Aangeschoten ontgroend
zondag 1 juli 2018 om 00:16
Ik ben laatst ontgroend op een feestje. Hij was heel erg dronken, ik een beetje.
Hij doet nu alleen alsof er niks is gebeurd.. en nou kan het zijn dat hij het zich niet meer goed herinnerd. Maar heel veel mensen hadden ons gezien dus hij weet het echt wel. Ik hoef echt niet perse een relatie met hem maar een lief berichtje met: Hey ik vond het super gezellig gister met je. Of zoiets zou ik wel graag willen. Is dit raar en moet ik het maar gewoon laten gaan??
Hij doet nu alleen alsof er niks is gebeurd.. en nou kan het zijn dat hij het zich niet meer goed herinnerd. Maar heel veel mensen hadden ons gezien dus hij weet het echt wel. Ik hoef echt niet perse een relatie met hem maar een lief berichtje met: Hey ik vond het super gezellig gister met je. Of zoiets zou ik wel graag willen. Is dit raar en moet ik het maar gewoon laten gaan??
zondag 1 juli 2018 om 00:18
Daar ben ik ook benieuwd naar
zondag 1 juli 2018 om 00:21
zondag 1 juli 2018 om 00:22
stripverhaal schreef: ↑01-07-2018 00:20Ontgroend betekend toch voor de eerste keer (tong)zoenen?
Of is dat veranderd sinds ik die leeftijd had?
Oh.. tongzoenen. Nou ja, ook gadver.
I wanna live my life with the volume full!
zondag 1 juli 2018 om 00:23
Hoe lang geleden is dat?stripverhaal schreef: ↑01-07-2018 00:20Ontgroend betekend toch voor de eerste keer (tong)zoenen?
Of is dat veranderd sinds ik die leeftijd had?
Wij noemden dat 25-30 jaar geleden al gewoon zoenen of tongen.
zondag 1 juli 2018 om 00:28
Toen ik tiener was (jaren 90), werd dat ook al wel eens zo genoemd. Niet door iedereen, maar je hoorde het wel eens.
On topic: als je nou wel graag iets met hem had gewild dan zou ik me kunnen voorstellen dat dit wel erg teleurstellend is, maar nu zou ik me er niet al te druk om maken.
On topic: als je nou wel graag iets met hem had gewild dan zou ik me kunnen voorstellen dat dit wel erg teleurstellend is, maar nu zou ik me er niet al te druk om maken.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
zondag 1 juli 2018 om 01:21
Dat je dat berichtje wil is heel logisch, voor jou was het je eerste keer en betekent het heel wat (je zult dat moment, en hem, waarschijnlijk nooit vergeten). Maar voor hem was het waarschijnlijk gewoon gezellig voor dat moment en verder helemaal niet speciaal. Voor veel jongeren is zoenen gewoon leuk voor dat moment maar betekent het verder eigenlijk niet zoveel..
zondag 1 juli 2018 om 01:28
Mijn eerste gedachte was "bij ontgroenen ben je toch altijd aangeschoten?" Maar ik ben blijkbaar te oud, want het betekent hier iets anders.
Als hij straalbezopen was zal hij zich er weinig van herinneren waarschijnlijk. Jammer, maar het is niet anders. Volgende keer met iemand tongen die niet bezopen is?
Als hij straalbezopen was zal hij zich er weinig van herinneren waarschijnlijk. Jammer, maar het is niet anders. Volgende keer met iemand tongen die niet bezopen is?
zondag 1 juli 2018 om 01:32
Tegenwoordig niet meer hoor.nachtvlinder1977 schreef: ↑01-07-2018 01:28Mijn eerste gedachte was "bij ontgroenen ben je toch altijd aangeschoten?" Maar ik ben blijkbaar te oud, want het betekent hier iets anders.
zondag 1 juli 2018 om 01:35
Nu voel ik me echt een fossiel...
zondag 1 juli 2018 om 01:39
zondag 1 juli 2018 om 02:54
Waarom word er tegenwoordig zoveel verwacht qua een berichtje of een belletje na een date, na dat je een leuke man/vrouw bent tegengekomen? Dus als je in een club ofzo bent met veel gezelligheid en een drankje en er word gezoend, dan ben je gelijk verplicht om er meer van te maken en iets van je te laten horen een lief berichtje nog wel? En gelijk is de man/jongen niet netjes, omdat hij dat niet doet? Apart! Ik weet het niet misschien wordt ik te oud.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.