zwanger geworden na IVF/ICSI- het vervolgtopic DEEL 2

05-08-2017 20:47 3015 berichten
We kennen elkaar al van het 'Zwanger worden met IVF of ICSI'- topic. Hier kletsen we verder na een positieve test!
.
De tabel was verwijderd, kan iedereen zich weer opnieuw komen melden?
.
Zwanger:
NaamUitgerekend#HartjeNIPT20w echoGeslacht
flipje229-01-212:heart: :duckie: :thumbsup: meisje
Saartjeuitgerekend?#:heart:
theepoesuitgerekend?# :heart:
Narkomeid11-06-21#:heart:
Maestro19-07-21#
Kasteelbewoneruitgerekend?#
MaeveSuitgerekend?#
Suezeleuitgerekend?#

Bevallen:
2020
windmolen (jongen), sofie87 (jongen), Puk (meisje), Stipjepipje (jongen), lux (jongen), HD84 (jongen), depster (jongen), Redcurls (meisje).

2018
deni308 , Boulu, angel, sofie87, lafemme, hosta

2017
moringa , Ylva , Hannepan86 , Baggal , anne-1985, zima ,
Nemoo, Lampje1, piene1987,
freexx, rosings , tasje , Lux, Fingers_crossed, women78, Luina, VeeBee17.

2016
someone86, itsi_us, Duufje ☆, fightster, Noortje81 , Lilly1980 , Blauwoogje1980 , zwangerwordenvanaf2014 .
anoniem_294835 wijzigde dit bericht op 18-11-2020 23:17
66.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh nee Zizo :cry: ! Het hoeft niet meteen een MK te betekenen, maar bloed zien is echt niet fijn. Wat een naar bericht, meis :hug: Ik denk aan je!! X
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
O Zizo wat wat enorm schrikken 😕. Hoop zo dat het gewoon goed zit! Bloedverlies komt indd veel voor en kan allerlei dingen betekenen maar je wil het gewoon niet zien. je bent al onzeker genoeg zo in het begin en na een traject. Hoop dat je gauw goed nieuws kan komen brengen hier. Sterkte meid en een knuffel!
Alle reacties Link kopieren
Zizo wat is dat schrikken zeg! Het kan ook zijn dat je iets hebt beschadigd bij het inbrengen omdat alles zo goed doorbloed is, zo lang het niet helder rood is en je geen krampen hebt, betekent het hopelijk niet veel! Wanneer heb je een echo? Je kan altijd even bellen. Heel veel sterkte!

Baggal zie mijn update op de vorige pagina. Baby doet het gelukkig goed, trappelt er flink op los en daar doen we het voor! Wat klinkt het huis fijn zeg, een forever home :heart: en ik vind het ook zo fijn voor je dat het beter gaat met de omgang met de dochter van je man, wie had dat kunnen denken.

Lieve duuf, wat ben je toch een ontzettend sterke vrouw. Ik hoop ook enorm mee dat jullie laatste poging eindelijk een lief, klein, gezond baby'tje mag brengen. Er wordt zoveel aan jullie gedacht. Dikke knuffel.

Dubbeltje dankjewel, super lief. Qua vangnet, we wonen 2,5 uur rijden bij familie vandaan en ik merk dat ik ze nu toch wel mis. Niet alleen voor de praktische dingen maar ook emotioneel. Veel huishoudelijke taken komen op mijn man neer en ik probeer hier en daar (aangepast) mijn ding te doen. Groente snijden kan ook aan tafel, dan maar 1,5 uur over de afwas doen met veel pauzes tussendoor. Volgende maand komt er gelukkig een vaatwasser. De buurvrouw kookt af en toe voor ons en ik denk als ik echt hulp nodig heb dat mijn vriendinnen me ook graag komen helpen maar daar ben ik ook iets te trots voor volgens mij. Mijn buik is trouwens ook echt giga! Met 18 weken was ik bij een vriendin die 34 weken zwanger was en het scheelde echt niet veel. Ben jij toevallig ook niet zo lang? Ik denk maar het kan maar 1 kant op en dat is naar voren haha.

Wauw Selin tot 38 weken doorgewerkt! Nog even en dan heb je je kleine meisje in je armen, zo fijn. Ik wens je een heel relaxed verlof en een voorspoedige bevalling toe.

