Relatie beëindigen

06-07-2018 07:08 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik zou graag advies of ervaringen van anderen willen horen. Ik heb een relatie die niet lekker gaat. De liefde is er, van beide kanten, maar het werkt niet. Veel ruzie, verwijten enzo. Ik ben doodmoe en wil niet meer verder. Nu weet ik dat als hij mij niet meer in zijn leven heeft het voor hem geen zin meer heeft. Dan wil hij uit het leven stappen.. het idee maakt me kapot, hoe moet ik hiermee omgaan? Heeft iemand zoiets meegemaakt?
retrostar schreef:
06-07-2018 08:56
Ik vind overigens dat iemand vrij moet zijn om te stoppen met leven als hij daarvoor kiest, wat dan ook de aanleiding is.
Hij wil niet dood. Hij wil dat TO doet wat hij zegt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Hoe lang zijn jullie samen? Hoe leefde hij dan voor zijn relatie met jou?
Mooie zin, 'je hoeft jezelf niet in brand te steken om de ander warm te houden'.
Eng dat iemand dat van je verlangt.

Gelukkig woon je nog niet samen. Verdrietig dat dit zijn manier lijkt.
viva-amber schreef:
06-07-2018 09:04
Hij wil niet dood. Hij wil dat TO doet wat hij zegt.
Ach dat weet je niet. Misschien een tiran, misschien een verwarde romanticus, maar een gegeven is dat ieder moet blijven dealen met het feit dat je in het echte leven maar zelden krijgt wat je had gewild.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
De dag dat iemand zegt dat hij zichzelf van kant maakt als ik op zou stappen is ook direct de dag dat hij me voor de laatste keer ziet.

Wat een gekkigheid zeg. Run, To!
Het is een volwassen man die zelf verantwoordelijk is voor zijn geluk.....
Benauwend zo iemand die geen eigen leven heeft.......en jou verantwoordelijk houdt voor zijn geluk.
Hele gemene uitspraak......die hij doet.......het is NIET jou verantwoording.
Echt niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven