Ergerlijke facebookberichten deel 5

zaterdag 14 juli 2018 om 23:12
En, staan er nu allemaal quotes met het woord 'passie' op hun FB?AbsolutelyFabulous schreef: ↑14-07-2018 23:07Een update over het kleine gevecht tussen twee exen waar ik eerder over scheef: ze zijn weer bij elkaar en de bitchfight is van fb verwijderd. Echte liefde overwint alles![]()
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"

woensdag 18 juli 2018 om 19:42
Echt van die mensen die aandacht trekken via Facebook.
Een oud klasgenoot van mij post heel vaak van die dingen "Oh zucht, ik moest het even kwijt hoor, maar geen zin om uit te leggen waarom" met huilende smiley erbij.
Of: "Oh nee, wat erg, alweer!" met huilende smiley. En als mensen dan vragen wat er aan de hand is reageert ze dat ze het niet kan zeggen omdat ze te emotioneel is.
Een oud klasgenoot van mij post heel vaak van die dingen "Oh zucht, ik moest het even kwijt hoor, maar geen zin om uit te leggen waarom" met huilende smiley erbij.
Of: "Oh nee, wat erg, alweer!" met huilende smiley. En als mensen dan vragen wat er aan de hand is reageert ze dat ze het niet kan zeggen omdat ze te emotioneel is.

donderdag 19 juli 2018 om 18:13
LAgirl82 schreef: ↑18-07-2018 19:42Echt van die mensen die aandacht trekken via Facebook.
![]()
![]()
Zulke mensen moeten ze afschieten.
donderdag 19 juli 2018 om 21:11
Duh, die ziet hij vanaf nu niet meer natuurlijk.AbsolutelyFabulous schreef: ↑14-07-2018 23:33Nee ze doen net alsof het allemaal nooit is gebeurd.
Hoe moet die man dat nu gaan verantwoorden aan al die vrienden die hem toejuichten dat hij had gebroken met zijn ex?
Stressed is just desserts spelled backwards

zondag 22 juli 2018 om 09:54
Zou het?
In de plaatselijke verkoopgroep iemand die een hele hoop zelfgemaakte schilderijen te koop zet. Bij de Action haal je voor een fractie van de prijs die zij vraagt, nog een veel mooier exemplaar.

zondag 22 juli 2018 om 12:20
OMG. wat een kotstekst. En zo beroerd geschreven ook nog. Door google translate gehaald zo te ziennlies schreef: ↑13-07-2018 19:31an al mijn vriendinnen van "leeftijd"... de meesten van ons gaan door de volgende fase van ons leven. We zijn op die leeftijd, waar we de rimpels zien, grijs haar, extra kilo’s. De menopauze is of wacht om de hoek. We zien de mooie 25-jarigen en zucht. Maar we waren ook 25... net zoals ze op een dag onze leeftijd zullen zijn. Wat ze naar de tafel brengen met hun jeugd en levenslust voor het leven, brengen we met onze wijsheid, ervaring en goede harten. Voor alles wat we hebben meegemaakt met het verdienen van elk grijs haar... kinderen, rekeningen en kwalen opvoeden en wat het leven ook naar ons gooit: * we zijn overlevenden... * we zijn krijgers... * we zijn vrouwen! Zoals een klassieke auto of fijne wijn. Terwijl onze buitenkant misschien niet meer is wat het ooit was, wordt het ingeruild voor onze geest, onze moed en onze kracht om dit hoofdstuk van ons leven te betreden met grace en trots voor alles wat we hebben meegemaakt en bereikt. Voel je nooit slecht om ouder te worden. Het is een voorrecht geweigerd aan velen ❤.
Dames, ik vraag jullie om te kopiëren en te plakken met je foto en leeftijd
en dan de reactie: Wat heb je dat goed beschreven.
Alsof degene die het plaatste het ook niet stomweg gekopieerd en gedeeld heeft
zondag 22 juli 2018 om 21:38
ah, gelukkig, mister dramaqueen heeft weer de aloudbekende update :
*voelt zich bezorgd bij **ziekenhuis*
En dan niet meer reageren he, echt niet meer reageren. 80 berichtjes, wat isser, oh nee toch, iets ergs ? Ga maar door, en dan niets zeggen.
Morgen blijkt ongetwijfeld dat een van zijn wondertjes een ingegroeide teennagel had.
Want zo is deze man, nooit naar de HA ( en daar is hij trots op he ) maar wel steeds op de HAP zitten ivm dingen die ook best een nachtje konden wachten.
*voelt zich bezorgd bij **ziekenhuis*
En dan niet meer reageren he, echt niet meer reageren. 80 berichtjes, wat isser, oh nee toch, iets ergs ? Ga maar door, en dan niets zeggen.
Morgen blijkt ongetwijfeld dat een van zijn wondertjes een ingegroeide teennagel had.
Want zo is deze man, nooit naar de HA ( en daar is hij trots op he ) maar wel steeds op de HAP zitten ivm dingen die ook best een nachtje konden wachten.
Dus.
maandag 23 juli 2018 om 11:36
Oh, snel live afspreken na de vakantie! Je zult zien dat hij/zij ineens moet zoeken naar Nederlandse woorden als je ermee in gesprek bentDaantje1970 schreef: ↑23-07-2018 11:03Een kennisje van mij zit in een land waar ze Engels praten. En nu moeten de facebookberichtjes ook allemaal in het Engels.![]()

"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"

maandag 23 juli 2018 om 13:12
Daantje1970 schreef: ↑23-07-2018 12:51Hahaha.....denk dat ik deze persoon ooit nog in het echt ga zien, Sterker nog: ik denk dat ik haar over een tijdje op niet meer volgen zet.

maandag 23 juli 2018 om 21:03
een collega van mij heeft een nieuw bankstel gekocht.
Foto's op Facebook.
Ik vond het niets van.
Volgende dag op het werk : Kijk, bor, ik heb een nieuw bankstel. Pakt telefoon laat mij de foto's zien.
Dus ik zeg: oh ja, dat zag ik voorbij komen op FB.
Zegt ze helemaal boos : Waarom like jij mijn foto dan niet als je het wel gezien hebt.
51 jaar is ze.. 51 jaar mensen @-(
Foto's op Facebook.
Ik vond het niets van.
Volgende dag op het werk : Kijk, bor, ik heb een nieuw bankstel. Pakt telefoon laat mij de foto's zien.
Zegt ze helemaal boos : Waarom like jij mijn foto dan niet als je het wel gezien hebt.
Dus.

maandag 23 juli 2018 om 22:32
boro_ schreef: ↑23-07-2018 21:03een collega van mij heeft een nieuw bankstel gekocht.
Foto's op Facebook.
Ik vond het niets van.

Volgende keer een hartje geven dan maar.
Ik zou vanaf nu heel passief-agressief alles liken wat ze zegt.
dinsdag 24 juli 2018 om 10:11
Mijn eigen vriend is dus ook een ergerlijke Facebook poster. Minimaal 10(!) posts per dag, waarvan gemiddeld 80% gedeelde anti-Trump posts, 10% welke aflevering van welke serie hij zojuist heeft bekeken, 8% herinneringen van posts die hij 8 jaar eerder gepost heeft en dus ook al 6 keer eerder als herinnering gedeeld heeft en 2% "normale" posts die wel leuk en interessant zijn. O, en dan nog iedere dag de NASA-Foto-van-de-dag.
Ik durf er niet zo goed wat over te zeggen, want hij gelooft zelf heilig dat anderen het super interessant vinden. Maar misschien heeft iemand nog een goede tip om hier mee om te gaan
Ik heb hem al ontvolgd (al zo lang als we elkaar kennen) en mocht hij er ooit naar vragen heb ik mijn antwoord ook al klaar: "omdat ik het veel leuker vind wanneer je mij dingen zelf verteld dan ze over Facebook te lezen". Wat denken jullie, kom ik daarmee weg?
Ik durf er niet zo goed wat over te zeggen, want hij gelooft zelf heilig dat anderen het super interessant vinden. Maar misschien heeft iemand nog een goede tip om hier mee om te gaan

Ik heb hem al ontvolgd (al zo lang als we elkaar kennen) en mocht hij er ooit naar vragen heb ik mijn antwoord ook al klaar: "omdat ik het veel leuker vind wanneer je mij dingen zelf verteld dan ze over Facebook te lezen". Wat denken jullie, kom ik daarmee weg?

Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.