Napraattopic deel 100

01-07-2018 11:38 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
8102 schreef:
16-07-2018 17:57

Hij weet mijn nick en inlogcode.
Hier net zo. Af en toe maakt ie een leuke ava voor me en die kan ie dan zelf uploaden, reuze praktisch vind ik dat.
Muntjeinmijnbroekzak schreef:
16-07-2018 18:37
Wie?
Haha dat wist ik zelfs :D
Mispoes!
☆°•-Loes-•°☆ schreef:
16-07-2018 18:45
Haha dat wist ik zelfs :D
Ja, nu ben ik helemaal nieuwsgierig! Geef eens een hint ;)
vrouwjagersma schreef:
16-07-2018 18:21
Mijn man denkt dat Vivaforummers alles weten, dus als hij een ingewikkelde vraag heeft, moet ik hem hier stellen ("Vraag de Ipies van het Vivaforum even"). Heel wat van mijn OP's hebben dus eigenlijk zijn signatuur.

Ik ben geen Ipie :-o
16-07-2018 18:44
Nee, echt geen idee. Ben niet zo lang lid. En stiekem meelezer op het napraat topic. Zo vind ik interessante topics.

En ben ook wel een naïeve sukkel ;)
Op napraat komt ze niet. Op alle andere topics wel. Echt alle.

Dus ga gewoon lekker overal stiekem meelezen (als je thuisfront dat goed vindt natuurlijk), dan kom je er vanzelf achter.
16-07-2018 18:46
Ja, nu ben ik helemaal nieuwsgierig! Geef eens een hint ;)
Deze bloem is van alle markten thuis.
Mispoes!
Nee, echt geen idee. Ben niet zo lang lid. En stiekem meelezer op het napraat topic. Zo vind ik interessante topics.

En ben ook wel een naïeve sukkel ;)

Mooi zo laten. Als je eenmaal weet wie het is ga je er op letten en zie (en erger je) je haar overal.

Net als met een nieuwe auto. Koop je een kobaltblauw petit autootje.. zie je er ineens véél meer.
Dat Vriendin topic is ook een pareltje :whistle:
Mispoes!
☆°•-Loes-•°☆ schreef:
16-07-2018 18:50
Deze bloem is van alle markten thuis.
Ah, dan weet ik het ;)
Lady*Voldemort schreef:
16-07-2018 18:48

Dus ga gewoon lekker overal stiekem meelezen (als je thuisfront dat goed vindt natuurlijk), dan kom je er vanzelf achter.
:rofl:

Misschien heeft ze/hij wel geen thuisfront.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
16-07-2018 19:01

Misschien heeft ze/hij wel geen thuisfront.
Ja, dat kan ook. Wel lekker rustig :D
vrouwjagersma schreef:
16-07-2018 18:21
Vraag de Ipies van het Vivaforum even

Voor zover ik weet weet niemand dat ik hier schrijf. Ik heb gewoon vele vage bekenden die dingen meemaken en van de meest uiteenlopende onderwerpen verstand hebben ;-D
mevrouwjack wijzigde dit bericht op 16-07-2018 19:12
2.11% gewijzigd
Tjezus, wat vals
Mijn man weet het wel. Voor de rest van de wereld houd ik het een beetje voor me. Ik vind dat mooi, het voelt een beetje alsof ik Clark Kent ben.
vrouwjagersma schreef:
16-07-2018 19:10
Mijn man weet het wel. Voor de rest van de wereld houd ik het een beetje voor me. Ik vind dat mooi, het voelt een beetje alsof ik Clark Kent ben.
;-D
Tjezus, wat vals
Lady*Voldemort schreef:
16-07-2018 19:04
Ja, dat kan ook. Wel lekker rustig :D
Als het thuisfront een avondje weg is of op zakenreis, is het inderdaad lekker rustig ;)

Soms zitten we heel modern een halfuurtje naast elkaar op de bank na het eten in onze telefoon te pielen.
MevrouwJack schreef:
16-07-2018 19:08

Voor zover ik weet weet niemand dat ik hier schrijf. Ik heb gewoon vele vage bekenden die dingen meemaken en van de meest uiteenlopende verstand hebben ;-D
Ja, zo werk ik buiten het thuisfront ook :D
vrouwjagersma schreef:
16-07-2018 19:10
Sommige verhalen zijn ook zo herkenbaar. Als dat mijn collega-schoonzus-buurvrouw was geweest had ik die echt wel herkend.
Nog nooit gebeurd, lijkt me wel apart trouwens. Jullie wel een keer?
16-07-2018 19:11
Als het thuisfront een avondje weg is of op zakenreis, is het inderdaad lekker rustig ;)

Soms zitten we heel modern een halfuurtje naast elkaar op de bank na het eten in onze telefoon te pielen.
Kan ook heel gezellig zijn. Ik zit nogal eens te forummen met mijn instagrammende dochter naast me, en dan maken we elkaar om de haverklap deelgenoot van wat we nou weer voor idioterie (of interessants) lezen. Heel knus vind ik dat, en helemaal niet sociaal gedepriveerd of zo.
Lady*Voldemort schreef:
16-07-2018 18:48

Pipistrello schreef:
Mijn man leest de folders, pluist teletekst uit en kijkt programma's die me niet boeien.
Zeg ik ook niks van.
Teletekst.. heeft ie straks een hobby minder!
Lady*Voldemort schreef:
16-07-2018 19:14
Kan ook heel gezellig zijn. Ik zit nogal eens te forummen met mijn instagrammende dochter naast me, en dan maken we elkaar om de haverklap deelgenoot van wat we nou weer voor idioterie (of interessants) lezen. Heel knus vind ik dat, en helemaal niet sociaal gedepriveerd of zo.
Die van mij doet zo nu en dan nog spelletjes, waar een chat bij is, ook daarvan word ik op de hoogte gehouden over wat pubers uitvreten op school.
Vesper- schreef:
16-07-2018 16:31
Ik zie al 10 jaar dezelfde forummers dagelijks posten hier. Vraag ik mij ook weleens af wat het thuisfront daarvan vindt hoeveel tijd erin gestoken wordt.
Ik heb mijn thuisfront teruggebracht tot alleen ikzelf.
Kinderen de deur uitgebonjourd, want ze zouden er eens wat van kunnen gaan vinden dat ik hier te vaak ben.
Nu dus nergens meer last van.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Bah wat is het hier vies benauwd ineens @(
Hoop dat het gaat onweren.
Mispoes!
☆°•-Loes-•°☆ schreef:
16-07-2018 21:19
Bah wat is het hier vies benauwd ineens @(
Hoop dat het gaat onweren.
De tuin kan wel wat regen gebruiken. Heb ook een volkstuin met alleen een handpomp. Ben wel een beetje klaar met gieters sjouwen. Heb nu een hele gespierde rechterarm.
Star² schreef:
16-07-2018 17:38
Het thuisfront zit naast me en bemoeit zich er nog mee ook.
:HA: geweldig.
Die van mij snapt het hele forum gebeuren echt niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven