Ergerlijke facebookberichten deel 5

donderdag 5 juli 2018 om 12:59
Muntjeinmijnbroekzak schreef: ↑05-07-2018 11:22Dit ben ik , punt,
En dan een extra spatie en een komma ipv een punt. Goed punt!

donderdag 5 juli 2018 om 17:20
Oh ja, die heeft mijn ex al een paar keer geplaatst. En laatst weer gedeeld als herinnering.Manonna schreef: ↑04-07-2018 22:13Deze kwam ineens na jaren weggeweest te zijn weer voorbij.
Hier ga ik....
Aangezien het leven niet alleen uit foto’s bestaat, ga ik een "reünie van vrienden" beginnen. Het idee is om te zien wie een bericht leest zonder foto. Als niemand mijn post leest, zal dit een zeer kort experiment zijn. Maar als je dit bericht leest, maak dan een opmerking met één woord over hoe we elkaar hebben ontmoet. Daarna, kopieer je dit bericht op je eigen tijdlijn en ik zal dan ook een woord achterlaten. Alsjeblieft, laat geen woord achter om nadien niet de moeite te doen om de tekst te kopiëren. Het geeft veel plezier en herinneringen!
Dusss....
Dan weet ik meteen weer waarom ik er indertijd vanaf wilde...
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
donderdag 5 juli 2018 om 21:27
Niks mis met een beetje reclame voor je eigen bedrijfje op, maar als je niet fatsoenlijk Nederlands kunt schrijven, laat dat dan alsjeblieft achterwege....voor je dit soort tenenkrommende posts doet....
http://i63.tinypic.com/v5zjsz.jpg

De Heer liep op water, niet op benzine.
donderdag 5 juli 2018 om 22:20
Ik kan het plaat je niet kopiëren maar het is om gek van te worden. Al die teksten over ik ben ik en wie dat niet kan accepteren gaat maar weg. Ik ben eerlijk en zeg wat ik vind en echte vrienden weten dat. Je doet het er maar mee. En ga zo maar door.......... Allemaal hele stoere teksten maar ik heb vaak het idee dat dit mensen zijn die zoveel behoefte aan aandacht hebben dat ze met iedereen meelullen om maar geen like te missen.

donderdag 5 juli 2018 om 22:37

donderdag 5 juli 2018 om 23:29
Erg slecht idd...Jessie28 schreef: ↑05-07-2018 21:27Niks mis met een beetje reclame voor je eigen bedrijfje op, maar als je niet fatsoenlijk Nederlands kunt schrijven, laat dat dan alsjeblieft achterwege....voor je dit soort tenenkrommende posts doet....![]()

donderdag 5 juli 2018 om 23:29
Zou ik als ik steeds onrust voel, de tijd voor mezelf mogen nemen?
Vandaag voel ik heel sterk dat ik lief voor mezelf mag zijn, om de tijd voor mezelf te nemen, door te kijken en te luisteren naar mijn lichaam wat ik nodig heb.
Dat is iig nu zeker wat ik voel!
Ik heb de neiging om "NEE DAT MAG NIET" er onder te schrijven
Vandaag voel ik heel sterk dat ik lief voor mezelf mag zijn, om de tijd voor mezelf te nemen, door te kijken en te luisteren naar mijn lichaam wat ik nodig heb.
donderdag 5 juli 2018 om 23:56
Ik zeg doen !AbsolutelyFabulous schreef: ↑05-07-2018 23:29Zou ik als ik steeds onrust voel, de tijd voor mezelf mogen nemen?
Dus.

vrijdag 6 juli 2018 om 02:59
Oei. Dat is wel echt tenenkrommend idd.Jessie28 schreef: ↑05-07-2018 21:27Niks mis met een beetje reclame voor je eigen bedrijfje op, maar als je niet fatsoenlijk Nederlands kunt schrijven, laat dat dan alsjeblieft achterwege....voor je dit soort tenenkrommende posts doet....![]()

vrijdag 6 juli 2018 om 09:44
Jessie28 schreef: ↑05-07-2018 21:27Niks mis met een beetje reclame voor je eigen bedrijfje op, maar als je niet fatsoenlijk Nederlands kunt schrijven, laat dat dan alsjeblieft achterwege....voor je dit soort tenenkrommende posts doet....![]()

vrijdag 6 juli 2018 om 09:55
ik doe dat ook,Chickeletta schreef: ↑21-06-2018 22:30Vast al een keer genoemd maar ik erger me groen en geel aan mensen die bijvoorbeeld een overleden familielid eren op Facebook.
Zo van: ‘goh pap vorig jaar was je nog bij ons we hebben vandaag dit en dat gedaan, dat zou je zo leuk hebben gevonden. We missen je zo!’
Ehm, ‘pap’ leest dit niet meer. En wat wil je hier mee bereiken? Mensen die dan zeggen ach wat erg, sterkte blabla..? Pfff
Aandachttrekkers.
dat plaatsen,
op dagen die er voor mij toe doen, niet voor aandacht of wat dan ook want het maakt mij niet uit of iemand het leest
het is gewoon voor mezelf om het van mij af te schrijven, wat helpt vanwege de rouw
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
vrijdag 6 juli 2018 om 09:57
ik heb ook zo iemand in mijn lijstnlies schreef: ↑25-04-2018 16:23Een nicht van me reageert nogal eens op berichten over makkelijk afvallen,Reageer met een hartje en je krijgt meer uitleg. Daarop heb ik gereageerd (niet op nicht, maar algemeen) wat zou de wereld toch vol slanke mensen zijn als het echt werkte, of iets van die strekking. Geen reactie gekregen, en ik kan mijn eigen reactie niet terugvinden dus ze zullen me wel buitengegooid hebben
wil je afvallen reageer met hartje, en komt elk week met een succes verhaal
zucht
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
zaterdag 7 juli 2018 om 11:34
zondag 8 juli 2018 om 10:30
Ik had er ook weer 1 op mijn tijdlijn deze week.
Ik tel de dagen, uren, minuten, seconden, bijna!
Mensen die er van weten die reageren allemaal van jaa spannend etc
En dan zijn er mensen die er niks van weten en die vragen; heb ik wat gemist.
en dan komt de reactie: sommige dingen deel ik liever niet op facebook.
Zeg dan helemaal niks. Ik vind dat echt zo bloedirritant. Ook omdat ik niet weet waar het over gaat, dat ook.
Maar ik heb geen zin om het te vragen.
Zeg dan helemaal niks. Ik vind dat echt zo bloedirritant. Ook omdat ik niet weet waar het over gaat, dat ook.

Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 8 juli 2018 om 11:03
Maar waarom doe je dat dan niet in je dagboek of zo?
I may not be Meryl Streep, but I am not untalented.
zondag 8 juli 2018 om 11:13
Oh dat vind ik ook ergerlijk ja! Of ze reageren met: ik stuur je een PB. AandachtstrekkersMaleficent schreef: ↑08-07-2018 10:30Ik had er ook weer 1 op mijn tijdlijn deze week.
Zeg dan helemaal niks. Ik vind dat echt zo bloedirritant. Ook omdat ik niet weet waar het over gaat, dat ook.Maar ik heb geen zin om het te vragen.

Ook een Pluviofiel

zondag 8 juli 2018 om 12:01
Wat een bizarre vraag. Ik wordt hier echt boos van. FB is voor jou alleen de leuke dingen? Vooral niet laten zien dat je iemand mist?

zondag 8 juli 2018 om 12:02
Oh echt f**king irritantMaleficent schreef: ↑08-07-2018 10:30Ik had er ook weer 1 op mijn tijdlijn deze week.
Zeg dan helemaal niks. Ik vind dat echt zo bloedirritant. Ook omdat ik niet weet waar het over gaat, dat ook.Maar ik heb geen zin om het te vragen.
zondag 8 juli 2018 om 12:17
ik ben lid van een weggeefgroep op FB, en daar is een week of wat geleden een nieuwe beheerder gekomen. Een paar berichten dat iedereen zich aan de regels moet houden (geen geld vragen) die steeds agressiever van toon werden. Daarna meldde ze dat geen beheerder was geworden om er elke dag 20 foute berichten van af te gooien en gisteren heeft ze de naam veranderd in : "Deze groep gaat sluiten".

alim wijzigde dit bericht op 08-07-2018 19:04
0.12% gewijzigd