden. Salsa is heel erg leuk om te doen (al zeg ik het zelf)

MP, leuke keuken heb je!

Vleer, ik wil dan wel iets zonnigs, maar niet te ver weg. Wel naar het buitenland, dan voel ik me meer op vakantie. Zat zelf te denken aan zuid-Engeland, heb je ook strand!
Mijn fotos komen er aan hoor.. Kan je ff zien waar ik altijd zit te forummen .. Moet alleen ff ander tafelzeil versieren , deze is van mijn zusje en wil ze graag terug. Dacht aan een iets met turqoise ofzow

http://www.mijnalbum.nl/Album=BWGPKECK
oh je moet ff kopieren en plakken zie ik
Pop.. wil je dan niet ergens heen waar het warmer is ? Lekker aan het strand liggen en je leven de revue laten passeren ?
Zo ik ben weer uitgesport en nog even lekker de sauna in geweest. Heerlijk!! Ik ga zo bij een vriendin eten.

Pop...wat ontzettend lief van je vriendin. En Spanje, vind je dat leuk? Heb je meer kans op zon en volop strand.
ben ook weer alleen! schoonzusje en nichtje kwamen langs en daarna lang met virendin gebeld.

Pop, ik zou ook een iets warmer land uitzoeken. zon is goed voor je gemoedstoestand. Portugal?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven