Moderator.
maandag 26 mei 2008 om 23:06
Beste forummers,
Net zoals in de pijler Viva staat binnen deze pijler nu ook een Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen worden verwijderd. Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit mailen naar VivaAngel2@gmail.com. Op deze pijler worden veel oproepen geplaatst, daarvoor is deze pijler niet bestemd. Voor oproepen en tips kunnen jullie het Prikbord of Tips gebruiken!
Vriendelijke groet,
Viva Angel 2
Net zoals in de pijler Viva staat binnen deze pijler nu ook een Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen worden verwijderd. Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit mailen naar VivaAngel2@gmail.com. Op deze pijler worden veel oproepen geplaatst, daarvoor is deze pijler niet bestemd. Voor oproepen en tips kunnen jullie het Prikbord of Tips gebruiken!
Vriendelijke groet,
Viva Angel 2
vrijdag 9 januari 2009 om 11:49
[quote]Jaschenca schreef op 09 januari 2009 @ 11:45:
Dat vond ik ook al erg vreemd MV, maar ja, meten met twee maten, dat doen alleen de engeltjes toch?
quote]
Nou dat vind ik dus van niet. Ik heb geen forummer zien posten over die andere topics.
Dat vond ik ook al erg vreemd MV, maar ja, meten met twee maten, dat doen alleen de engeltjes toch?
quote]
Nou dat vind ik dus van niet. Ik heb geen forummer zien posten over die andere topics.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 9 januari 2009 om 12:04
Ja MV, er staan er wel meerderen tussen die verhuisd zouden kunnen worden, maar deze sprong er wel erg uit.
En ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom het topic op kinderen niet meer te vinden zou zijn, er werd behoorlijk gereageerd dus dan staat 'ie toch redelijk bovenaan? En anders kun je 'm toch zelf bij je favorieten ofzo zetten (weet niet precies hoe dat werkt), dan hoef je helemaal niet meer te zoeken.
Maar waar maak ik me druk over
En ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom het topic op kinderen niet meer te vinden zou zijn, er werd behoorlijk gereageerd dus dan staat 'ie toch redelijk bovenaan? En anders kun je 'm toch zelf bij je favorieten ofzo zetten (weet niet precies hoe dat werkt), dan hoef je helemaal niet meer te zoeken.
Maar waar maak ik me druk over
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
vrijdag 9 januari 2009 om 12:08
vrijdag 9 januari 2009 om 12:28
ik heb t topic op overige gezet omdat het topic eigenlijk een soort van grapje was .... op de kinderen pijler zou het veel te snel serieus genomen worden.
wist ik veel dat het zo snel populair zou worden, wat mij betreft staat het prima bij de kinderen pijler....
groetjes yam ... die weer naar haar kraambed rolt.
wist ik veel dat het zo snel populair zou worden, wat mij betreft staat het prima bij de kinderen pijler....
groetjes yam ... die weer naar haar kraambed rolt.
vrijdag 9 januari 2009 om 13:23
Een apart felicitatietopic op Overige voor Yamuna is inderdaad conform de regels. Maar 2 topics, daar wordt niemand blij van. Ik maak een alias aan, dat lijkt me voor iedereen een acceptabele oplossing.
Over de vogels: Willem is volgens mij de grens van de 'huisdieren' aan het zoeken. Daar ben ik zelf eerlijk gezegd ook wel benieuwd naar, want die is nog niet concreet vastgesteld. Ik verwacht dan ook voor morgen een topic over de huismuis. Alleen blijven schertstopics op Overige en tot nu toe vallen zijn dierentopics daar onder, dus eigenlijk speelt die discussie nog niet.
Over de vogels: Willem is volgens mij de grens van de 'huisdieren' aan het zoeken. Daar ben ik zelf eerlijk gezegd ook wel benieuwd naar, want die is nog niet concreet vastgesteld. Ik verwacht dan ook voor morgen een topic over de huismuis. Alleen blijven schertstopics op Overige en tot nu toe vallen zijn dierentopics daar onder, dus eigenlijk speelt die discussie nog niet.
vrijdag 9 januari 2009 om 13:25
En over die andere topics: ik bekijk ze altijd wel, maar vaak hebben ze net een andere invalshoek waardoor ze inderdaad een beetje tussen wal en schip vallen. Dan laat ik ze staan als ze goed lopen, want het gaat er uiteindelijk om dat mensen er iets aan hebben. Maar bij klachten wil het wel eens heroverwegen.
De kat gaat verhuizen naar Wonen, maar de kat uit de boom kijkers laat ik staan
De kat gaat verhuizen naar Wonen, maar de kat uit de boom kijkers laat ik staan

vrijdag 9 januari 2009 om 13:30

zaterdag 10 januari 2009 om 12:55
zondag 11 januari 2009 om 22:14
quote:hans66 schreef op 10 januari 2009 @ 12:55:
Het topic Vraagje incassokosten zou verplaatst moeten worden naar Geld & Recht. Waarschijnlijk is het topic ouder dan de nieuwe pijler.
Datzelfde geldt ook voor het oudere topic Ineens incasso nota uit 2003? mag dit?.Dank je wel, Hans, ik heb ze verplaatst.
Het topic Vraagje incassokosten zou verplaatst moeten worden naar Geld & Recht. Waarschijnlijk is het topic ouder dan de nieuwe pijler.
Datzelfde geldt ook voor het oudere topic Ineens incasso nota uit 2003? mag dit?.Dank je wel, Hans, ik heb ze verplaatst.
dinsdag 13 januari 2009 om 23:57
quote:Demoiselle schreef op 13 januari 2009 @ 22:31:
Maarrr, dat gaat over baby poesjes! Moet dat dan niet naar de kinderenpijler....
En natuurlijk nog wél gefeliciteerd, Yamuna.
Klachten over verplaatsingen waar je het niet mee eens bent, kan je bij Naomi indienen: forum@viva.nl
Felicitaties aan Yamuna kan je hier kwijt.
Verder zou ik het fijn vinden als je hier geen off topics plaatst.
Viva Angel2
aka de angel zonder humor
Maarrr, dat gaat over baby poesjes! Moet dat dan niet naar de kinderenpijler....
En natuurlijk nog wél gefeliciteerd, Yamuna.
Klachten over verplaatsingen waar je het niet mee eens bent, kan je bij Naomi indienen: forum@viva.nl
Felicitaties aan Yamuna kan je hier kwijt.
Verder zou ik het fijn vinden als je hier geen off topics plaatst.
Viva Angel2
aka de angel zonder humor
anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 13-01-2009 23:59
Reden: typfout
Reden: typfout
% gewijzigd