Duz...

08-07-2018 18:41 610 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 26-07-2018 18:29
99.93% gewijzigd
wij slapen nooit.
viva-amber schreef:
08-07-2018 20:44
Wat wil je eigenlijk met dit topic?

Ik heb sterk de indruk dat jij en die man om verschillende redenen op Tinder zitten. Jij wil geen casual seks en je date helemaal voor jezelf en hij wil het omgekeerde. Denk je echt dat je bij machte bent om iemand te veranderen die je nog nooit hebt ontmoet?
Het gaat niet om Tinder. Staat helemaal in het begin van het verhaal.
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
08-07-2018 20:40
Nope
Oke, gek hoe toevallig dit dan is :) Maar omdat de situaties wel echt heel erg op elkaar lijken, wil ik je een advies geven: run. Want wat een verdriet heb ik gehad door die van mij... Echt, hij beloofde me de wereld, was fantastisch voor me en niets was te gek - en toen overleed zijn moeder ineens. Ik heb hem ontzettend veel steun geboden en hij deed alleen maar naar tegen mij. In eerste instantie dacht ik dat het door dit grote verlies kwam, maar niemand kan door zoiets ZO gemeen worden. Hij deed afstandelijk, maakte lullige grapjes, wilde ook niet bellen etc. Begon ook na een gesprek over seks. En ik probeerde ondertussen nog alles goed te praten, door mijn roze bril.
Hoe het is afgelopen? Hij negeerde me van de ene op de andere dag. Nooit meer iets van hem gehoord. Man wat heb ik om die jongen gehuild. Dat wens ik niemand toe :rose:
nina*89 wijzigde dit bericht op 08-07-2018 20:49
2.00% gewijzigd
08-07-2018 20:34
Het Viva forum bestaat vooral uit vrouwen die er plezier uit halen om anderen op een respectloze manier de les te lezen. Natuurlijk mag je je mening geven, maar houd het netjes. Gelukkig zijn er ook nog mensen die dat wel lukken.
Gelukkig geef jij het goede voorbeeld :facepalm:
x
nina*89 wijzigde dit bericht op 08-07-2018 20:48
Reden: ging even iets fout
0.00% gewijzigd
Zelfs als HRS-lid kan ik hier niets van bakken, maar TO gaat het vrees ik zelf wel meemaken.

Ik had haar graag vele hoofdbrekers en zelfs eventueel liefdesverdriet bespaard, maar de finale alarmbellen komen bij iedereen op een ander moment.
08-07-2018 20:47
Het gaat niet om Tinder. Staat helemaal in het begin van het verhaal.

Deze man wil seks en jij wil iets anders , sinds je daar duidelijk over bent geweest negeert hij je of hij doet vaag en hij kletst met andere vrouwen wat jij niet wil.

Wat maakt het uit dat het om een andere site gaat dan tinder? wat wil je daarmee zeggen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Doe anders een voorstel om op een openbare plek zoals een cafe-/restaurant in de stad midden op de dag koffie te drinken. Als hij komt op dagen kun je zelf zien wat voor type het is en wanneer hij niet wil afspreken dan wel alleen thuis of een een rare tijd dan weet je toch eigenlijk wel genoeg?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
08-07-2018 18:41
Daardoor twijfel ik of hij me wel echt leuk vindt. Hij is ook meer online dan eerst, dat stoort me ook. Anyway, ik weet even niet meer wat te doen.

Probeer eerst eens wat minder wanhopig en onzeker te worden.
Het is maar vaag online contact, meer niet
Anárion schreef:
08-07-2018 20:46
Ik heb hier prima adviezen gelezen. Niemand is respectloos tegen je. Het ergste dat misschien is gezegd is dat je naïef bent. Wat ook zo is.
Ik zie hier maar één iemand onfatsoenlijk reageren en dat ben jij.

Dus andere mensen mogen een grote bek opzetten onder het mom van een mening geven en ik mag geen grens aangeven? Wat apart. Ik denk dat er vooral veel sprake is van vriendjespolitiek. Zo werkt dat met groepjes.
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 08-07-2018 23:16
1.10% gewijzigd
wij slapen nooit.
lolly-pop schreef:
08-07-2018 20:48
Gelukkig geef jij het goede voorbeeld :facepalm:
Als jij gelijk zo fel reageert (zonder reden), is het niet zo vreemd dat ik daar ook fel op terug reageer hè. Misschien dat jij het gewend bent dat je overal de ruimte krijgt met die grote mond van je, maar dan heb je bij mij toch pech.
wij slapen nooit.
1 spookrijder? Ik zie er wel 100!
08-07-2018 20:58
Als je tegen die vent net zo'n toon aanslaat als tegen ons dan snap ik wel dat hij afhaakt. Wat een attitude.
Niemand heeft hier een grote bek tegen je opgezet.
...
quattro35 schreef:
08-07-2018 20:57

Probeer eerst eens wat minder wanhopig en onzeker te worden.
Het is maar vaag online contact, meer niet
We praten wel weer verder als jij een meisje heel erg leuk vindt, eens kijken of je dan nog steeds die coole boy bent.
wij slapen nooit.
Maar wat wil je nou met dit topic dan?
Niks van wat er gezegd wordt is goed in jouw ogen, het enige dat je doet is ruzie zoeken.
There is always something happening, and it's usually right now
Anárion schreef:
08-07-2018 21:02
Als je tegen die vent net zo'n toon aanslaat als tegen ons dan snap ik wel dat hij afhaakt. Wat een attitude.
Niemand heeft hier een grote bek tegen je opgezet.
Ik vind vooral dat een aantal van jullie een hele grote attitude hebben, waar jullie niet vaak genoeg op worden gewezen volgens mij. (Ik heb het nu niet over de vriendelijke mensen, ik lees jullie ook, hoor.)
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 08-07-2018 21:10
0.23% gewijzigd
wij slapen nooit.
Volgens mij ben je je vervelende gevoel over die man hier aan het afreageren en weet je onder tussen donders goed dat dit het voor jou niet is. Om dat te bedenken heb je niet eens een topic nodig.
TO, je reageert volgens mij prima, je bent alleen niet bereid om de man in kwestie in twijfel te trekken. Dat hoeft ook niet, je kunt hem zelf beoordelen door hem op date te vragen.

Je kunt jezelf ook nog wat vragen stellen.
Het lijkt me bijvoorbeeld wel handig om nog eens te kijken waarom hij jou in eerste instantie leuk leek, en de rest niet. Wat viel je op?
Heeft hij die positieve beoordeling nog steeds echt verdient of ben je al zo geïnvesteerd geraakt dat je de neiging hebt zijn gedrag positief te interpreteren?
Gaat het ook echt om een positieve eigenschap of was hij gewoon charmanter / beter met woorden?
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Grobbekuiken_ schreef:
08-07-2018 21:04
Maar wat wil je nou met dit topic dan?
Niks van wat er gezegd wordt is goed in jouw ogen, het enige dat je doet is ruzie zoeken.
Ik zoek helemaal geen ruzie, ik zit me hier te verdedigen :) Ik wilde vooral even mijn verhaal kwijt, vandaar mijn post. Dat ik een heleboel kutreacties zou krijgen, was geen verrassing (en toch weer wel) want zo werkt het Viva forum. TO wordt meestal afgebrand.
wij slapen nooit.
08-07-2018 20:09
Die tweede.
Je wilt dus daten.
Mag ik vragen waarom?
In de tijd dat ik nog vrijgezel was tinderde ik een eind weg.
Ik datete even zo veel.
Maar wel met mannen waar ik een lekker gevoel bij had.

En niet mannen die een beetje aan het geilen zijn op mijn foto/lijf.

Die gingen direct uit mijn contacten lijst.

Maar dat had ik eigenlijk ook met mannen die in het wilde weg een beetje de seksuele kant op gingen.
Daar kan ik dan weer helemaal niets mee.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
08-07-2018 21:00
Als jij gelijk zo fel reageert (zonder reden), is het niet zo vreemd dat ik daar ook fel op terug reageer hè. Misschien dat jij het gewend bent dat je overal de ruimte krijgt met die grote mond van je, maar dan heb je bij mij toch pech.
Ik schrijf dat je niet zo naïef moet doen, en dan reageer ik fel? Serieus? Vrouw je hebt issues. En niet zo’n klein beetje ook. En ik heb helemaal geen pech, want je reacties doen me niets. In tegenstelling tot jou. Ik vind het alleen zeer bijzonder dat je er met open ogen intuint, ondanks alle waarschuwingen hier. Iedere vrouw meteen beetje zelfrespect ziet een man die uit is op seks, een vrouw of vriendin heeft, jij blijft hem verdedigen. Prima, maar waarom open je dan dit topic?
08-07-2018 21:05
Ik vind vooral dat een aantal van jullie een hele grote attitide hebben, waar jullie niet vaak genoeg op worden gewezen volgens mij. (Ik heb het nu niet over de vriendelijke mensen, ik lees jullie ook, hoor.)
En dat klopt ook gewoon hoor, toch heb ik hier ook de indruk dat jouw onwilligheid om te kijken naar de mogelijkheid dat je gefopt bent bij sommigen ook wat wrevel oproept.
anoniem_91778 wijzigde dit bericht op 08-07-2018 21:14
0.11% gewijzigd
lolapaloeza schreef:
08-07-2018 21:07
TO, je reageert volgens mij prima, je bent alleen niet bereid om de man in kwestie in twijfel te trekken. Dat hoeft ook niet, je kunt hem zelf beoordelen door hem op date te vragen.

Je kunt jezelf ook nog wat vragen stellen.
Het lijkt me bijvoorbeeld wel handig om nog eens te kijken waarom hij jou in eerste instantie leuk leek, en de rest niet. Wat viel je op?
Heeft hij die positieve beoordeling nog steeds echt verdient of ben je al zo geïnvesteerd geraakt dat je de neiging hebt zijn gedrag positief te interpreteren?
Gaat het ook echt om een positieve eigenschap of was hij gewoon charmanter / beter met woorden?
Dank je voor je vriendelijke VOLWASSEN bericht. En ja, ik ga hem zeker nog wat vragen stellen. Maar voor nu houd ik even stilte.
wij slapen nooit.
08-07-2018 21:08
Ik zoek helemaal geen ruzie, ik zit me hier te verdedigen :) Ik wilde vooral even mijn verhaal kwijt, vandaar mijn post. Dat ik een heleboel kutreacties zou krijgen, was geen verrassing (en toch weer wel) want zo werkt het Viva forum. TO wordt meestal afgebrand.
En als je daar doorheen leest (want voor afbranden kom je hier niet) wat zegt je gevoel nu over deze man?
Het is bijna een prestatie om zo'n overduidelijk onzinverhaal van een vent op een nietszeggende domme app als serieus te zien. Hoe is het mogelijk?
Ik zie hier altijd een smoezenlijst van minnaars langskomen, wil iemand ook de bullshitlijst van appdaters maken? TO kan deze lijst hard gebruiken.
08-07-2018 21:08
Welnee.
Je slaat enorm fel aan op wat jij als aanval ziet terwijl de meesten hetzelfde zeggen, nl. dat ze het van geen kant vertrouwen. Daarop schiet jij onmiddellijk in de verdediging, en niet bepaald op een vriendelijke manier.
Wel een beetje redelijk blijven hè.
There is always something happening, and it's usually right now

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven