Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....

I can explain it to you, but I can't understand it for you
Lotte35 schreef:
27-06-2018 19:40
Ja, heerlijk herkenbaar! :D

Wat ook zo leuk is: dingen voorspellen.
Op zaterdag bijvoorbeeld: 'Tante xxx gaat vandaag vást weer een boerenomelet bakken voor bij de lunch'.
En ja hoor, daar verschijnt om 12:23 de foto van het gasfornuis met daarop de welbekende koekenpan + omelet.

Dat zou ik toch voor geen goud willen missen? :thumbsup:
Fantastisch toch! Alleen al om die reden blijf ik. Ook dat je zo lekker op de bank kan roddelen . Nou schat, zag je die foto, waar heeft Mieppie die broek nou weer vandaan gehaald/is ze nou nog niet begonnen met die klus/waarom gaan ze naar zo'n suf hotel/is het nou weer uit?

Heerlijk.
"Ik zal de persoon niet noemen omdat het privé is, maar ik weet dat als ze het ziet, ze weet dat het voor haar is. Toen we de resultaten van haar biopsie gingen halen, was ik bij haar. Toen ze in de auto stapte, dacht ik dat ze negatief was, voor de rust en rust die ze had... ik vraag het haar en ze zegt dat het positief is. Ik kon het niet geloven. Ik begon te huilen en zei: huil niet (met vrede).
Dat je dapper bent, mijn vriendin, mijn favoriete krijger, ik hou van je!
Definitief, in de moeilijkste momenten weten we wie de echte vrienden zijn of mensen die je echt waarderen 😊 dat is het, helaas de meeste vriendschappen geven je op en sturen je alleen maar goede wensen, maar van ver...
Ik heb besloten dit bericht te publiceren ter ondersteuning van een heel speciaal persoon voor mij die hard en goede energie vecht. Ze leerde ons elke dag te leven als de mooiste dag. Nu kijk ik naar degenen die de tijd hebben om deze post te lezen tot het einde. Hier is een kleine test, gewoon om te zien wie leest en deelt zonder te lezen!
Als u alles hebt gelezen, selecteert u "vind ik leuk" zodat ik een dank op uw profiel kan zetten. Kanker is zeer invasief en destructief voor ons lichaam, zelfs na het beëindigen van de behandeling, je lichaam blijft vechten met zichzelf door te proberen alle schade veroorzaakt door straling en chemotherapie. Het is een heel lang proces.
Alsjeblieft, ter ere van iemand die dood is of vecht tegen kanker, of zelfs kanker heeft gehad maar genezen is; kopie en lijm.
Iedereen zegt: "als je iets nodig hebt, aarzel dan niet, ik zal er voor je zijn" dus ik ga wedden, ik denk dat minder dan de helft van mijn vrienden dit op hun muur zetten. Gewoon kopiëren (niet delen)
Ik wil weten met wie ik kan tellen dus geschreven "gedaan" in de reactiesnelheid
"

Rechtstreeks uit een vertaalmachine en zo een verhaal alsof je zelf persoonlijk hebt meegemaakt. Zitten er te reageren wat heftig sterkte met je vriendin en zij overal op dank je :proud: :facepalm:
Maechtje schreef:
30-06-2018 15:17
Ik negeer het gewoon, maar dat komt ook omdat het meestal vage kennissen of oudtantes zijn die zoiets neerzetten.
Misschien wel het verstandigst inderdaad.
Ik blijf zoiets ook maar negeren, maar ik merk dat ik echt op mijn handen moet gaan zitten. ;-)
made@kate schreef:
30-06-2018 17:40
Fantastisch toch! Alleen al om die reden blijf ik. Ook dat je zo lekker op de bank kan roddelen . Nou schat, zag je die foto, waar heeft Mieppie die broek nou weer vandaan gehaald/is ze nou nog niet begonnen met die klus/waarom gaan ze naar zo'n suf hotel/is het nou weer uit?

Heerlijk.

:D

Op dit moment probeer ik in te schatten hoeveel foto's van barbecues met verkoold vlees ik vandaag weer te zien ga krijgen :sun:
Butterscotch schreef:
30-06-2018 22:56
"Ik zal de persoon niet noemen omdat het privé is .....
Ik wil weten met wie ik kan tellen dus geschreven "gedaan" in de reactiesnelheid
"

Rechtstreeks uit een vertaalmachine en zo een verhaal alsof je zelf persoonlijk hebt meegemaakt. Zitten er te reageren wat heftig sterkte met je vriendin en zij overal op dank je :proud: :facepalm:
O die kom ik heel vaak nu ineens tegen als het gaat om geestelijk leed (depressies enzo)
Ook superslecht vertaald :facepalm:

Ik vraag me echt af wat voor doel je hiermee wil bereiken als je het deelt.
Zo van; kijk eens hoe goed persoon in ben.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik moest vandaag wel heel erg lachen om iemand in mijn tijdlijn.
Er was een plaatje waar mensen op konden reageren. Maar er stond echt een kneiter van een spelfout in. Het was iets als: 'Jij betekend veel voor mij, vertel hieronder waarom'

En iedereen nam dat over: Tante Mien, jij betekend veel voor me want je staat altijd voor me klaar, blablabla

Mijn kennis: Mijn leraar op mijn middelbare school die me geleerd heeft dat het 'jij betekenT' is.

:rofl:
Maleficent schreef:
01-07-2018 11:10
Ik moest vandaag wel heel erg lachen om iemand in mijn tijdlijn.
Er was een plaatje waar mensen op konden reageren. Maar er stond echt een kneiter van een spelfout in. Het was iets als: 'Jij betekend veel voor mij, vertel hieronder waarom'

En iedereen nam dat over: Tante Mien, jij betekend veel voor me want je staat altijd voor me klaar, blablabla

Mijn kennis: Mijn leraar op mijn middelbare school die me geleerd heeft dat het 'jij betekenT' is.

:rofl:

Hahaha.
Lotte35 schreef:
01-07-2018 10:53
:D

Op dit moment probeer ik in te schatten hoeveel foto's van barbecues met verkoold vlees ik vandaag weer te zien ga krijgen :sun:
En?

De verkiezing van de meest narcistische selfie, het minst lekkere bord met eten, de burgerlijkste incheck, het raarste huisdier of de domste post van de dag is ook leuk :-).
Dat iemand 128 foto's plaats van een tripje naar Ibiza met een aantal vriendinnen (gemiddelde leeftijd 45 jaar). Ik kijk ze niet eens haha wat een self exposure! Echt heel bijzonder hoor! Half Nederland gaat erheen schat!
2018anoniem schreef:
01-07-2018 22:36
Dat iemand 128 foto's plaats van een tripje naar Ibiza met een aantal vriendinnen (gemiddelde leeftijd 45 jaar). Ik kijk ze niet eens haha wat een self exposure! Echt heel bijzonder hoor! Half Nederland gaat erheen schat!
dat is weer het voordeel op de dia-avondjes van vroeger. niemand merkt dat je ze niet bekijkt. Hier trouwens pas ook een : o nu ben ik vergeten deze foto te plaatsen (er stonden er al 20 of zo) Joh niemand mist die ene foto
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
made@kate schreef:
01-07-2018 21:19
En?

Ik moet bekennen dat ik gisteren niet op FB ben geweest :$

Waarschijnlijk ben ik heel wat houtskool misgelopen.
Iemand die dagelijks hele lelijke en onscherpe foto's plaatst en dan tussendoor ook nog de lelijke foto's van drie jaar geleden als herinnering deelt.. WHY!? :facepalm:
Ik heb iemand op FB die een cursus fotografie volgt.
En ja, al die foto's worden gedeeld, inclusief tekst als: les scherpstellen. En dan weer 10 foto's waarbij hij aan het scherpstellen is.

Echt in totaal honderden foto's van bloemen, muggen en de ondergaande zon.. o_o
pearle schreef:
02-07-2018 18:55
Ik heb iemand op FB die een cursus fotografie volgt.
En ja, al die foto's worden gedeeld, inclusief tekst als: les scherpstellen. En dan weer 10 foto's waarbij hij aan het scherpstellen is.

Echt in totaal honderden foto's van bloemen, muggen en de ondergaande zon.. o_o
Irritaaaaaaaaaaaant 😂 ik heb er ook zo 1 op fb! Foto van een veldje... foto van een koe... foto van een beekje... foto van een boom...
Ik ben sinds lid van een weggeef groep.
Wat ik daar voorbij te goor voor een foto.
Maar ik herken de geschiedenissen, vergeten gebeurtenissen die masaal worden gedeeld.
Foto’s drie keer moeten kijken, wat staat er nu op.
hemke schreef:
02-07-2018 19:44
Ik ben sinds lid van een weggeef groep.
Wat ik daar voorbij te goor voor een foto.
Maar ik herken de geschiedenissen, vergeten gebeurtenissen die masaal worden gedeeld.
Foto’s drie keer moeten kijken, wat staat er nu op.

digi/het-lief-en-leed-dat-039-weggeefho ... start=1590
Dus.
Iemand die ik ken heeft een gastric bypass laten doen. Het mens is baggervet, vreet en beweegt niet. Vanaf het moment dat ze het ging laten doen komen er teksten op facebook. En steeds weer dezelfde reacties. Topper. Kanjer. Dappere vrouw. Ben ik dan de enige die er niks topperig aan vindt? Iemand die zelf veel afvalt, dat is een topper en een kanjer. Maar je laten opereren voor veel geld en daardoor afvallen? Ik vind het geen prestatie.
Manonna schreef:
04-07-2018 00:07
Iemand die ik ken heeft een gastric bypass laten doen. Het mens is baggervet, vreet en beweegt niet. Vanaf het moment dat ze het ging laten doen komen er teksten op facebook. En steeds weer dezelfde reacties. Topper. Kanjer. Dappere vrouw. Ben ik dan de enige die er niks topperig aan vindt? Iemand die zelf veel afvalt, dat is een topper en een kanjer. Maar je laten opereren voor veel geld en daardoor afvallen? Ik vind het geen prestatie.
Ik heb ook een gastric bypass en geloof me makkelijk is het niet hoor. Maar goed, dat is een andere discussie, niet voor hier. Alleen vind ik niet dat je zomaar kan oordelen als je niet precies weet hoe en wat.
Videre schreef:
02-07-2018 18:03
Iemand die dagelijks hele lelijke en onscherpe foto's plaatst en dan tussendoor ook nog de lelijke foto's van drie jaar geleden als herinnering deelt.. WHY!? :facepalm:
Ik doe aan hobby fotografie en ik kan gewoon niet begrijpen als iemand onscherpe foto's deelt.
Iemand die ik ken is nu op vakantie en zet elke dag wat foto's online (wat ik echt leuk vind hoor) maar ze zijn echt allemaal onscherp.
Dat zie je toch zelf ook dat de foto's mislukt zijn? @(
Ik heb nu al verschillende keren een foto voorbij zien komen van 2 zoende mannen met de tekst. Wie lef heeft deelt dit bericht!

Waarom zou ik lef moeten hebben om dit te delen? Heet interesseert mij echt totaal niet wie met wie zoent
Maleficent schreef:
04-07-2018 07:55
Ik doe aan hobby fotografie en ik kan gewoon niet begrijpen als iemand onscherpe foto's deelt.
Iemand die ik ken is nu op vakantie en zet elke dag wat foto's online (wat ik echt leuk vind hoor) maar ze zijn echt allemaal onscherp.
Dat zie je toch zelf ook dat de foto's mislukt zijn? @(

'Blijven oefenen' eronder.
Ik heb iemand die 5 dagen naar een all inclusive gaat, het terrein niet afkomt en het dan presteert daar 177 foto's van online te zetten.
En echt allemaal slecht, donker, onscherp en weet ik wat. 30 bewogen foto's van de buikdanseressen tijdens de entertainment avond en dat soort dingen.
Ik snap dat soort dingen nooit zo goed. :$
I may not be Meryl Streep, but I am not untalented.
Deze kwam ineens na jaren weggeweest te zijn weer voorbij.

Hier ga ik....

Aangezien het leven niet alleen uit foto’s bestaat, ga ik een "reünie van vrienden" beginnen. Het idee is om te zien wie een bericht leest zonder foto. Als niemand mijn post leest, zal dit een zeer kort experiment zijn. Maar als je dit bericht leest, maak dan een opmerking met één woord over hoe we elkaar hebben ontmoet. Daarna, kopieer je dit bericht op je eigen tijdlijn en ik zal dan ook een woord achterlaten. Alsjeblieft, laat geen woord achter om nadien niet de moeite te doen om de tekst te kopiëren. Het geeft veel plezier en herinneringen!

Dusss....
Manonna schreef:
04-07-2018 22:13
Deze kwam ineens na jaren weggeweest te zijn weer voorbij.

Hier ga ik....

Aangezien het leven niet alleen uit foto’s bestaat, ga ik een "reünie van vrienden" beginnen. Het idee is om te zien wie een bericht leest zonder foto. Als niemand mijn post leest, zal dit een zeer kort experiment zijn. Maar als je dit bericht leest, maak dan een opmerking met één woord over hoe we elkaar hebben ontmoet. Daarna, kopieer je dit bericht op je eigen tijdlijn en ik zal dan ook een woord achterlaten. Alsjeblieft, laat geen woord achter om nadien niet de moeite te doen om de tekst te kopiëren. Het geeft veel plezier en herinneringen!

Dusss....
Jaaa, die zie ik ook weer voorbij komen.
En in eerste instantie wilde ik mijn veelal oudere tante's en kennissen die dit delen een plezier doen en een woord onder dat bericht plempen, want ze hechten er blijkbaar veel waarde aan..

Tot ik bij het zinnetje kwam dat je niet een woord achter hoeft te laten als je ook geen moeite doet om mee te doen...
Dan ben ik er alweer klaar mee.

Ik ga niets delen enzo, want ik vind het stomme spelletjes. Erop reageren voor iemand die het wel leuk vind, vind ik dan weer geen probleem.
Tot zulke laatste zinnen, daaahaaag, dan toch lekker niet.
Dus.
Een kennis...elke ochtend een plaatje met uiteenlopende onderwerpen en met de tekst "Goedemorgen/Mogge vriendjes". Natuurlijk ook zo nu een dan een paar antwoorden van altijd dezelfde mensen die altijd hetzelfde zeggen. Heel bijzonder...ik ga deze persoon maar weer even snoozen op FB.

Afbeelding

Afbeelding
"I love not Man the less, but Nature more..."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven