Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het met het kinneke van Julia??
ze zijn alleen net zo duur als in de winkel, wat ik zo kan vinden tenminste
Ebay?
he, is post nou weg?

Raar...

Na iig, ribbels moet ik gewoon niet. Vraag me niet waarom niet, de logica ontgaat mij ook volledig.

Kin van Julia heb ik vandaag voor het eerst kunnen bekijken (uur in bad gezeten dus pleister eraf gegaan). Tsja, het is een flinke snee maar kan nog niet goed zien wat eind resultaat zal zijn zo met hechting die boel bij elkaar houdt er in. Het zit wel dicht geloof ik. En ze heeft er geen last van dus dat is mooi.

Donderdag hechting eruit laten halen. Zal wel weer een feest worden
Naaaa, niet eens een oplosbare in dat fragiele kinnetje gedaan?

Rotdokter.
Mamax: Sterkte vandaag met het afscheid, ik hoop dat het een mooie dienst is. Knuf voor jou
Is de dienst vandaag? Ik dacht morgen? Na, ik ga straks terug lezen dus dan ga ik het vinden!
Mamax!
Mamax, sterkte! Ik denk aan jullie.

Suus, auw arme Juul! Wat is er precies gebeurd?

Amalia, ik heb je gemaild, heb je het gekregen?

Bam, wil jij aan Rissie vragen of ze ook meegaat? Volgens mij heb ik haar niet gemaild....
Ja Jin, je hebt mail terug. Leuk!

Bam, ik heb de grijze, die met dat zachte logo. Nou wil Laurens ze ook maar ik heb ze gepast voor hem en vond ze vrij slap. Hij loopt een beetje naar binnen. Maar Laurens wil dezelfde als mama... ha ha. En voor Berend wil ik blauwe. Zit nog te twijfelen.

Bij Omoda.nl kan je ze bestellen. Daar heb je ook nog hele gave die net even anders zijn. Ik dacht aan maat 8 voor Laurens, die zaten nog een klein beetje ruim maar kon wel. En hij moet nog de zomer door hè?

Pfff, net onder de zonnebank geweest. Ik geloof dat ik er nu te gezond uit zie, dus ga nu maar terug naar 1x per week...

yek, botox op tv, ik zie er vanaf, ha ha ha!!! Ieks, echt eng...

Reminds me: mijn pols gaat weer zeer doen, Kutterdekut. Ik wil dus echt niet meer zo;n prik en een operatie, no way. Ik ga dus nu de negeerfase in
Je lijkt op Dries nu Amalia?

Kan je niet zo'n brace om je pols doen? Zou dat niet wat helpen?
quote:Suze2 schreef op 08 maart 2009 @ 17:19:

Is de dienst vandaag? Ik dacht morgen? Na, ik ga straks terug lezen dus dan ga ik het vinden!Ik dacht dat star zei vandaag
lastig Amalia, die pols, zijn er geen medicijnen voor?

Ik zie geen allstars op die site, en gaat ook pas vanaf maat 30 zo te zien?
Wat een gezellig geklets hier. Wij zijn toch nog even naar het bos geweest vanmiddag want de zon scheen. Waren naar een hertenkampje in het bos en Mr J vond het erg leuk!
Stressed is just desserts spelled backwards
Leuk naar een hertenkamp Mal! Hier de hele dag regen. Ik ben tot de bakker gekomen en weer terug.

Proest, ik zie nu een oranje Amalia voor me. Past goed bij de nick hihi.
ha ha Dries, wat errug!!! Nee nog net niet, maar ik wil niet zo'n tanorexia persoon worden ha ha. Ben pas 5x geweest hoor maar ik vind het goed zo. Voel me wel lekker hoor, met dat spierwitte er van af. Ik kan écht wit zijn, en Laurens heeft dat ook. Zo'n bleek smoeltje.

Bam, ik ga even zoeken voor je. Ze hebben geen USA maten daar, maar gewone maten. Even kijken of het lukt te plakken.
AAargh moet aan mijn werk maar geen zin, dus zoek even de afleiding op...

Mamax had vanavond volgens mij condoleance en morgen uitvaart... Sterkte Mamax!

Amalia: klote van je pols. Tsja, als negeren helpt... Maar mijn wateren zeggen me dat je beter nog keer dok kunt bellen...

Suze: fijn dat kinnetje in ieder geval goed lijkt te helen. Wat naar dat hechtingen eruit moeten...

Bam: na wat raar dat Bammeis weer moest verhuizen. Gaat dat vaker gebeuren? Wel fijn dat nieuwe kamer beter is. Leuke foto's op Juul zijn site!

Schiphol was leuk, fijn dat alles weer veilig thuis wasd.

Oh ja voor de nietwetenden onder ons... Ik heb ook stel gokkers in de klas. Bij SOA bijvoorbeeld: sociaal onderhoud anus...
http://www.omoda.nl/shop/...-sweat-grey-red-black.htm

Vanaf maat 27

Die heb ik trouwens, wil Laurens ook.
quote:bridges6 schreef op 08 maart 2009 @ 20:03:

Oh ja voor de nietwetenden onder ons... Ik heb ook stel gokkers in de klas. Bij SOA bijvoorbeeld: sociaal onderhoud anus...

Proest

Deze vind ik ook erg gaaf! Maar helaas tot maat 26, mss voor Berend

http://www.omoda.nl/shop/...t-sunfaded-navy-white.htm

Ik keek overal behalve bij kids... lekker suf.

Die zijn ook erg leuk, maar ik wil andere geloof ik ff zoeken
quote:amalia schreef op 08 maart 2009 @ 20:09:

Deze vind ik ook erg gaaf! Maar helaas tot maat 26, mss voor Berend

http://www.omoda.nl/shop/...t-sunfaded-navy-white.htm

[afbeelding]

Die wil ik dus.... hier bij de winkel hebben ze ze vanaf 27

welke maat heeft Laurens?
hij is er wel vanaf 27 Amalia
ik vind die veterloze ook leuj

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven