Napraattopic deel 99
donderdag 24 mei 2018 om 09:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 1 juli 2018 om 09:51
Kijken ze die film dan samen tijdens het forummen?schattigmeisje schreef: ↑01-07-2018 09:50Oh, ik begrijp dat topic nog wel hoor. Het helpt om het vooral niet teveel serieus te nemen en zo af en toe op de bank te kruipen met een slechte film en leuke mensen![]()
zondag 1 juli 2018 om 09:55
Het is een blah blah blah topic.schattigmeisje schreef: ↑01-07-2018 09:50Oh, ik begrijp dat topic nog wel hoor. Het helpt om het vooral niet teveel serieus te nemen en zo af en toe op de bank te kruipen met een slechte film en leuke mensen![]()
zondag 1 juli 2018 om 10:04
Oh netzoiets als hier dus? Gezellig!
Ik ben opgehouden met begrijpen van dat topic door de tabel te lezen, volgens mij worden er geen baby’s geboren. Ik vind baby’s wel leuk maar snap weing van de baby productie daar. Lekker an laten knusselen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 1 juli 2018 om 10:12
zondag 1 juli 2018 om 10:15
Ik moest bij deze column direct aan dit topic denken.
Of eigenlijk aan het hele forum.
https://www.brainwash.nl/bijdrage/tusse ... heidenheid
Today I am taking control of my emotions. I am choosing anger.
Week 15 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 1 juli 2018 om 10:16
Solomio schreef: ↑01-07-2018 10:15Ik moest bij deze column direct aan dit topic denken.
Goede!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 1 juli 2018 om 10:17
patatjedubbelmayo schreef: ↑01-07-2018 07:38‘en nu hebben Rik en zijn / haar napraaatmatties, Willem een ban aan willen naaien’.
zondag 1 juli 2018 om 10:20
Solomio schreef: ↑01-07-2018 10:15Ik moest bij deze column direct aan dit topic denken.
Raak zeg, heel erg raak!
There is always something happening, and it's usually right now
zondag 1 juli 2018 om 10:20
Héérlijk!!Solomio schreef: ↑01-07-2018 10:15Ik moest bij deze column direct aan dit topic denken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 1 juli 2018 om 10:23
zondag 1 juli 2018 om 10:24
zondag 1 juli 2018 om 10:29
Ik wil nooit banwaardige dingen roepen.RégineFilange schreef: ↑01-07-2018 10:26Ik wil allerlei banwaardige dingen roepen in het Niet goed geld-topic.![]()
Als je er 'ik vind' bijzet mag het hè, dan is het namelijk een mening.
Today I am taking control of my emotions. I am choosing anger.
zondag 1 juli 2018 om 10:31
Nou zeg dat! Ik ben er maar weggegaan. Sympathieke TO ookRégineFilange schreef: ↑01-07-2018 10:26Ik wil allerlei banwaardige dingen roepen in het Niet goed geld-topic.![]()
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 1 juli 2018 om 10:33
Ja ik ben daar toch voorzichtig mee, ik ben eerder geband om iets wat ik zelf nog vrij mild vond wegens 'op de man', ik vind dat het niet waard geloof ik.
zondag 1 juli 2018 om 10:34
RégineFilange schreef: ↑01-07-2018 10:26Ik wil allerlei banwaardige dingen roepen in het Niet goed geld-topic.![]()
Waarom maak je in godesnaam een baby met iemand die niet eens alleen met de baby mag zijn? Zoiets? Of is dat te RB?