Hier trouwens sinds gisteren wat minder pijn, ik denk dat de baby wat hoger is gaan liggen omdat mijn buik ook weer groter is. Daarnaast heb ik ook heel veel gerust de afgelopen dagen. Hopelijk zet dit door. Morgen lekker een (halve) dag naar mijn werk, fijn om er even uit te zijn.
Zizo, ik heb beide (doorgaande) zwangerschappen bloedverlies gehad. Even ziekenhuis bellen. Je bent nu zo’n 5 weken toch? Dan kunnen ze wel zien of er een vruchtje zit en of het bij de termijn past. Een hartje zul je nog niet zien. Ik had het vorig jaar bij 5+1 en hoewel ze me (natuurlijk) geen zekerheid konden geven, was ik opgelucht dat het er nog zat want ik had veel bloedverlies en krampen en was echt overtuigd dat het weg was.

@hier: vandaag toch nog een HCG bepaling op advies van alicante, ze willen zekerheid voor ik stop met de medicatie. Hopelijk later vandaag de uitslag.
We zijn weer thuis, ook wel fijn. Al had ik gerust nog een paar weken kunnen blijven ;-)
Alle reacties Link kopieren
Dames dankjewel, ik weet dat het nog alle kanten op kan, maar toch vrees ik het ergste. Boulu op dit moment ben ik 5 weken (+ vier dagen vanwege de cryo, maar zkh rekent de ouderdom cryo niet mee dus houdt mij op 5 weken).

Ik heb het ziekenhuis gebeld. Ze willen nu nog niks doen qua hcg prikken en zo. Ik moet gewoon afwachten (daar was ik al bang voor). Ik word gek van het afwachten, want ik vind het wachten op de eerste echo ook al zo killing..
Het bloed is helderrood en ik heb lichte buikpijn. Ik voel me ook niet zo lekker, maar misschien komt dat ook wel door de stress hiervan.
Als ik hele hevige buikpijn krijg, dan moet ik wel direct bellen met het zkh. Voor nu dus nog niks.
Inmiddels ben ik wel naar huis gegaan van mijn werk. Ik merk dat ik op dit moment in de paniekstand sta, dus werken heeft geen zin meer. Ik ga nu thuis broekloeren en netflixen.

Zot hoe gaat het nu verder met je? Zo heftig dat het weer mis is gegaan. Kun je die bloedtest snel doen?

Twin ik las jouw verhaal. Wat heftig allemaal! Dat wat jij meemaakt is zeker niet normaal. Heel veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Verdarrie Zizo :hug:
Afwachten is k*t. Denk aan je.
Alle reacties Link kopieren
@Zizo: Hoe is het nu? Nog veel bloed verloren? Snap helemaal dat je naar huis bent gegaan vanaf het werk!! Ik zou ook echt in paniek zijn en er niet meer toe in staat zijn.
Maar wel heel vervelend dat het ziekenhuis niks doet want de 18e duurt nog lang!! In mijn ziekenhuis deden ze ook niet aan bloedtesten.
Wat een onzekerheid zeg :(. Vind het echt rot voor je.

@Twin: Jeetje wat een vreselijke zwangerschap zeg. Kan me voorstellen dat je erdoor heen zit. En jammer dat je sociale netwerk zo klein is dan. Veel sterkte!!

@Rucio: Vervelend dat je zoveel last hebt, van je bekken dan denk ik?! Goed inderdaad dat je nu deels in de ziektewet zit. Maar liever anders natuurlijk. Sterkte ook!

@Dubbeltje: Ik kreeg ook een buikje hoor rond 16 weken. Al durfden de meesten toen nog niks te vragen. Niks ergs aan, het is gewoon voor jullie lieve baby :).
Fijn dat je morgen weer controle hebt!! Kan me voorstellen dat je weer op zoek bent naar bevestiging.
Centering Pregnancy ken ik wel, maar hier in deze regio doen ze dat niet. Lijkt me best leuk.

@Baggal: Wat fijn van het huis!! dat er eindelijk iets geregeld is nu ook. En snap dat een tuintje voor SA wel fijn is. Wanneer zouden jullie gaan verhuizen?
En op de foto's die ik van SA zie ben ik het helemaal met je eens: wat een blije en mooie baby, zo heerlijk genieten!!

@Selin: wooh tot 38 weken doorwerken! In Nederland is het verplicht om met 36 weken te stoppen, je mag ook kiezen om al eerder met verlof te gaan maar dan gaan er ook 2 weken af van het verlof erna.
Ik dacht dat alles best goed geregeld was in België haha.
Aan de ene kant vind ik het wel lekker om verlof te hebben straks, maar ben ook bang dat ik vooral zit te wachten tot hij eindelijk komt haha, dus in die zin was doorwerken ook niet verkeerd geweest.
Komt dichtbij nu, spannend!! Voel je je nog goed?

@Dreamer en Lily: Voor jullie ook!! Wacht jullie berichtjes af.

@MssF: Zo leuk dat we gelijk oplopen! En fijn dat het met jou ook nog goed gaat. Ik ben ook nog wel fit, probeer regelmatig te fietsen (geen lange afstanden meer) en neem ook gerust de trap. Al krijg ik dan wel sneller een harde buik soms.
Wat is jou laatste werkdag?
Zizo, ik duim zó enorm mee dat het goed blijft gaan... Wat stom dat het ziekenhuis niks wil doen. Hier mocht ik gelijk komen vorig jaar met bloedverlies. De paniekstand is volledig herkenbaar.

Vanmorgen bloedafname en vanmiddag de uitslag gekregen: <2. Inderdaad dus echt misgegaan. Vanmiddag dus de laatste medicatie gehad en nu afwachten tot het bloedverlies start.
Alle reacties Link kopieren
Ik verlies nog steeds bloed. Niet heel veel, maar het is wel duidelijk. En natuurlijk weet ik goed dat dit geen goed teken is. Ik ben erg bang. Tot overmaat van ramp kwam ik er net achter dat ik vanmiddag mijn pillen doorelkaar heb gehaald. Ik heb om vier uur een progynova genomen ipv twee utro-bollen. Hoe kan ik nu zo dom zijn?! Ik denk dat de paniek mij helemaal verward maakt. Zojuist alsnog de utro genomen, maar er zit nu dik elf uren tussen de utro vanmiddag en de utro vanochtend. Dan had ongeveer acht uren moeten zijn. En nu twijfel ik over de progynova. Die neem ik om acht uur sochtends en acht uur savonds. Nu dus om vier uur smiddags genomen. Ik overweeg om vanavond om tien uur nog een progynova te nemen en morgen weer het juiste tijdstip te doen. Hoe kan ik nou om zo'n cruciaal moment ZO STOM zijn?!!
Alle reacties Link kopieren
Zizo :hug: wat rot dit. Ik heb altijd begrepen dat Utro na een positieve test niet zoveel toegevoegde waarde heeft. Je lijf zou genoeg hormoon aan moeten maken om de zwangerschap in stand te houden. Neem het jezelf niet kwalijk :hug:
Alle reacties Link kopieren
Oh nee zizo wat naar :'(... sterkte. Ik had ook bloedverlies en bleek hematoom te zijn maar kan alle kanten op :( bah dit is verschrikkelijk... sterkte x
Alle reacties Link kopieren
Ach Zot, wat naar ook voor jou. :hug:

Selin ik herinner me jouw situatie met het bloedverlies heel goed. Ik hoop stiekem dat het iets onschuldigs is, maar ik vermoed dat dat tegen beter weten in is.

Inmiddels heb ik lichte buikpijn/kramp en verlies ik sliertjes bloed.
Alle reacties Link kopieren
Zizo: snap dat je helemaal van de kaart bent. Je had absoluut prachtige testen en dan opeens bloedverlies :hug: De progesterone / Utro verwisselen met de progynova maakt niet enorm veel uit. Sommige klinieken stoppen ook met de utro of cyclogest na een positieve test. En bovendien zit je lichaam toch vol met genoeg progesterone.

We hebben hier dames gezien, Selin, Tasje, Christel, Piene en anderen die ook bloedverlies hadden en succesvol zwanger bleven. Ik heb zoals je weet 2 keer een VMK gehad (begin de 1e keer ook met bloedverlies) en weer anderen hadden geen bloedverlies maar een missed abortion op de echo Duuf, Mssfiddler en Flip. Kortom, het zegt niet alles :there: Bloedverlies, hoe kl*te ook, wil niet zeggen: miskraam. Geen bloedverlies wil niet zeggen doorgaande zwangerschap. Voor nu is het helaas niet anders dan afwachten en mocht het echt mis gaan, dan is er niets dat je had kunnen doen om het te voorkomen. Ik geef je een dikke knuffel en denk aan je. :rose:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Boulu: we hopen in Augustus te verhuizen. Als het goed is heeft onze koper zijn hypotheek rond. In Engeland ben je alleen pas na “exchange of contracts” juridisch gebonden en de exchange is meestal 2 weken voor de overdracht. Mijn klus stopt begin Augustus en eind Juli ben ik op vakantie dus hopelijk daarna.
Muv het leggen van houten vloeren en wat smaak aanpassingen hoeft er niets te gebeuren en dat is heel fijn. Fingers crossed dat het allemaal doorgaat.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Zizo wat klote.. helemaal nu je het af moet wachten.. maak je in ieder geval niet te druk om de progynova / utro, zoals al eerder benoemd houd elk zkh soieso een ander protocol aan. Ik mocht bijvoorbeeld met alles stoppen na een positieve test. Heel veel sterkte lieverd met wachten. Hopelijk loos alarm!
All you need is faith, trust and a little bit of pixiedust.
Alle reacties Link kopieren
Lieve Zizo even een heel dikke knuffel :hug: ik snap je paniek zo ontzettend goed. En ik hoop enorm voor je dat er niets aan de hand is, maar snap helemaal dat je uitgaat van het ergste.
Voel je niet schuldig over de medicijnen. Ik denk dat die paar uurtjes niet zoveel verschil maken.

Zot duidelijkheid... en hoewel je het vermoede is het toch wel heel klote als het bevestigd wordt. Sterkte.

Baggal wat fijn dat het huis in principe rond is!
Alle reacties Link kopieren
Even een dikke knuffel voor zizo. Ik duim voor je en denk aan je.

Ook zot heeft er wel een nodig toch?

En was het nou rucio of boulu met de bekkenklachten (sorry warhoofd en ineens veel te lezen hier) want dat klinkt ook allesbehalve leuk hoor!

Bedankt voor jullie lieve steunende woorden. Dat helpt. Ik denk dat hyperemesis gravidarum net zoiets is als een icsi/ivf traject. Je begrijpt het pas echt als je het meemaakt. Er appte gister een vriendin hoe het ging: ik zei dat ik elke dag nog begon met spugen, ondanks de medicatie, en dat ik echt mijn energie moet doseren etc. Ze was oprecht verbaas dat ik nog zo veel last had. Mensen dachten dat ik na 5 dsgen infuus met 16 weken wel opgelapt was maar helaas blijkt de hg wat hardnekkig. Ben ook heel bang dat het in het 3de trimester erger wordt.

Voor nu probeer ik op het positieve te focussen al blijft dat voor mij (iets zwaarder op de hand) soms lastig. Iemand nog tips?....

@duufje ook heel veel sterkte!!!!
Alle reacties Link kopieren
Zot: had gister over jouw post heen gelezen. Zo naar wanneer je dan daadwerkelijk de bevestiging krijgt dat het mis is :hug: Uit eigen ervaring weet ik ook dat je extra baalt vanwege de reis en de kosten die gemoeid gaan met een poging. Doet gewoon extra pijn.

Zizo: denk aan je. Hoop dat je vannacht ondanks alles een beetje hebt kunnen slapen. Denk aan je.

Hier heb ik een appeltje te schillen met de nursery. SA was ‘s morgens verkouden en gaf over, dus mijn man had haar weggebracht omdat het beter leek te gaan en was vervolgens van huis gaan werken (zodat hij haar kon ophalen indien nodig). Uiteindelijk heb ik haar opgehaald en bleek dat ze haar over de hele dag maar 1 flesje melk hebben gegeven. 8-. Ze was totaal ontredderd, heb haar thuis meteen aangelegd bij mij en daarna nog afgekolfde melk gegeven. Ben er echt een beetje verdrietig over. Het is verdorie 28 graden en melk is nog steeds super belangrijk. Vannacht heeft ze alleen maar lopen spoken... :@@:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Zot, wat ontzettend rot dat het nu definitief mis is. Ik vind het altijd extra zuur na een ivf/icsi traject en dan heb ik het bij jullie nog niet eens over de hele reis en alle extra kosten. :hug: ik had het zo voor jullie gehoopt.

Zizo, ik had een heel goed gevoel bij jouw zwangerschap. Maar dit is echt zenuwslopend. Het kan echter nog alle kanten op dus er is nog een beetje hoop. Maar ik snap ook dat je het niet positief inziet :hug:

Twin, ik weet niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen om dit een positieve draai te geven. Ik hoop heel hard dat het 3e trimester beter gaat en je nog een beetje mens kunt zijn tijdens je zwangerschap en misschien nog iets kunt genieten van het kindje in je buik.

Jeetje Baggal, dat is wel een tactiek zeg om SA niet over te laten geven. Ga je met ze in gesprek?
Dat van jullie huis is ook spannend zeg! Dat je dan pas 2 weken vantevoren definitief weet of het doorgaat. Ik hoop dat er nu geen beren meer op de weg zijn en het gewoon doorgaat. Er hoeft dan gelukkig niet veel gedaan te worden, dat is wel fijn. Ik ben er op het moment even helemaal klaar mee (het zullen de hormonen zijn), ons huis is vrij oud en we moeten op de lange termijn veel doen maar ik ben er nu even klaar mee en wil dat de dingen die we dit jaar zouden doen nu afgemaakt worden! En dan gaat er op het moment ook nog vanalles kapot :@ Dus man heeft het even zwaar met mij geloof ik, maar hij kabbelt rustig verder en doet trouw de dingen die ik hem vraag :flirting:

Boulu, ik vind het ook superleuk dat we gelijk op gaan. Fijn dat het bij jullie ook goed gaat en dat je nog steeds fit bent. Ik fiets ook nog vrij veel (op een hele oude fiets zonder versnellingen) en heb ook nog genoeg energie. Harde buiken heb ik niet echt, maar als ik er eentje heb dan moet ik echt plat. Mijn officiele laatste werkdag is 19 juli, maar ik kijk nog even in de laatste week of ik nog wat dagen bijsmokkel. Heb dan in ieder geval niets meer gepland. Wanneer is jouw laatste werkdag?
Alle reacties Link kopieren
korte vraag over hoge buikpijn


Ik had gister controle in ziekenhuis maar dit was slechts bij een verpleegkundige (geen idee waarom ik de verloskundige niet te zien kreeg).
Ik gaf aan dat ik sinds een paar dagen hoge buikpijn heb, zelfs zo erg dat ik er niet van kan slapen. Harde buiken heb ik al sinds 16 weken dus voel het verschil.
Zij gaf aan: je geeft veel over, zal wel je maag of je buikspieren zijn maar vannacht weer nauwelijkes geslapen door de pijn en zat er vanochtend even helemaal doorheen (met janken en al)

Iemand een idee? tips of advies
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Ik kom eindelijk voorzichtig overwaaien uit het IVF topic....
Herken een aantal van jullie maar voor degene die mij nog niet "kennen"

Ik ben 37 - vriend 44 - met de meeste gigantische mazzel in IVF/ICSI nº1 zwanger geraakt na 3 jaar zelf geen success. Inmiddels 9 weken, 6 dagen. Vorige week echo gehad en er klopt een hartje! Heel blij, heel zenuwachtig of het goed blijft gaan, en alle andere gebruikelijke gevoelens. Het gaat best goed, af en toe gigantisch moe, hier en daar wat misselijk maar goed te doen zolang ik maar blijf eten en alleen ontzettende pijnlijke borsten en loop sinds vandaag in sport bh want mijn normale passen niet meer!

Ik ga binnenkort even bijlezen met alle hier.

Zot - wat vreselijk dat het mis is gegaan :(( sterkte en dikke knuffel.

Zizo - wat een spanning voor jou - ik hoop zo erg dat het allemaal ok is en inderdaad wat erg dat je niet terecht kan. Wat een stress. Ook jij sterkte en knuffel.

Twin - jij veel sterkte, heb je even snel terug gelezen en wat een hel zeg - ik kan je helaas niet helpen met je vraag over buikpijn. Ik hoop dat je snel een antwoord én minder pijn hebt!!
Twin, ik heb geen idee wat je buikpijn kan veroorzaken. Als je je zorgen maakt, zou ik wel gewoon aangeven dat je met de verloskundige wil overleggen.
Je zwangerschap is gewoon rot. Een goede vriendin van me heeft 2 hg-zwangerschappen gehad en ik weet hoe ontwrichtend het is in je leven. Bij haar was het beide keren tot een dag na de bevalling. Volgens mij werd het wel iets beter in het derde trimester, ik hoop het zo voor je.

Lieve berichtjes van jullie allemaal :redrose:

Zizo, ik duim nog steeds enorm met je mee dat het goed blijft gaan
Alle reacties Link kopieren
Mssfiddler: Ik ga zeker aangeven dat ik hier niet blij mee ben. Voel me gewoon een beetje genept. SA heeft de hele nacht gespookt en Ik was er vanmorgen verdrietig van (en zelf erg moe want verkouden). SA gaat maar 2 dagen p/w naar de opvang, vooral omdat ik graag wil dat ze vanaf jongs af aan met andere kinderen leert spelen, maar Ik moet er wel op kunnen vertrouwen dat ze veilig is. En een flesje melk van 150 ml tussen 07:45 en 17:30 is belachelijk. Mijn man heeft vandaag vrij genomen om bij haar te kunnen zijn.

Zizo: Ik heb veel aan je gedacht vandaag. Vind het voor dames die al niet/moeilijk spontaan zwanger worden extra verdrietig dat het (mogelijk) mis gaat. Dit geldt ook voor jou Zot - en dan heb jij nog de Spaanse complicatie erbij.

Lilly; Hoe bevalt je verlof?

Twin: Een HG zwangerschap lijkt mij echt heel naar. En dat je niet van je zwangerschap kan genieten heeft weinig te maken met de blijdschap over het feit dat het gelukt is. Knuffel jouw kant op!

Syrah: welkom!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Twin wat zit jij in een vreselijke rotsituatie. Ik hoop echt dat je de verloskundige belt, je zorgen uit en dat zij zelf nog een controle bij je wil doen. Sterkte!

Syrah wat fijn om je hier te zien! Ik ken je inderdaad van het andere topic. Mooi dat je een kloppend hartje hebt gehoord!

Baggal onbegrijpelijk hoe dat is gegaan in de kinderopvang. Het kan toch niet waar zijn om een kindje maar niet te voeden zodat ze niet overgeeft?! Ga je het gesprek hierover aan met de opvang? Ik vind dit echt niet kunnen.

Ik merk dat het mij goed doet om mijn angsten en ellende qua bloedverlies met jullie te delen. De zwangerschap is nog geheim voor onze familie en vrienden. Juist om niet te veel bemoeienis te hebben in dit beginstadium, maar ik merk ook dat de zorgen me nu zwaar vallen. Jullie steun doet me goed!

Gelukkig heb ik sinds het middaguur geen bloedverlies meer. Het was vanochtend al erg weinig, alleen met afvegen. Vanmiddag heb ik veel last van gerommel in mijn buik en lichte buikpijn gehad. Op dit moment lig ik op de bank en voel ik niets. Tegelijkertijd bekruipt mij de angst: ben ik nog zwanger? Heb ik het vruchtje nog? En zo ja, leeft het vruchtje nog?
Allemaal vragen waar ik nu geen antwoord op kan krijgen. Ik denk dat het belangrijk is dat ik de komende dagen niet weer bloedverlies krijg. Volgens mijn eigen berekening ben ik vijf weken en vijf dagen (volgens het ziekenhuis, die rekenen alleen vanaf de tp-datum en niet de cryo-leeftijd, ben ik 5 weken en 1 dag). Ik hoop dus dat ik evt eind volgende week al een check in het ziekenhuis mag. Bij 6 weken en 5 dagen zou volgens mij een hartje zichtbaar moeten zijn.
Ik twijfel ook heel erg of ik nog een zwangerschapstest moet doen. Mocht het nu mis zijn, dan geeft de test waarschijnlijk nog een hoog hcg aan en is hij ten onrechte positief. Anderzijds weet ik ook niet of ik het al kan handelen als de test toch lichter is geworden. Dan voelt op dit moment struisvogelen beter, al vraag ik me ook af waarom ik mezelf voor de gek wil houden.
Kortom, de zorgen zijn nog niet voorbij. Over 13 dagen echo...
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of ze het bewust gedaan hebben ivb spugen (dat stond er niet bij) maar omdat ze ‘s morgens al had overgegeven, had ze dus tot 17:30 maar een flesje op. Ik geef de nursery bewust geen moeder melk mee, maar er is altijd voldoende KV voor haar. Verder hadden ze haar de snacks en pasta gegeven volgens haar boekje. Haar luier was ook gewoon droog. Tja...

Lieve Zizo: de onzekerheid is zo rot. Denk je na de wachtweken alles gehad te hebben, ben je eindelijk zwanger en dan dit... Het is overigens ook heel goed mogelijk dat je iets geraakt hebt met het inbrengen van de utro. Gebruik je de inbrenghuls? Ik ga keihard duimen dat je een prachtige echo hebt over 13 dagen en tot die tijd is het “overleven” - hoop het zo!! :heart:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven